2024-12-01, 16:14
Medlem
geuncle420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Hålla håret på plats? Ta å klipp dig din långhåriga jävel.
Undrar vem som är fjolla? Har du örhänge med?
Så även starka åsikter om hur andra män friserar sig och tydliga regler om vad som är ok! Buzzcut och skallig är säkert det som gäller. Eller kanske renrakad för alla vet ju att skallighet är ett tecken på höga T-värden?

Kanske åka ner till Turkiet och plantera några nya hårsäckar i hjässan om du är så osäker kring detta. Stackare ni som måste plantera sig själv i alla andras liv, beslut och val av utseende. Sköt er själva
Citera
2024-12-01, 16:52
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catlawd
Är där inte någon gay kille på TV4 som har en gigantisk keps på huvudet? Plus att han är typ 50+.

Ser riktigt löjligt ut.

Det är ju inte vårat fel att bögar som dig tänder på oss snygga vuxna killar när vi har bakvänd keps ibland.

Håll tassarna i styr , för vi är inga veka mopedpojkar - vi kan sätta stopp för tafsare som dig
Citera
2024-12-01, 17:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
På typ alla gym (Fitness 24/7, Sats, osv.) ser jag numera killar 25-40 år som går runt med keps bakochfram medan de tränar.

Ser otroligt löjligt ut. Visst att det är praktiskt med keps om man tränar utomhus mitt i sommaren och vill undvika att bli bländad, men att gå runt med keps inomhus året som dessutom är bakochfram? Det ser ut som att de ska medverka i en hiphop-musikvideo från 90-talet.

Det rör sig om svenska killar, så inga adidasriddare liksom, vilket gör det ännu mer obegripligt. Är det nåt slags anammande av gangsterkulturen?
De få gånger jag har keps i gymmet och har den bakåtvänd är när jag kör latsdrag. Är annars för gammal för att gå omkring med keps på det viset. Känner mig som en Torbjörn Ek då.
Citera
2024-12-01, 18:09
Medlem
Dr.Brauns avatar
För aTT DET ÄR SNYUGGT OCHPASSAR BRA I E N "HÅRD" MILJÖ SOM GYMMET.
Citera
2024-12-01, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
De få gånger jag har keps i gymmet och har den bakåtvänd är när jag kör latsdrag. Är annars för gammal för att gå omkring med keps på det viset. Känner mig som en Torbjörn Ek då.

Möjligen onödig fråga men finns det någon orsak till att du använder kepa just vid de tillfällena?
Citera
2024-12-01, 19:13
Medlem
Warhearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Alla människor bryr sig mer eller mindre, förnekar man detta så lever man ju i självförnekelse.

Personligen hatar jag folk som inte kan hänga tillbaka viktskivor på rätt ställe, sköter jag inte själv om jag klagar öppet på att andras slarv drabbar mig?

Nej. Att folk inte hänger tebax viktskivor påverkar din träning. Det är en helt annan sak. Att någon har en keps bakofram påverkar inte din träning alls. Det är bara "du" som måste ha saker att störa dig på. Kan inte annat än att skratta åt såna människor.

Jag hatar också människor som sitter på maskiner och tittar TikTok mellan setten. Om jag vill ha maskinen efter dvs. Dom människorna har en tendens att använda maskinen bra mycket längre än folk som bara kör, vilar, kör, vilar etc. Men det påverkar som sagt min träning då jag inte kan använda maskinen.
Citera
2024-12-01, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik89an
Möjligen onödig fråga men finns det någon orsak till att du använder kepa just vid de tillfällena?
Haha, kanske lät som att jag sätter på mig keps enbart vid latsdrag. Menade att jag har keps på mig ibland i gymmet men att jag vänder på den vid latdrag, för att inte skärmen ska slå i stången.
Citera
2024-12-01, 20:43
Medlem
jesussugers avatar
Träna i ställe tjockis, i ställe för att lägga tid på hur andra ser ut på gymmet
är du en kärring?
Jävligt bögigt som kille att fokusera på vad andra killar har på sig på gymmet
Citera
2024-12-01, 22:10
Medlem
Det är inte kepsen som är bakfram. Det är huvut som är bakfram.
Citera
2024-12-02, 08:36
Medlem
LKKINGENs avatar
Om man nu tränar så hårt och påstår att kepsen funkar bra som svettband så gör man sig bara ännu dummare än man ser ut.
En keps på huvudet är inte alls en bra idé om man är varm för huvudet är ett mycket bra ställe att släppa ut värme på så varför sätta på ett lock?
Sluta försvara era kepsar och inse att ni tittat på för mycket videos från USA, antagligen gör ni high fives också efter era prestationer.
Ni är bara pinsamma, varken coola eller smarta.
Ta fram skämskudden lägg er i fosterställning i badkaret och rid ut ångesten som kommer när ni inser att alla blickar som ni trodde ni fick för att ni var så coola var blickar av förakt och idiotförklaringar.

När svettningarna släpper och ni har så ont i halsen av era primalskrik att ni inte kan skrika mer så stig ur badkaret och kom in i värmen igen.
När ni bränt era kepsar och istället köpt er ett svettband modell Björn Borg är ni åter välkomna in bland oss helt vanliga gymbesökare.
Citera
2024-12-02, 12:32
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Om man nu tränar så hårt och påstår att kepsen funkar bra som svettband så gör man sig bara ännu dummare än man ser ut.
En keps på huvudet är inte alls en bra idé om man är varm för huvudet är ett mycket bra ställe att släppa ut värme på så varför sätta på ett lock?
Sluta försvara era kepsar och inse att ni tittat på för mycket videos från USA, antagligen gör ni high fives också efter era prestationer.
Ni är bara pinsamma, varken coola eller smarta.
Ta fram skämskudden lägg er i fosterställning i badkaret och rid ut ångesten som kommer när ni inser att alla blickar som ni trodde ni fick för att ni var så coola var blickar av förakt och idiotförklaringar.

När svettningarna släpper och ni har så ont i halsen av era primalskrik att ni inte kan skrika mer så stig ur badkaret och kom in i värmen igen.
När ni bränt era kepsar och istället köpt er ett svettband modell Björn Borg är ni åter välkomna in bland oss helt vanliga gymbesökare.

Du är den där tagentbordskrigar tönten med kläder från myrorna,spinkiga handleder,,kritvit finnig hud,gula tänder och 100% incel o förstår inte varför.

Du har nog inte så mycket o komma med mot riktiga män

Du skulle möjligtvis tillfredställa en pedofil....
Citera
2024-12-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Braun
För aTT DET ÄR SNYUGGT OCHPASSAR BRA I E N "HÅRD" MILJÖ SOM GYMMET.

OCH FÖR ATT HÅRET PÅ HUVET VÄXER SÅ PASS MYCKET AV PROHORMONER SÅ MAN SER UT SOM EN BRA ARNOLD SWARCHEENEGGER NÄR HAN HADE SOM LÄNGST HÅR DÅ PASSAR BAKOFRAM KEPSEN
https://www.pinterest.com/pin/152770612329925737/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in