2024-11-15, 10:39
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
En som verkligen inte vet hur de beter sig är pappan i huset. Han ligger nämligen fortfarande i sängen och sover när familjen gör sig i ordning på morgonkvisten, och alla behöver in på toaletten samtidigt. När Carl-Fredrik stiger upp, då är hela familjen ute ur huset. Kolla storiesarna från igår, vilket lugn det är i lägenheten när Carl-Fredriks dag kommer igång. Vad hade han för sig då undrar du? Han sökte efter någon som hade en Playstation-kontroll till salu i Trosa. Han ville spela GTA!

Haha, jag såg.

Vad ska jag göra idag?
A. Söka jobb
B. Försöka lista ut hur min fru ska bli skuldfri
C. Spela GTA
Citera
2024-11-15, 10:40
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är sjukt när Therese inte får välja vad hon själv vill dricka utan tvingas gömma energidrycken ..
Vilken sjuk relation de måste ha.

https://instagram.fbma5-1.fna.fbcdn...._nc_sid=ead929

Rubbat. Helt rubbat. Vad har han för belägg för sitt påstående? Så hans fru har också problem eller?
Citera
2024-11-15, 10:41
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightOrFlight1
Han är nog svartlistad efter hur de lämnade förra lägenheten, sedan kan ju Tro och se hur han skött den de har nu i hans videos. Man får heller inte glömma hur många gånger han hängt ut Trobo och de som jobbar där, så nej han lär inte få första stora lägenhet som kommer upp.

Han är ju så jävla korkad och inte kan hålla truten. Glappar om allt och alla och undrar varför världen är emot honom...
Citera
2024-11-15, 11:50
Medlem
Citat:
Det är sjukt när Therese inte får välja vad hon själv vill dricka utan tvingas gömma energidrycken ..

Baronen kommer förlora alla sina fans en dag så som han håller på. Han kallar rent ut sagt alla som dricker energidryck för idoter. Han är inte den skarpaste kniven i lådan
Citera
2024-11-15, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han är ju så jävla korkad och inte kan hålla truten. Glappar om allt och alla och undrar varför världen är emot honom...
Det blir lätt så när man är lägre än iq-fiskmås. Hans beteende är dock ganska likt en fiskmås, han skränar, skitar ner, tigger och "snor" (scamar) saker som pengar från sina följare (lite som när fiskmåsar stor glass från små barn).
Citera
2024-11-15, 14:50
Medlem
Citat:

Han skriver att han aldrig druckit energidryck, givetvis en tröttsam lögn. Jag skulle kunna sätta allt jag ägde på att han någon gång har provat dricka en sådan.

Är lite osäker, men var det inte för ett tag sedan han köpte Prime till barnen och provade själv?
Citera
2024-11-15, 15:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allegera
Han skriver att han aldrig druckit energidryck, givetvis en tröttsam lögn. Jag skulle kunna sätta allt jag ägde på att han någon gång har provat dricka en sådan.

Är lite osäker, men var det inte för ett tag sedan han köpte Prime till barnen och provade själv?
Jag vet inte - men slurpar man toavatten så kanske man inte skall klaga på vad andra dricker.

https://www.tiktok.com/@oppnaogonen2...=1731679843583
Citera
2024-11-15, 16:40
Medlem
GreenBatterys avatar
Fredagsmatiné med Sveriges största skitstövel och lögnare:
https://old.bitchute.com/video/ajnTHeGR1dBD/
Från 2021.

”Det ska inte hända igen!”
”Jag kommer att skämmas för detta i resten av mitt liv!”
”Jag vill verkligen jobba på mina bra sidor!”

Efter detta satte han sen nytt rekord med att förtala Chrippa…
Citera
2024-11-15, 16:49
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Fredagsmatiné med Sveriges största skitstövel och lögnare:
https://old.bitchute.com/video/ajnTHeGR1dBD/
Från 2021.

”Det ska inte hända igen!”
”Jag kommer att skämmas för detta i resten av mitt liv!”
”Jag vill verkligen jobba på mina bra sidor!”

Efter detta satte han sen nytt rekord med att förtala Chrippa…
Vi kanske ska skramla ihop till en avställd gammal skrothög att ställa på uppfarten till årets meltdown?
Citera
2024-11-15, 17:28
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Nu tycker jag inte man ska skryta om pengar överhuvudtaget men är det nåt man kan skryta med så är det väl just att man fått ihop en massa pengar utan att slita på nåt sketet jobb merparten av sin vakna tid i merparten av sitt liv som en råtta i ett hjul. Vinst, arv, lyckade affärer osv.

Men inte Rask naturligtvis, han ska bara ha örfil på örfil.

Tycker heller inte man ska skryta om pengar. Dock så tycker jag tvärtom att någon som skryter om arvspengar eller vinstpengar, absolut inte ska skryta med det.
Citera
2024-11-15, 18:29
Medlem
Tortellis avatar
Bajsmannen har aldrig uttryckt tacksamhet över att farfar har ordnat en pensionsförsäkring som aktiveras vid 65år. Fredagsmatine' som ovan skribent la ut, jag har precis tittat på ca20 min . Är inte Rask påverkad där? Han pratar konstant som en påtänd papegoja. Men Vänner snart är det dags för fredagsvideon från Rask och popcornen är framme redan. Ikväll blir det garanterat Chrippa och Linnea, för inte kan det bli lägenhet och prick i registret prat en 3e gång? Spännande vilket som. 😁
Citera
2024-11-15, 18:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Har han bestämt sig för att ranta på sina följare nu?
- kallar energidrycksdrickare för idioter
- skäller ut de för att de tror att det är skillnad på must och must
- kommer ut som höger för att ”vänstern funkar inte”

Umgås med dina barn istället! Låser in dig i sovrummet och ”jobbar” som vanligt när de är hemma.

#FamilyIsEverything
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in