2024-12-07, 15:54
Medlem
Tortellis avatar
Som jag skrev för någon vecka sedan, bajsmannens HOSTANDE är Ticks. Helt enkelt en ful ovana. Det är inte några diskreta hoostningar vi pratar om. Rask tillbaka imorgon, jag är nyfiken på karaktär av video? Kan Rask överraska med en video ikväll! Tänk om inte Chrippa kräftan inte lagt ut dessa 2 videos. Då hade Rask fortsatt som om det regnade. Upphill för Trosas Youtube stjärna.
Citera
2024-12-07, 15:55
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Tror ni han kommer se till att Therese råkar ringa honom under inspelningen som vanligt? "Kolla här, skulle hon ringa mig om hon hatar mig?"

Lika trovördigt som när rask bjöd in oss att lyssna på hans samtal med banken som han ringt 45 ggr tidigare men inte visste vilka telefontider de hade.
Citera
2024-12-07, 15:57
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Lika trovördigt som när rask bjöd in oss att lyssna på hans samtal med banken som han ringt 45 ggr tidigare men inte visste vilka telefontider de hade.
eller att han har varit inne på chrippas instagram för att se vilka bilder han har i reelen
Citera
2024-12-07, 16:01
Kom igen nu Therese. Kasta ut Carl Fredrik en gång för alla. Det vore det bästa för både dig och barnen. Carl Fredrik förtjänar att hanna på gatan.

#CarlFredrikPåGatan2025
#HemlöshetsBaronen
Citera
2024-12-07, 16:13
Medlem
Hugin86s avatar
Black jim kanse blir nys bonus pappan nu. Undra vad baronen skulle säga då
Citera
2024-12-07, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
https://www.bitchute.com/video/9s3Yngv06VOW

Ser att hjälten HardenSiff har kommit med en tidig julklapp i år

Haha. Guld! Tack!

Skönt att stolen justerar så att han sitter still i kurvorna.

Edit:
familjen älskar den och den drar blickar och uppmärksamhet till sig och det gillar ju jag
Senast redigerad av Allegera 2024-12-07 kl. 16:26.
Citera
2024-12-07, 16:20
Medlem
Spritnotas avatar
Problemen han hade förra veckan kan visa sig vara bagateller idag.

Det är bara några veckor sedan han konstaterade att nu finns det pengar till skulderna och minns jag inte fel hävdade han att han har en långsiktig stabil inkomst för att kanalen går bra.

Rask är inte cancelled på samma nivå som Pontus Rasmusson. Kanalerna är kvar, men kommer publiken stanna? Vilken sorts content kan han göra nu (och tjäna pengar på) utan att få höra att han är en hycklare, eller trigga andra jobbiga kommentarer?

Svårt läsa Jockes soc-papper i en evighet. Att någon vill kolla på nya Estonia-videos har jag svårt att tro. Prata om sin egen far, nja, det blir självmål. Chrippavideos, det blir också svårare. Delvis på grund av hur han själv betett sig, men Chrippa-content kräver inte minst att Chrippa själv stökar till det.

Jag ser bara en framgångsrik utväg: han måste göra content på sin egen bekostnad. Hänga ut sitt privatliv. Uppdatera om upp- och nedgångar i äktenskapet. Gråta i kameran för att Therese mår dåligt, gråta för att de grälat, gråta för att han är en dålig make.

Feel bad-vloggar. Inte på samma avgrundsdjupa nivå som Gräddrumpans TikToklives, men så nära det går utan att det blir unmonetized.

Vad tror ni andra?
Citera
2024-12-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Problemen han hade förra veckan kan visa sig vara bagateller idag.

Det är bara några veckor sedan han konstaterade att nu finns det pengar till skulderna och minns jag inte fel hävdade han att han har en långsiktig stabil inkomst för att kanalen går bra.

Rask är inte cancelled på samma nivå som Pontus Rasmusson. Kanalerna är kvar, men kommer publiken stanna? Vilken sorts content kan han göra nu (och tjäna pengar på) utan att få höra att han är en hycklare, eller trigga andra jobbiga kommentarer?

Svårt läsa Jockes soc-papper i en evighet. Att någon vill kolla på nya Estonia-videos har jag svårt att tro. Prata om sin egen far, nja, det blir självmål. Chrippavideos, det blir också svårare. Delvis på grund av hur han själv betett sig, men Chrippa-content kräver inte minst att Chrippa själv stökar till det.

Jag ser bara en framgångsrik utväg: han måste göra content på sin egen bekostnad. Hänga ut sitt privatliv. Uppdatera om upp- och nedgångar i äktenskapet. Gråta i kameran för att Therese mår dåligt, gråta för att de grälat, gråta för att han är en dålig make.

Feel bad-vloggar. Inte på samma avgrundsdjupa nivå som Gräddrumpans TikToklives, men så nära det går utan att det blir unmonetized.

Vad tror ni andra?

Jag tror han är riktigt körd i sitt letande efter bostad, och även helt ute och cyklar ekonomiskt. Tror han lyckats bränna större delen av arvet och även sitt förhållande med sin fru under det senaste året.

Jag skulle tro att han kommer flytt till sin mamma eller bror under våren, finns inte en chans att han har råd med boendet han bor i nu helt själv. Möjligtvis om han lyckas sälja den dära kapital försäkringen så skulle han klara sig några månader till.

Att hans youtube kanal kan betala en stabil och bra månadslön är bara fantasier för vuxna, men säkert en bra extra inkomst för yngre människor, man behöver upp till minst Jocke och Jonna nivå för det det gå att jämföra med ett median par i Sverige där tex mannen är egenföretagare (snickare eller liknande) och kvinnan ingenjör eller sjuksyrra eller liknande.
Citera
2024-12-07, 16:47
Medlem
Tankar far runt i skallen om skit pappan rask..

Har dumpen fått napp på familjefaren rask?
Har han torskat på sexköp på någon Thaimassage?
Har han besökt något LSS boende & varit otrogen?
Har han gjort massutskick på sin penis?

Socialtjänsten & kvinnogrupper har dom kontaktat Tessan, hjälper henne?
Citera
2024-12-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Haha bara tänk ifall hans drogmissbruk avslöjades. Då är han till och med sämre än farsan hans på alla punkter. Hans farsa var ju iallafall framgångsrik om än knarkare.

Så han tar droger nu på senaste dar? Berätta mer
Citera
2024-12-07, 16:51
Medlem
Vem är eran favoritrask? Jag menar då en tid där Rask var synonymt med något han gjorde. Nu eller dåtid. Jag måste nog säga AMG-baronen. Dock är Bajsbaronen tight 2a i rankingen. Företagsbaronen var också en rolig tid. Sedan har vi ju troendebaronen, storhetsvansinnebaronen osv osv...vilka mer finns det?
Citera
2024-12-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Vem är eran favoritrask? Jag menar då en tid där Rask var synonymt med något han gjorde. Nu eller dåtid. Jag måste nog säga AMG-baronen. Dock är Bajsbaronen tight 2a i rankingen. Företagsbaronen var också en rolig tid. Sedan har vi ju troendebaronen, storhetsvansinnebaronen osv osv...vilka mer finns det?

Vem som helst förutom tjata-om-samma-sak-fyra-videos-i-veckan-Baronen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in