2024-11-30, 19:38
Medlem
Dopys avatar
Försöker verkligen Anjo få folk att tro att hans långa mobbar videos bara är han som "försvarar"sig

Vad hände med att han var en mobbare som mobbade andra? Vågar han inte länge stå för det han gör?
Citera
2024-11-30, 19:40
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Vad var anledningen till att Anjo kollade in genom Chrippas fönster?
Mentalt sjuka människor gör ibland saker som kan uppfattas konstigt för normala människor.
Dem kan inte själva förstå att dem agerar fel.
Citera
2024-11-30, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Försöker verkligen Anjo få folk att tro att hans långa mobbar videos bara är han som "försvarar"sig

Vad hände med att han var en mobbare som mobbade andra? Vågar han inte länge stå för det han gör?

Han är så korkad så han försvarar sig mot andras tankar om han. Fatta vilket kontroll behov han har, men hans styrka har alltid varit att trycka ner andra med fakta.

Men nu när det börjar komma tankar om han ifrån vettigt folk så brinner det i huvud på han, för han inte motbevisa någons uppfattning om han genom något print på ett gammalt SMS eller ett inspelat samtal.

Hade han vart normal och ändå velat släppa en video om det där skulle han gjort satir av det och rostat tillbaka utan att vara så där stöddigt cool som bara han kan vara.
Citera
2024-11-30, 20:32
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han är så korkad så han försvarar sig mot andras tankar om han. Fatta vilket kontroll behov han har, men hans styrka har alltid varit att trycka ner andra med fakta.

Men nu när det börjar komma tankar om han ifrån vettigt folk så brinner det i huvud på han, för han inte motbevisa någons uppfattning om han genom något print på ett gammalt SMS eller ett inspelat samtal.

Hade han vart normal och ändå velat släppa en video om det där skulle han gjort satir av det och rostat tillbaka utan att vara så där stöddigt cool som bara han kan vara.
Samir skrev ett privat meddelande till någon vad han tyckte om Anjo. Anjo tappade det helt. Inte ens privat får man ogillar eller kritisera Anjo.
Anjo - "för 4 år sen sa Samir att han gillade min dokumentär. Han älskar ju mig. Hur vågar han ändra åsikt och ogilla att jag mobbar och trakasserar folk?😭😭😭"

Bra av Samir att backa ifrån denna sandlåda

Anjos reaktion är inte normal.
Senast redigerad av Dopy 2024-11-30 kl. 20:49.
Citera
2024-11-30, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Samir skrev ett privat meddelande till någon vad han tyckte om Anjo. Anjo tappade det helt. Inte ens privat får man ogillar eller kritisera Anjo.
Anjo - "för 4 år sa Samir att han gillade min dokumentär. Han älskar ju mig. Hur vågar han ändra åsikt och ogilla att jag mobbar och trakasserar folk?😭😭😭"

Bra av Samir att backa ifrån denna sandlåda

Anjos reaktion är inte normal.

Det tänkte jag inte ens på, utan bara tjejernas åsikter.

Det är ju helt sjukt att han reagerar så på ett sms mellan två personer, och gör det officiellt själv! Han är verkligen i en klass för sig den där Anjo.

Helt ärligt tror jag han behöver vård för sitt säregna beteende.
Citera
2024-12-01, 17:06
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
Oavsett vad man tycker om Anjo så är denna video mot Karolina och Julia fullt befogad. De brudarna har förtjänat den länge.

x2
Där tappa hon mig iaf. Har gillat denna tjej och deras videos även om jag så INTE gillar Gaia veganerna som hon så ofta lyfter fram. Men det e väl ngt som lockar med dessa män som
Citera
2024-12-01, 18:28
Avstängd
Crabby88s avatar
Anjo och dumpen i hans nya video.
Citera
2024-12-01, 18:50
Medlem
Dopys avatar
Vad är problemet säger i sin video "man kan kritisera Anjo, rask, osv, jag gjorde det, inget hände mig"
När 2 tjejer kritiserad Anjo, och Samir inte älskade Anjo, då gick Anjo ut i en video och attackerade dem.
Varför gjorde inte Anjo samma sak när vad är problemet kritiserade honom?
Citera
2024-12-01, 19:08
Medlem
Spritnotas avatar
När MSM inte sade ett pip om Pontus Rasmusson, innan alla hakade på, är så länge sedan att jag inte trodde det kunde hända igen.

Anjo är helt jävla galen, varför sover MSM?

Jag skulle aldrig låta någon under 18 år följa Anjo, Rask eller Simon utan att ta ett låååångt snack. Förbud hjälper inte. Men att ta sig den tid det krävs för en ung att förstå vilket egoistiskt stolpskott den personen är, det är värt varje minut.
Citera
2024-12-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Han berättar hur stolt hans son är när Pappan hämtar. Bevisar endast hur sällan han är delaktig och hämtar dom..
Kan intyga. Hämtar mina jämt. Dom reagerar knappt. 🙄
Citera
2024-12-03, 18:31
Medlem
Anjo tar sin otroga kompis i försvar och vill att Rask hänger ut kvinnan. man spyr ju
Citera
2024-12-03, 20:49
Medlem
Anjo låter benzopåverkad i sin senaste video om Rask. Sista kvarten när han går över till Chrippa och det spelas musik ur en dålig thriller i bakgrunden måste vara bland det märkligaste som producerats, någonsin.
Senast redigerad av DonCarlo 2024-12-03 kl. 21:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in