2024-12-03, 05:32
Medlem
joselofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag tror hon är med på det, dom behöver alla pengar dom kan få. Så det spär på dramat lite att hon ändrar på sin insta.

Men man hoppas ju verkligen att svinet har gjort det här.
Ytterst tragiskt lär jag ju säga, om det är nu så fallet att Therese Gått med på detta för att boosta visningar...
Citera
2024-12-03, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Tror du verkligen dom skulle spela det kortet? För det tycks ju svårt att behålla alla fibro-tanter som följer honom. Till och med dom blir ju arga och ska lämna skeppet? Eller hoppas dom att det är en övergående fas och att han kommer få mer följare än någonsin?
Sant, men en modifierad chatt av Anjo och baronen kanske? Dom är så störda så jag utesluter inte det.
Citera
2024-12-03, 05:41
Medlem
TheFinals avatar
Reagerar inte speciellt över att saker läcker ut, men om en sån här sak dyker upp till ytan så kan man fundera på hur många det finns under ytan.
Är nog inte bara en det...
Har tänkt på det innan när han håller såna frågelådor, det lär bli en o annan lockande sak som dimper ner.
Citera
2024-12-03, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Reagerar inte speciellt över att saker läcker ut, men om en sån här sak dyker upp till ytan så kan man fundera på hur många det finns under ytan.
Har tänkt på det innan när han håller såna frågelådor, det lär bli en o annan lockande sak som dimper ner.

Precis detta. För att inte tala om hur maniskt en viss kreatör pratat om genitalier I VARJE ENSKILD VIDEO i minst ett halvår.
Citera
2024-12-03, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFinal
Har vi en metoo liknande historia som håller på att rullas upp?
Citera
2024-12-03, 06:39
Medlem
Hillsongsekts avatar
Fy helvete vaknade upp helt slut. Piskar regn på fönstret. Dessutom har jag ett nytt kul spel.
Kände inte alls för att kliva upp och köra till jobbet.

Sen tänkte jag på fähunden i Trosa och jäklar fylldes av energi.

Tack Baronen af särade fittor
Citera
2024-12-03, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Precis detta. För att inte tala om hur maniskt en viss kreatör pratat om genitalier I VARJE ENSKILD VIDEO i minst ett halvår.
På riktigt oroväckande hur mycket han pratar om kukar, onani och diverse annat sexuellt som en förpubertal 10 åring. Sen vill han påstå att dom pratar med vårdat språk där hemma när det även, bland annat, kommit fram att han kallar Tessan för fitta osv. Det är nåt riktigt obehagligt över hela Rask och hans ”helyllefarsa” personlighet utåt på youtube är ett enda stort spel. Tror det förekommer rätt så sunkiga grejer bakom stängda dörrar men det är viktigt att bibehålla en fasad utåt. Ofta kommer hans riktiga sida dock fram, och vi som inte är helt tappade ser ju den konstant.

En man i 35 årsåldern ska och borde inte vara så besatt av andras könsorgan som han är. Äcklas varje gång han öppnar käften och vräker ur sig nåt i stil med att Chrippa skulle minsann komma dit och suga av honom eller vafan det e han brukar säga.

Förvånar mig inte ett dugg att han använt sina snusklådor på Instagram som lockbete för uppmärksamhetstörstande tjejer som inte vet bättre än att skicka nakenbilder till fnasket i hopp om att bli sedda. Den enda skillnaden på Rask och hans far är att hans pappa iallafall har samvete nog att betala för det, men det är Rask för snål för.
Citera
2024-12-03, 06:56
Fortfarande inget svar från Otrohetsbaronen. Har Terese kastat ut honom?
Citera
2024-12-03, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Fortfarande inget svar från Otrohetsbaronen. Har Terese kastat ut honom?
Man kan ju alltid hoppas att han ligger och kravlar på trottoaren utanför. Tror dock han är fullt upptagen med att gömma sig bakom gardinen i ”Storarummet” och försöka komma på en bra historia till YT medan Tessan gapar och gråter om vartannat.
Citera
2024-12-03, 07:03
Medlem
Treschows avatar
Nu värmer Carl Fredrik af Skithög upp inne i vuxenkojan. Det kommer bli minst tio olika förtalsvideos innan julafton om Chrippas senaste video. Pappish måte fixa julklappar till barnen.

"Ååålrajt hörrni, mina små grisollon - SÅHÄRÄRDET!"

Carl Fredrik är en mycket sjuk individ.
Citera
2024-12-03, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Nu värmer Carl Fredrik af Skithög upp inne i vuxenkojan. Det kommer bli minst tio olika förtalsvideos innan julafton om Chrippas senaste video. Pappish måte fixa julklappar till barnen.

"Ååålrajt hörrni, mina små grisollon - SÅHÄRÄRDET!"

Carl Fredrik är en mycket sjuk individ.
Julklappen blir en nedbruten mamma och en pappa som fortsätter sitta i kojan och gapa om att följarna minsann är hans små grisollon i hopp om att detta ska glömmas. Ho, ho, ho finns här några glada barn?
Citera
2024-12-03, 07:17
Medlem
Hillsongsekts avatar
Dagens cope sammanfattad

Det är deep fakes och bilder från hans hackade icloud, de bryr sig inte om T för då hade de inte tagit det on cam, och det är ett dåligt montage som är fejk men om det var sant är det inte så farligt och abdolut inte otrohet det är som att kolla på porr och alla gör det och de som inte håller med är snöflingor och lättkränkta
Men det är inte sant för chrippa är dumdumdum.

Face it er fantastiska family man är som farsan sin. Skämmer ut fru och barn för hela byn om och om igen. Har sjukligt hög libido och använder snusklådan som ett sätt att fiska nudes och särade fittor.

God jävla jul du ordnade Baronen

#räddabarnen
Senast redigerad av Hillsongsekt 2024-12-03 kl. 07:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in