2024-12-03, 21:02
Medlem
Anjo äger de flesta,han var trött o förkyld såg jag men som vanligt sansad och faktabaserat content.
Citera
2024-12-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Anjo äger de flesta,han var trött o förkyld såg jag men som vanligt sansad och faktabaserat content.
Vilka äger han? Han är en sjukt pinsam människa.
Citera
2024-12-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13

Anjo äger inte ens en bostad! Han äger inte ett enda skit och är någon form av Youtube stjärna som alla ser upp till.

Inte en enda krona skulle Fakta Anjo ha kvar om han skulle betala alla sina skulder, det är Fakta.
Citera
2024-12-03, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NSSAS
Vilka äger han? Han är en sjukt pinsam människa.
Hoppas du såg liven nyss med Anjo o Danjal...då inser du att han äger Cluee och Dvärgen.
Citera
2024-12-04, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo äger inte ens en bostad! Han äger inte ett enda skit och är någon form av Youtube stjärna som alla ser upp till.

Inte en enda krona skulle Fakta Anjo ha kvar om han skulle betala alla sina skulder, det är Fakta.

Vilka skulder? Har du underlag för ditt påstående?

Många äger inte en bostad så vet inte vad din poäng där är. Du verkar bitter och avundsjuk.
Citera
2024-12-04, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Vilka skulder? Har du underlag för ditt påstående?

Ja, deklarationen för 2024. Den kostar 39kr att köpa.
Citera
2024-12-04, 10:07
Medlem
Citat:
Ja, deklarationen för 2024. Den kostar 39kr att köpa.

Förmodar att du har gjort det så det är väl bara att ladda upp den och länka.

Vet inte vad det är för skulder som skulle visas i en deklaration. Menar du att han har fått ränteavdrag och att han då skulle ha lån?

Bitter much?
Citera
2024-12-04, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonCarlo
Anjo låter benzopåverkad i sin senaste video om Rask. Sista kvarten när han går över till Chrippa och det spelas musik ur en dålig thriller i bakgrunden måste vara bland det märkligaste som producerats, någonsin.

Tydligen så fungerar det för hans publik. Han växer och får visningar.
Citera
2024-12-04, 10:35
Medlem
Citat:
Förmodar att du har gjort det så det är väl bara att ladda upp den och länka.

Vet inte vad det är för skulder som skulle visas i en deklaration. Menar du att han har fått ränteavdrag och att han då skulle ha lån?

Bitter much?

Japp jag är pissförbannad på Anjos beteenden.

Jag är så förbannad så tänker inte bjuda på 39kr. Men du borde köpa en taxeringskalender och lära dig vad som står i den.
Citera
2024-12-04, 10:36
Medlem
Citat:
Japp jag är pissförbannad på Anjos beteenden.

Jag är så förbannad så tänker inte bjuda på 39kr. Men du borde köpa en taxeringskalender och lära dig vad som står i den.

Du som kommer med påståenden utan underlag. Du är förmodligen en nedrökt vänsterpartist eller miljömupp.
Citera
2024-12-04, 11:09
Medlem
Citat:
Du som kommer med påståenden utan underlag. Du är förmodligen en nedrökt vänsterpartist eller miljömupp.

Underlaget finns 39kr bort din snåle.

Vad är erat problem egentligen? Varför skall man behöva ladda upp saker åt er Anjo fans hela tiden? Är ni totalt oförmögna att tänka och handla själv?

Ni är lika förslappade och hjärntrötta som rask allesamman.

Ni får eran allmänbildning ifrån Anjo och sekten, ni lever i en sådan konstigt verklighet så det liknar inget annat segment av samhället.

Jag skall tillägga att jag gillar er alla ändå, och gillar även att följa dramat och har hat kärlek till alla inblandade.
Citera
2024-12-04, 17:14
Medlem
Spritnotas avatar
Vad är det Let's Feast har på Anjo?

De gjorde några få collabs innan de tog avstånd från honom. Anjo har mörkat vad det är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in