Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Jag tror vi pratar om olika meddelanden?
Jag menar meddelandet om LVU. Där det först är ett meddelande om att chippa och Julia har brister och risker, och att soc ska försöka få igenom ett LVU.
Nästa stycke är att chrippa var positivt på drogtest och att Julia kan hålla lilla C ifrån Chrippa.
Inget av detta har Chrippa skrivit.
Vilket meddelande pratar du om?
Vad är det du menar med "hade du haft rätt"?
Rätt om vad?
När jag sa att alla som hade riktigt oro och bevis skulle ge det till soc och ev polisen?
När jag sa att man skulle låta soc utreda och fatta beslut?
När jag sa att chrippa kommer bli dömd för skattefusk?
När jag i januari sa att chippa inte var en oskyldig ängel som folk ville få honom att framstå?
Ja vi pratar om två olika meddelande.
För det var så jag tolkade ditt inlägg om det. Att du förde samman dom två meddelande.
Första meddelande från Soc där hon är LVU från Chrippa. Där J får hålla Chloe från C. Där båda visar brister.
Sen lägger du in att båda kommer bli av med vårdnaden. Vilket jag dementerar och säger att det är Chrippas sms till Julia. Där man har sett print på att chrippa skriver till julia att dom kommer ta henne ifrån dig.
Samt ett samtal senare ockås att jag ger dig pengar om du ställer dig på min sida, de kommer ta chloe från dig också..
För sms från soc , säger bara att chrippa har inte dottern , finns brister hos båda. Drogtest är visat positivt.
Sen påstår du att jag inte har koll på saker.
Men ja.
Tycker det är sjukt svårt att få en bra dialog här inne.. Man får lägga så mycket tid för att få rätt citera rätt osv..