Citat:
Ursprungligen postat av
Dishy
Fest blir det säkert men mer en storslagen förlovningsfest. Har bara såå svårt att se SB gifta sig.
Just det minns nu att det var en ringdiskussion här förut. Hmm... Ja det kan vara så att hon "kommer ut" som förlovad först nu.
Jag tror verkligen att han friade under raketerna på nyårsafton (romantiskt! 😍 ) att ”underbart att vara förlovad i Rom och alla andra dagar under 2024” ska tolkas bokstavligen, att hon faktiskt var förlovad redan i januari och att de troligen gifter sig 2025, kanske ska de skicka ut inbjudan nu och då kommer ju ryktet att spridas så de kan de lika gärna gå ut offentligt.
Ringen, med stenarna på rad som jag tolkar som blå stenar, har hon regelbundet burit under flera månader. Svårt att se tydligt här men troligen den även på denna bild från i mars.
https://www.instagram.com/p/C4TglGMI...kzMzR1NjRheg==
Jag kan verkligen se henne som brud! För min inre bild har hon kortkort, tight, vit spetsklänning och lårhöga vita platåstövlar i 60-talsstil.
Men haha, jag är ju alltså inte synsk, men skulle jag satsa pengar skulle jag betta på denna outfit!

Edit: fattar att du inte menar bokstavligt med att se som brud! (Med tanke på att jag sa att jag kunde det och sen började beskriva kläder.) Men jag tror absolut, givet att hon var den i tidigare förhållanden som blev dumpad och inte var den som dumpade, att hon inte alls haft något emot att gifta sig och skulle tackat ja även tidigare om hon fått frågan.
Tycker det är så roligt, unnar henne verkligen att känna sig trygg, älskad och lycklig. Har förstått att hon ofta varit olyckligt förälskad och blivit dumpad flera gånger tidigare. Måste känts fantastiskt att bli friad till! 💗
Haha, läste igenom vad jag skrivit nu och vill förtydliga: det här är alltså fria fantasier. Jag har ingen aning om när hon blev friad till och vad hon kommer att ha på sig! Men jag har ofta rätt. 😉 😛