2024-12-07, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KatanaYabaiYomi
Så han tar droger nu på senaste dar? Berätta mer

Han äter nog upp sina barns & horans adhd mediciner, som han kallar sin fru Tessan.. Adhd mediciner som snask är gott gott säger rasken...

Sen kan man självklart tro att rask är drogad 24/7 men det beror på att han är dum i huvudet..
Citera
2024-12-07, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtyone
Tankar far runt i skallen om skit pappan rask..

Har dumpen fått napp på familjefaren rask?
Har han torskat på sexköp på någon Thaimassage?
Har han besökt något LSS boende & varit otrogen?
Har han gjort massutskick på sin penis?

Socialtjänsten & kvinnogrupper har dom kontaktat Tessan, hjälper henne?

Kanske är dit alla pengar gått? (Impulskollen)
Citera
2024-12-07, 17:02
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesfuruhall
Vem är eran favoritrask? Jag menar då en tid där Rask var synonymt med något han gjorde. Nu eller dåtid. Jag måste nog säga AMG-baronen. Dock är Bajsbaronen tight 2a i rankingen. Företagsbaronen var också en rolig tid. Sedan har vi ju troendebaronen, storhetsvansinnebaronen osv osv...vilka mer finns det?
AMG-Baronen och Ångestbaronen är mina favoriter.

https://youtu.be/a9Ho_sziXUM?si=HDIE5cd6Cz2xlcju

Är man så pass arbetsskygg att man hellre sätter sig och bölar framför kameran än att ställa sig på fabriksgolvet är man helt bortom räddning.

#Skavsårunderögonen

#Vetminarättighetersomkonsument
Citera
2024-12-07, 17:03
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag tror han är riktigt körd i sitt letande efter bostad, och även helt ute och cyklar ekonomiskt. Tror han lyckats bränna större delen av arvet och även sitt förhållande med sin fru under det senaste året.

Jag skulle tro att han kommer flytt till sin mamma eller bror under våren, finns inte en chans att han har råd med boendet han bor i nu helt själv. Möjligtvis om han lyckas sälja den dära kapital försäkringen så skulle han klara sig några månader till.

Att hans youtube kanal kan betala en stabil och bra månadslön är bara fantasier för vuxna, men säkert en bra extra inkomst för yngre människor, man behöver upp till minst Jocke och Jonna nivå för det det gå att jämföra med ett median par i Sverige där tex mannen är egenföretagare (snickare eller liknande) och kvinnan ingenjör eller sjuksyrra eller liknande.

Hans kanal har gått bra 2024, speciellt jämfört vad han drog in före han sålde den till Livros.

Pratar han ut om äktenskapet och otroheten i nästa video går den bra, men vad händer om han lägger locket på efter den? Som youtuber är du inte mer framgångsrik och relevant än din senaste video, hårt draget.

Jag tror det blir jättesvårt för honom att tjäna rimligt med pengar på youtube 2025.
Citera
2024-12-07, 17:08
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Hans kanal har gått bra 2024, speciellt jämfört vad han drog in före han sålde den till Livros.

Pratar han ut om äktenskapet och otroheten i nästa video går den bra, men vad händer om han lägger locket på efter den? Som youtuber är du inte mer framgångsrik och relevant än din senaste video, hårt draget.

Jag tror det blir jättesvårt för honom att tjäna rimligt med pengar på youtube 2025.
Blir intressant att se vad han kommer taxera 2024, jag drar till med en gissning och säger 160.000, dvs dubbelt än sina 85k som Alf betalade ut oavsett hur kanalen gick.

Att han försöker tuta i oss att han har en bra lön han kan leva på är givetvis skitsnack.
Citera
2024-12-07, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag tror han är riktigt körd i sitt letande efter bostad, och även helt ute och cyklar ekonomiskt. Tror han lyckats bränna större delen av arvet och även sitt förhållande med sin fru under det senaste året.

Jag skulle tro att han kommer flytt till sin mamma eller bror under våren, finns inte en chans att han har råd med boendet han bor i nu helt själv. Möjligtvis om han lyckas sälja den dära kapital försäkringen så skulle han klara sig några månader till.

Att hans youtube kanal kan betala en stabil och bra månadslön är bara fantasier för vuxna, men säkert en bra extra inkomst för yngre människor, man behöver upp till minst Jocke och Jonna nivå för det det gå att jämföra med ett median par i Sverige där tex mannen är egenföretagare (snickare eller liknande) och kvinnan ingenjör eller sjuksyrra eller liknande.
Det enda vi vet är att han kommer att vara på en sämre plats 2025 än under innevarande år.
Citera
2024-12-07, 17:16
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Blir intressant att se vad han kommer taxera 2024, jag drar till med en gissning och säger 160.000, dvs dubbelt än sina 85k som Alf betalade ut oavsett hur kanalen gick.

Att han försöker tuta i oss att han har en bra lön han kan leva på är givetvis skitsnack.

Jag har spekulerat i att han tjänar lite på ads jämfört med andra svenska kanaler.

Uttryckte mig otydligt, det var inte riktigt tittare han ville lura utan mer en framtida hyresvärd och sig själv.

Kan inte hitta videon på hans kanal. Han gnäller över att det inte blev någon flytt OCH i den videon jag tänker på så gnäller han på tittare som kommenterat att han gnällde på samma sak i sin förra video. Har han raderat videos?
Citera
2024-12-07, 17:28
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Vem är eran favoritrask? Jag menar då en tid där Rask var synonymt med något han gjorde. Nu eller dåtid. Jag måste nog säga AMG-baronen. Dock är Bajsbaronen tight 2a i rankingen. Företagsbaronen var också en rolig tid. Sedan har vi ju troendebaronen, storhetsvansinnebaronen osv osv...vilka mer finns det?

Spåkulebaronen. Från att vilja visa upp sig i jackor med päls och köra runt i en AMG till att bli andlig.
Citera
2024-12-07, 17:55
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har sett Chrippa bli rörd i videor när han pratar om något känsligt. Vilket inte alls känns påklistrat på det sättet. Det är ju inte storböl i ordets rätta bemärkelse, det är att rösten spricker och han fäller en eller två tårar. För Rasks del är gråtandet framför kameran alltid med ett tydligt syfte. "Ni" ska se det. Hans tittare ska uppmärksamma att han är ledsen av någon anledning.

Här är ett annat exempel, kolla från 4:49 i denna videon:

https://www.bitchute.com/video/5xYrF6Od046L

Jag har också hört att Carl-Fredrik ska ha skjutit fiskmåsar med luftgevär för skojs skull som barn. Ytterligare saker som får sociopatsklockorna att ringa, minst sagt.

Carl-Fredrik går ju igång på att bli beundrad. Därav sitter han och myser till beröm hans tittare skickar till honom. Han tycker att han förtjänar det, för han har gjort så mycket bra på "plattformen". Alla hans lives är på samma tema. Han ska sitta där, omgärdad av ett par hundra som ser upp till honom, som frågar vad han gjort och ska göra, och som ger honom beröm för saker han har åstadkommit. Han närs av hela den grejen.

Trevlig helg på dig också!

Det är självklart att Rasks mamma har ett finger med i spelet till att Carl-Fredrik är så skruvad som han är. Att helt lägga Fredriks fuck-ups på Ulrika känns dock lite väl långdraget. Jag tror att mycket kan förklaras med Fredriks speciella arbete, som var stressigt och där sprit och knark var normaliserat. Det började säkert som självmedicinering, men sedan tog det sakta men säkert över hela hans tillvaro.

För Carl-Fredriks del lägger jag en stor del av ansvaret på Ulrika. Visst, Fredriks missbruk var något som fick Baronen att känna sig utanför. Problemet tycks vara att Ulrika och de andra tyckte det var OK att särbehandla Carl-Fredrik för den saken. Det är synd om Carl-Fredrik, så han får göra lite som han vill. Ni andra barn kan inte förstå hur det är "så ni ska hålla käften". Den här inställningen har Carl-Fredrik anammat. Han kan idag högfärdigt i vuxen ålder sitta och snacka om att han haft det så mycket värre än alla andra i sin barndom, och att folk som inte förstår det ska hålla käften.

Baronen har berättat att hans morsa utsatte honom för psykisk misshandel som barn. Hon kunde komma med microaggressioner om att han gjorde saker som var konstiga. Det fick Carl-Fredrik att bli en väldigt otrygg person, som ständigt är rädd för att göra fel. Som är besatt av att försöka styra omgivningens reaktioner.

Ulrika brukar själv komma in i tråden och svinga mot skribenterna här. Jag tänker mig att en vanlig mamma som ser att ens barn har en jättestor tråd på internet, där alla som skriver tycks ha problem med honom, borde tänka att det kanske finns ett skäl till det. Att det inte bara är en massa folk som bestämt sig för att hata för hatandets skull. Utan att det faktiskt finns fog för hatet, och att man då kanske bör försöka förmå sin son att söka hjälp för sitt beteende. Så han slipper vara så avskyvärd som han är. Ulrika kommer istället in och tar grabben i försvar. Det tyder på en bristande insikt.

Jag skummade även igenom FUP:en från förtalsmålet igår. Visst, även om man ska ta grannens ord med en nypa salt, då det förelåg en konflikt mellan henne och Ulrika, så tycker jag ändå att det är intressant. Både grannen och Rask berättar om upprinnelsen till alla förtalsvideor. Det framstår som att Ulrika varit rätt konfliktsökande själv, stått och gjort ifrån sig oväsen för att störa grannen. Incidenten där det kastades tomatsås över grannens uteplats tycker jag nästan framstår som att Ulrika bussat sin personlighetsstörda son på grannen, som hämnd för att hon kommit upp och klagat på något hos Ulrika samtidigt som Carl-Fredrik var på besök.

Så jag skulle säga att Ulrika har ett stort ansvar till att Baronen är så skev som han är. Kanske till och med det största ansvaret. Hon framstår som ungefär lika störd som sin knäppa, knäppa son.

För att vara en sociopat så är han otroligt dålig på att fejka känslor. Jag har träffat psykopater som är klanderfritt trovärdiga när de låtsasgråter. Men Rask är fan inte ens bäst på att vara sämst.
Citera
2024-12-07, 18:00
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:

Det kanske är ett objektivt faktum att AMG-Baronen var den mest underhållande, men isåfall vill jag ändå säga att Ångestbaronen inte var långt efter. Det vill säga perioden där han gjorde ångestdagboken (som han orkade hålla igång i vadå, fem avsnitt?), friskt honbydiagnostiserade T med diverse diagnoser, skrev till tv-bolag och föreslog en serie om deras familj, fejkgrät och var allmänt knäpp. Känns som det blir en sådan period snart igen, faktiskt…

Tick tack, tick tack, snart raserar förhoppningsvis hela fasaden!
Citera
2024-12-07, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
AMG-Baronen och Ångestbaronen är mina favoriter.

Är man så pass arbetsskygg att man hellre sätter sig och bölar framför kameran än att ställa sig på fabriksgolvet är man helt bortom räddning.

#Skavsårunderögonen

#Vetminarättighetersomkonsument

Ja, han har sannerligen bjudit oss på underhållning genom åren med sina olika versioner av sig själv. Undrar om vi kommer få se en ny version av Baronen i morgondagens video. Ska bli spännande att se!

Det har ju diskuterats hur Rasken rensar kommentarer i kommentarsfältet på både videos och livestreams. Om ni undrar hur han själv tänker och agerar gällande detta så är han helt ärlig med det här - https://youtu.be/a9Ho_sziXUM?si=z2RuPJbwu8_wKyUa&t=1351 (om timestamp inte funkar kolla från 22:30)

"Min youtube-kanal är en diktatur"
Senast redigerad av Ralfhead 2024-12-07 kl. 18:40.
Citera
2024-12-07, 18:45
Medlem
Imorgon blir det live enligt rövhålet.
Fy fan vad han kommer att skylla på allt och alla utom sig själv, tigga pengar, snörvla och hosta, låtsasgråta, bräka hur mycket han älskar sin familj, fy fan igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in