2024-11-30, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten-Boom
På typ alla gym (Fitness 24/7, Sats, osv.) ser jag numera killar 25-40 år som går runt med keps bakochfram medan de tränar.

Ser otroligt löjligt ut. Visst att det är praktiskt med keps om man tränar utomhus mitt i sommaren och vill undvika att bli bländad, men att gå runt med keps inomhus året som dessutom är bakochfram? Det ser ut som att de ska medverka i en hiphop-musikvideo från 90-talet.

Det rör sig om svenska killar, så inga adidasriddare liksom, vilket gör det ännu mer obegripligt. Är det nåt slags anammande av gangsterkulturen?
Det rör sig om att hålla borta håret när man tränar. Man kör sin grej bara. 🤷
Citera
2024-11-30, 22:32
Medlem
😅
Har också funderat på detta fenomen.
In på gymmet glider några ”otroligt coola” grabbar i sjukt stora träningsbyxor med en tight träningströja som avslöjar en fullständigt otränad sparriskropp och med kepsen bak och fram. Vart har det gått fel?
Citera
2024-11-30, 22:39
Medlem
Bakåtvänd keps är lika vulgärt som tatueringar , i vilket sammanhang det vara må.
Citera
2024-11-30, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Bakåtvänd keps är lika vulgärt som tatueringar , i vilket sammanhang det vara må.
Ja fan vet vad som är värst... Men värre var ju hängrövsmodet på jeans...
Citera
2024-11-30, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Ja fan vet vad som är värst... Men värre var ju hängrövsmodet på jeans...

Jag visste att det var något elände jag glömt, killar som går med byxlinningen vid knäna o kalsongerna fullt synliga hör definitivt till vulgär och usel smak.
Citera
2024-11-30, 23:04
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
På typ alla gym (Fitness 24/7, Sats, osv.) ser jag numera killar 25-40 år som går runt med keps bakochfram medan de tränar.

Ser otroligt löjligt ut. Visst att det är praktiskt med keps om man tränar utomhus mitt i sommaren och vill undvika att bli bländad, men att gå runt med keps inomhus året som dessutom är bakochfram? Det ser ut som att de ska medverka i en hiphop-musikvideo från 90-talet.

Det rör sig om svenska killar, så inga adidasriddare liksom, vilket gör det ännu mer obegripligt. Är det nåt slags anammande av gangsterkulturen?

Jag springer på Gym 4-6 gånger i veckan och frapperas över en sak.
Vem fan har utbildat dessa till att ha mössa inomhus.
Vilket skämt!
Citera
2024-11-30, 23:06
Medlem
Evil_Santas avatar
Jag brukar köra keps om mitt hår är lite flottigt för att jag inte duschade på morgonen innan gymmet eller om jag inte varit hos frisören på alldeles för länge eller håret är ovårdat. Så antar att det framförallt är någon slags fåfänga alltså. Ibland kör jag den bakochfram för att skärmen inte ska snudda vid taket/stången när jag kör chins, militärpress osv. det är distraherande.
Senast redigerad av Evil_Santa 2024-11-30 kl. 23:10.
Citera
2024-11-30, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kronvraket
Jag visste att det var något elände jag glömt, killar som går med byxlinningen vid knäna o kalsongerna fullt synliga hör definitivt till vulgär och usel smak.
Ja många gjorde det, tillåmed med snickarbyxor på bygget
Citera
2024-11-30, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Helt klart inte. Kunde inte bry mig det minsta av vad andra har på sig. Räcker med att läsa här vad det finns för idioter ute på gymmen. Åter igen. Sköt dig själv och skit i andra.
Om folk tänker att andra ser förjävliga ut så sköter de väl sig själva? Eller har jag missat något?

Sköter folk inte sig själva så fort de dömer folk över hur de ser ut, vad de gör etc. i tanken?
Lycka till med att inte hitta med någon som inte sköter sig själv om det gäller redan i tanken

Du har väl sett massor av människor som ser förjävliga ut eller beter sig som idioter, sköter inte du dig själv om du tänker att de är idioter?
Citera
2024-11-30, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Decimal1
Bakvänd keps är snyggare än en ruffsig och ovårdad kalufs.

Personligen skulle jag aldrig ha det på gymet men jag antar att det är av den anledningen.

Att visa sitt hår är alltid snyggare och mer självsäkert än att gå runt med keps. Om du frågar damerna då. Keps är bara kom-och-hjälp-mig-varning 😁
Citera
2024-11-30, 23:47
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warheart
Helt klart inte. Kunde inte bry mig det minsta av vad andra har på sig. Räcker med att läsa här vad det finns för idioter ute på gymmen. Åter igen. Sköt dig själv och skit i andra.
Haha, du säger till andra att sköta sig själva och skita i andra. Men du tar på dig fula kläder för att jävlas med andra. Hur är det att skita i andra? Du bryr ju dig, bara att du är motvalls. Om du inte hade brytt dig så hade du naturligtvis haft på dig vad du själv tycker känns bra.
Citera
2024-12-01, 00:21
Medlem
Separatistens avatar
Citat:
Ser otroligt löjligt ut.

Kan bara hålla med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto