2024-12-01, 12:06
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biffotto
Bra fråga. Har gymmat ett antal decennier och funderar allmänt hur folk nuförtiden orkar lyft tungt med så mycket kläder på sig. Jag hade fått värmeslag i långbrallor och hoodie
Kan bara tala för mig men jag vill vara varm när jag lyfter. Minskar skaderisken.

Angående keps är det väl för att slippa fixa en frisyr. Det är en fördel jag ser. Dock har jag den inte inomhus för det känns allmänt muppigt att ha ett utomhusplagg(solskydd) inomhus
Citera
2024-12-01, 13:02
Medlem
Det är Swag

Är snart 40 och har hellre kepsen bak och fram, man ser ur som old school Fred Durst då
Citera
2024-12-01, 13:28
Medlem
Hyperkits avatar
Bakåtvänd keps är riktigt snyggt! Får mig att tänka tillbaka till tidiga 00-talet och blink-182
Citera
2024-12-01, 14:13
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Om folk tänker att andra ser förjävliga ut så sköter de väl sig själva? Eller har jag missat något?

Sköter folk inte sig själva så fort de dömer folk över hur de ser ut, vad de gör etc. i tanken?
Lycka till med att inte hitta med någon som inte sköter sig själv om det gäller redan i tanken

Du har väl sett massor av människor som ser förjävliga ut eller beter sig som idioter, sköter inte du dig själv om du tänker att de är idioter?

Nej. Att inte bry sig och att inte störa sig är att sköta sig själv och skita i andra. Att sitta på flashback och skriva om hur hemskt det är att folk har bakåtvänd keps gymmet är bara sorgligt. Har ni inte viktigare saker att tänka på?
Citera
2024-12-01, 14:19
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Haha, du säger till andra att sköta sig själva och skita i andra. Men du tar på dig fula kläder för att jävlas med andra. Hur är det att skita i andra? Du bryr ju dig, bara att du är motvalls. Om du inte hade brytt dig så hade du naturligtvis haft på dig vad du själv tycker känns bra.

Jag älskar folk som går och blir irriterad på saker som inte angår dem alls. Som detta tex. Kan jag bidra till det så gör jag gärna det. Går jag till gymmet så är det lurar på och full fokus på min träning. Kunde inte bry mig mindre hur personen bredvid ser ut eller hur den tränar. Jag går inte hit och gör en tråd för att gnälla om saker jag inte har med att göra.

Klart jag har på mig det jag själv trivs med. Men det kittlar lite skönt i skrevet av att veta att folk tydligen tappar fokus helt på sin träning pga vad jag har på mig. Använder aldrig keps, men ska nog göra det nångång nu bara för att provocera lite. Skadeglädje utan att skada någon. Win win.
Citera
2024-12-01, 14:40
Medlem
geuncle420s avatar
Jösses, trodde inte folk brydde sig så mycket om vad andra på gymmet har ovanpå huvudet. Jag personligen tränar med keps ibland, och vissa gånger är denna bakvänd.
Kepsen används främst för att hålla håret på plats och slippa en svettigt lugg som stör och kittlar ansiktet hela tiden. Sedan för att slippa att stången under vissa övningar ska slå av kepsen kan man vända den bakåt.

Sluta bry er och fokusera på era egna övningar istället, fjolliga jävla nollor.
Citera
2024-12-01, 14:41
Medlem
Har aldrig sett det men när jag var barn så var det populärt.
Citera
2024-12-01, 14:50
Är där inte någon gay kille på TV4 som har en gigantisk keps på huvudet? Plus att han är typ 50+.

Ser riktigt löjligt ut.
Citera
2024-12-01, 15:10
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geuncle420
Jösses, trodde inte folk brydde sig så mycket om vad andra på gymmet har ovanpå huvudet. Jag personligen tränar med keps ibland, och vissa gånger är denna bakvänd.
Kepsen används främst för att hålla håret på plats och slippa en svettigt lugg som stör och kittlar ansiktet hela tiden. Sedan för att slippa att stången under vissa övningar ska slå av kepsen kan man vända den bakåt.

Sluta bry er och fokusera på era egna övningar istället, fjolliga jävla nollor.
Hålla håret på plats? Ta å klipp dig din långhåriga jävel.
Undrar vem som är fjolla? Har du örhänge med?
Citera
2024-12-01, 15:27
Medlem
paperfaces avatar
Tränar alltid med keps för att undvika hår i ögon.
Har den bak och fram då jag upplever att skärmen gör att jag inte kan fokusera. Den upplevs som i vägen när jag till exempel gör squats.

Har haft hårband men hatade det så det får bli bakvänd keps till jag dör.
Citera
2024-12-01, 15:46
Medlem
Donatellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
På typ alla gym (Fitness 24/7, Sats, osv.) ser jag numera killar 25-40 år som går runt med keps bakochfram medan de tränar.

Ser otroligt löjligt ut. Visst att det är praktiskt med keps om man tränar utomhus mitt i sommaren och vill undvika att bli bländad, men att gå runt med keps inomhus året som dessutom är bakochfram? Det ser ut som att de ska medverka i en hiphop-musikvideo från 90-talet.

Det rör sig om svenska killar, så inga adidasriddare liksom, vilket gör det ännu mer obegripligt. Är det nåt slags anammande av gangsterkulturen?

För att inte svetten ska rinna i ögonen och att ha skärmen framåt är bara i vägen. Sen har man ganska lång hår också som jag vill ha bakåt. Det är min anledning och en bra sådan.

Man borde mer undra varför brudar har tajts som går in i röven och hela vulvan syns och en sportbh där tuttarna sticker ut + massa smink på det???
Citera
2024-12-01, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Nej. Att inte bry sig och att inte störa sig är att sköta sig själv och skita i andra. Att sitta på flashback och skriva om hur hemskt det är att folk har bakåtvänd keps gymmet är bara sorgligt. Har ni inte viktigare saker att tänka på?
Alla människor bryr sig mer eller mindre, förnekar man detta så lever man ju i självförnekelse.

Personligen hatar jag folk som inte kan hänga tillbaka viktskivor på rätt ställe, sköter jag inte själv om jag klagar öppet på att andras slarv drabbar mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in