2024-12-02, 22:53
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
T kan nog inte lämna Rask tyvärr, stora skulder och ingen egen inkomst att prata om, blir väldigt svårt utan mycket hjälp av familj
Om hon verkligen vill så går det med hjälp från familj, hon är ju den enda av dom två som har en inkomst. Jag räknar inte Rask kaffepengar som inkomst, familjen får mer i bidrag än vad han drar in.

Sticker hon nu så hamnar han på gatan eller på morsans soffa, det är den bittra sanningen.

Att gifta sig med Rask kommer vara det sämsta ekonomiska beslutet i hela sitt liv. Hon har försörjt honom i 10+ år, hon är den enda som jobbat och ändå så är det hon som sitter på 300k i skulder.

Skiljer hon sig får hon iaf behålla lite av sin självrespekt, i det långa loppet så är det det enda rätta, mina tankar går till barnen, som om dom inte hade det tufft nog, detta är det sista dom behövde, nu när julen är runt hörnet och allt.
Citera
2024-12-02, 22:57
Medlem
Dopys avatar
Helt sjukt att han inte kommit ut offentligt och besvarat chrippas video.
Denna tystnad är ovanligt för rask.
Citera
2024-12-02, 22:59
Medlem
Dopys avatar
Citat:
T kan nog inte lämna Rask tyvärr, stora skulder och ingen egen inkomst att prata om, blir väldigt svårt utan mycket hjälp av familj
T kan nog lämna rask. Hon kan jobba och tjäna egna pengar. Och hennes familj finns nog där för stöd och hjälp.

Dock är frågan om hon är medberoende/kontrollerad av honom. Eller om hon gör allt för att hålla ihop familjen för barnens skull.
Citera
2024-12-02, 23:05
Medlem
Luftiss avatar
Citat:

Det finns gott om simps därute som gärna tar över en bedragen trebarnsmor. Bara hoppas att hon hittar någon som kan vara en bättre fadersgestalt för ungarna än sextingbaronen.
Citera
2024-12-02, 23:07
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Eller om hon gör allt för att hålla ihop familjen för barnens skull.

Vilket i såfall är stockdumt då barnen alla gånger skulle må bättre utan Carl Fredrik i närmiljön.
Citera
2024-12-02, 23:10
Finns nog en överhängande risk att Terese lämnar Otrohetsbaronen! Hon kan förmodligen klara sig relativt bra med tillräckligt stöd från vänner och familj. För Carl Fredrik ser det betydligt värre ut. Han hamnar med största sannolikhet på gatan. Inom 2-3 år är han antingen död, en nedgången hemlös knarkare eller så sitter han på kåken.
Citera
2024-12-02, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
40k på IG nu!!

Han var tvungen att ta av Therese pengar till skulden och se till att han klarade det.

Så genomskinlig han är men det kanske blir lättare att sova i förrådet när man har 40k köpta följare på IG? Bara OtrohetsBaronen vet.

Ridå.

Nej, anledningen är högst troligt att han gjort sig offentlig igen istället för privat som han varit hela tiden innan. Så nu kan vem som helst följa honom. Men det är väl en tidsfråga innan han tar bort kontot.

För övrigt mycket märkligt, då kritiken haglar även på bilderna där.
Citera
2024-12-02, 23:13
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Finns nog en överhängande risk att Terese lämnar Otrohetsbaronen! Hon kan förmodligen klara sig relativt bra med tillräckligt stöd från vänner och familj. För Carl Fredrik ser det betydligt värre ut. Han hamnar med största sannolikhet på gatan. Inom 2-3 år är han antingen död, en nedgången hemlös knarkare eller så sitter han på kåken.

kanske kan bli en swishlajv igen?
Citera
2024-12-02, 23:19
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Helt sjukt att han inte kommit ut offentligt och besvarat chrippas video.
Denna tystnad är ovanligt för rask.

Detta. Så klart att det inte behöver vara sant men att inte ens lägga upp en story att det inte stämmer eller en short på Youtube. Det gör att jag än så länge tror på det.
Citera
2024-12-02, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziejacool
"nu menar jag inte att slänga Therese under bussen över att situationen har blivit som den blivit, men ska jag vara helt ärlig med er? när jag var liten så drack min pappa alkohol och drogade, samt köpte allt jag pekade på. det finns ingen som vet hur tufft det är att växa upp under sådana omständigheter. det var den 8e dagen den 8e månaden, 8e Augusti, åtta åtta, det var liksom universum som förde samman mig och Hanna, ni kan inte sitta där och förvänta er att jag ska klara av att leva min extremt ansträngda vardag och sedan vara trogen utöver det, jag menar, ska jag vara helt ärlig med er? hörrni! realrask på Instagram, läs mer om vilka ärligheter jag kommer med härnäst!"

Jag tror också han kommer försöka slingra sig och lyckas säkert lura de dumma följarna med typ "Det va ju bara några bilder som jag hade på telefonen, som jag skicka för jag tyckte synd om henne. Det är inte att vara otrogen"
Citera
2024-12-02, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Jag tror också han kommer försöka slingra sig och lyckas säkert lura de dumma följarna med typ "Det va ju bara några bilder som jag hade på telefonen, som jag skicka för jag tyckte synd om henne. Det är inte att vara otrogen"

Vissa av hans följare har ju redan gått igång på narrativet att det skulle vara en redigerad konversation mellan frugan och han själv. Problemet är ju bara hur Chrippa ska ha fått ta del av denna konversation, men det är såklart inte väsentligt för Rasks följare.
Citera
2024-12-02, 23:27
Avstängd
OstgotaHuss avatar
när tror ni att Rask sätter igång med sin alldeles egna Tour de Runk? det ser ju vi allihopa att det är dit vi är påväg. vad kommer bli Rasks grej? åka runt i lånade bilar och berätta skämt i utbyte mot pengar, och varenda skämt handlar om bajs, kiss och fisting??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in