2024-12-02, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Detta. Så klart att det inte behöver vara sant men att inte ens lägga upp en story att det inte stämmer eller en short på Youtube. Det gör att jag än så länge tror på det.
Therese har tagit bort rask från sin insta bio och rask är knäpptyst. Säger väl allt. Jakob Berg som pratat gott om rask senaste tiden har nu avföljt honom.
Citera
2024-12-02, 23:33
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somosdoslocos
Therese har tagit bort rask från sin insta bio och rask är knäpptyst. Säger väl allt. Jakob Berg som pratat gott om rask senaste tiden har nu avföljt honom.

Jäklar alltså. Jag såg att hon redigerat sin bio men även tagit bort honom alltså? Jösses vilken soppa.

Edit: Ah sorry, trodde du menade avföljt. Men det kanske hon har också?
Citera
2024-12-02, 23:36
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Thereses Instagram bio före:
Citat:
En lyckligt gift trebarnsmamma från Trosa som mammavloggar dagligen på youtube! ❤️ följ gärna

Efter:
Citat:
Therese Rask
youtube.com/@familjenrask?si=qfJ_OVORpG_2muw3

Nåja, nog diskuterat om detta. Vems är felet att Rask var otrogen igen, vem får skulden? Är det nu han blandar in barnen?
Citera
2024-12-02, 23:45
Medlem
Natten är räddad. Det är nästan så att jag inte tror det är sant. Rask kommer att få flytta från lägenheten. För Terese skull. En nystart för henne och rännstenen för bajsmannen.
Citera
2024-12-02, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Jäklar alltså. Jag såg att hon redigerat sin bio men även tagit bort honom alltså? Jösses vilken soppa.

Edit: Ah sorry, trodde du menade avföljt. Men det kanske hon har också?
Ingen aning om hon avföljt. Det enda stället hon borde följa honom till är ända ut till ytterdörren och kasta ut fanskapet. Hade skämts ögonen ur mig om jag hade ett kräk till man som satt hemma framför en kamera som ett fån hela dagarna och ovanpå allt var otrogen. Lämnar hon inte nu är det synd henne på mer än ett sätt.
Citera
2024-12-02, 23:48
Medlem
Prefab ger en pik till uslingen på sin story, hoppas hans video släpps snart och baronen får känna hettan från alla håll.
Citera
2024-12-02, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Prefab ger en pik till uslingen på sin story, hoppas hans video släpps snart och baronen får känna hettan från alla håll.

Helt sjukt hur Prefab kommit in i detta. Inte hängt med i dom svängarna.

Ser ut som om det är en dildo han har vid badkaret
Citera
2024-12-02, 23:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronaljuset
Skulle skratta ihjäl mig om prefab låter T och ungarna flytta hem till honom.

Då tror jag vi skulle hitta BB hängandes i förrådet, stryprunkandes med en dildo i röven
Citera
2024-12-02, 23:57
Medlem
Jävlar vad det brann till på hans insta "God jul på dig ditt sliskiga helvete!"
Citera
2024-12-03, 00:04
Medlem
Känns som alla snusklådorna blev ännu snuskigare nu utan att veta vad dom innehållit överhuvudtaget.
Citera
2024-12-03, 00:12
Medlem
”Jag har respekt för kvinnor” kallar Therese för fitta och andra skällsord

”Jag har växt som människa, skulle aldrig klanka ner på någons utseende” gjorde narr av en mans utseende i sin youtube video för bara några månader sen

Pratar i 100 videos om hur Chrippa varit otrogen mot både Julia och Linnea, är själv otrogen medan Tessan är på jobb

Han e bra på att kasta Sten i glashus den här SlaskTasken.
Citera
2024-12-03, 00:12
Avstängd
OstgotaHuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reseglad
Känns som alla snusklådorna blev ännu snuskigare nu utan att veta vad dom innehållit överhuvudtaget.
Han skapar någon sorts insamling på instagram där alla följare får skriva ett inlägg till insamlingen, sedan kan Rask publicera detta eller ignorera det, samt kommentera inläggena. Det är helt uppenbart att Rask är sexuellt depraverad, och han har via multilogging använt ett annat Instagram-konto och ställt frågor till sig själv och runkat till sina egna svar. Sedan har hans följare inte särskilt högt IQ, utan när någon stackars tjej såg dessa "anonyma frågelådor" och att flera personer minsann pratar om att runka i ring, steka bajs i köket, köra in olika objekt i sovande vänners rövar och så vidare, och så har någon stackars tjej dragit till med något kinky, och Rask har självklart ignorerat "anonymiteten" och hört av sig till denna tjej, som kallas "Hanna", och han har alltså mage att för några månader prata om att han inte har något att dölja, men nu avslöjades han att ha varit otrogen i närtid.

Jag tror på allvar att Rask tar livet av sig nu. Dock är han för psyksjuk för att göra det. Han inser troligtvis ännu inte hur fel han uppfört sig. Han sitter i detta nu och hittar på en orsak till hur detta kan vara Thereses eget fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in