2024-12-03, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blompissare
Det har arbetats febrilt inom hela Dumpenkoncernen inatt. Vartenda video verkar ha plockats bort och sedan lagts upp på nytt utan anknytning till Rumble.

Kan tänka mig att PysSara stormade in hos administratören a.k.a "dirigenten" med en påse med vit okänt pulver och fick upp en redig fart på den gamla tanten. Verkar ha kört hela natten nonstop. Undrar om "dirigenten" fortfarande är uppe i varv, brukar ge lite sömnrubbningar när man åker upp i sådan fart.

Hur ser det ut på häxjaktskanalen "gräv"? Någon som har tagit sig en vända där efter PysSara körde ut "rensordern"? Där borde vara rena paradiset för valfri gädda att samla bevismaterial till något förtalsåtal.
Dom har härjat hela natten?🙂
Men det ser ut som vanligt när jag går in på Dumpen.
Vad har dom förändrat?
Citera
2024-12-03, 11:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spook
Är det framförallt på Kik som Dumpen fångar alla gäddor, eller förekommer peddona på andra plattformar? Han inte studerat skärmdumparna så noga

Det har visat sig att dom finns nära själva kärnverksamheten. Nämligen inom fiskeriverksamheten. Där går det ett tjog på dussinet. Är väl iof ingen större skräll att det skulle vara så. Så om du är intresserad av var de kan uppehålla sig, så kolla in vilka chattar som använts på Dumpens hemsida.

Dock brukar PysSara använda överstrykningspenna i chatten. Det är ju som så att man inte gärna vill dela med sig av sina egna små myshörnor. Fast PysSara är av naturen både lat och slarvig så det brukar poppa upp här och där.
Citera
2024-12-03, 12:02
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Jag menar att gäddor skulle kunna se sin död som ett sätt att bli avpublicerad och på så sätt se det som enda sättet, det är stor risk för att dom då känner sig pressade att ta dina liv

Det gör dig och andra aktivister / groomare medskyldiga till deras självmord.
Citera
2024-12-03, 12:03
Medlem
Citat:
Det har visat sig att dom finns nära själva kärnverksamheten. Nämligen inom fiskeriverksamheten. Där går det ett tjog på dussinet. Är väl iof ingen större skräll att det skulle vara så. Så om du är intresserad av var de kan uppehålla sig, så kolla in vilka chattar som använts på Dumpens hemsida.

Dock brukar PysSara använda överstrykningspenna i chatten. Det är ju som så att man inte gärna vill dela med sig av sina egna små myshörnor. Fast PysSara är av naturen både lat och slarvig så det brukar poppa upp här och där.

Jag förstod knappt hälften av det där du skrev.

Jag klickade runt lite på Dumpen-webbsidan ett 10-tal olika peddon några år tillbaka och SAMTLIGA innehöll skärmdumpar från Kik, t.ex. denna:
https://dumpen.se/2022/08/18/heta-bengt-napp-138-eslov/

Så det verkar vara främst i det vattnet som det nappar som bäst på Dumpens krokar.
Citera
2024-12-03, 12:07
Medlem
Ruathas avatar
Min teori är att gäddorna tror att livet fungerar ungefär som i super mario, tabbar man sig så är det bara att ta sitt liv - så får man ett extra liv och bara behöver börja om. Som en instant respawn
Citera
2024-12-03, 12:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spook
Jag förstod knappt hälften av det där du skrev.

Jag klickade runt lite på Dumpen-webbsidan ett 10-tal olika peddon några år tillbaka och SAMTLIGA innehöll skärmdumpar från Kik, t.ex. denna:
https://dumpen.se/2022/08/18/heta-bengt-napp-138-eslov/

Så det verkar vara främst i det vattnet som det nappar som bäst på Dumpens krokar.

Mm och du har läst om det flera gånger?! Har du ingen i närheten som kan hjälpa dig med texttolkningen heller? Ja då kan det vara tufft! Fast ja, på Kik brukar en del finnas på. Dock är chat.iw ett säkrare kort. Där bedrivs själva fiskeriutbildningen tydligen. Där övas det hejvilt på varandra! Det skvätter och har sig rejält i flanellen där på kursdeltagarna.
Citera
2024-12-03, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Du fattar fortfarande inte att det inte är antingen eller? Har det begåtts brott mot gäddor, så är de lika berättigade till upprättelse som någon annan. Det betyder inte att de skiter i att jobba med sig själva.

Där har du fel, dom har gjort bland det mest omoraliska man kan göra
I den sitsen så bör dom bara isolera sig och skämmas

Lite som att en våldtäktsman anmäler sitt våldtäkts offer för misshandel för att hen gjorde motstånd

Dom bör acceptera det som har hänt och blicka framåt istället
Citera
2024-12-03, 12:14
Medlem
Ruathas avatar
Citat:
Där övas det hejvilt på varandra! Det skvätter och har sig rejält i flanellen där på kursdeltagarna.

Du verkar ha stor insikt.
Citera
2024-12-03, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Det gör dig och andra aktivister / groomare medskyldiga till deras självmord.

Skitsnack, jag vill inte att dom ska ta sitt liv utan snarare leva med det dom gjort och acceptera sin situation
Citera
2024-12-03, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ruatha
Du verkar ha stor insikt.

Ja absolut. Vi har fått både insiderinformation och sedan lite spridd kunskap av personer nära verksamheten. Ta dig en titt bakåt här i tråden i närtid så kan du botanisera dig och få en väldigt precis och korrekt bild av verksamheten och dess medarbetare.
Citera
2024-12-03, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87
Där har du fel, dom har gjort bland det mest omoraliska man kan göra
I den sitsen så bör dom bara isolera sig och skämmas

Lite som att en våldtäktsman anmäler sitt våldtäkts offer för misshandel för att hen gjorde motstånd

Dom bör acceptera det som har hänt och blicka framåt istället
Det där måste vara den sämsta jämförelsen du presenterat.
Ja, de har begått ett vidrigt moraliskt fel. Ska de acceptera att brott begås mot de?
Gör du en omkörning i 90 på en 80-väg så ska du acceptera att bli misshandlad?

Tänk till nu!
Citera
2024-12-03, 12:20
Medlem
Ruathas avatar
Citat:
Ja absolut. Vi har fått både insiderinformation och sedan lite spridd kunskap av personer nära verksamheten.

Ok. Har du några gäddnummer eller domar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in