Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Han säger ju själv att han står på Rysslands sida.
Det gör han inte. Du ljuger och är fullt medveten om det.
Även rent hypotetiskt, om Calin Georgescu skulle ha sagt att stod på Rysslands sida, så är ditt påstående att han jobbar för Ryssland rent påhitt. Som att stå på de svagas sida, innebär inte att man jobbar åt de svaga. Ren retorik som används frekvent inom politiken, däribland den svenska.
Citat:
Ursprungligen postat av
Melange5738
Nej, han tjänar Ryssland, inte Rumänien.
Två falska påståenden i en mening, som du inte kan försvara utan att väva in nya lögner.