2024-11-30, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Haha varför skulle det svida?

För att hon så desperat försöker och försöker men det blir liksom bara platt och patetiskt. Sabrina är glad, snygg, sexig, kurvig. Hon gör det så mkt bättre. Sandra borde anamma en vuxen stil.
Citera
2024-11-30, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
För att hon så desperat försöker och försöker men det blir liksom bara platt och patetiskt. Sabrina är glad, snygg, sexig, kurvig. Hon gör det så mkt bättre. Sandra borde anamma en vuxen stil.
Kan omöjligt tänka mig något "osexigare" än Sandra Beijer. Och jo, hon spelar på den kvinnliga sexualiteten och därför är det helt legit att nämna hennes totala brist på och avsaknad av allt som andas sex och sensualitet. Lolita/cheerleader looken är så passé. 20 år för gammal nu.
Citera
2024-11-30, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone

Äsch hon blir väl kanske bara ännu mer inspirerad och får ännu en stilikon.
Citera
2024-11-30, 15:39
Medlem
Ogdens avatar
Åh fan, de är förlovade!
Citera
2024-11-30, 16:02
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Åh fan, de är förlovade!

Undrar om det skedde före eller efter han tagit in en carbonara att recensera? Romantiken är inte död!
Citera
2024-11-30, 16:05
Medlem
Dishys avatar
På rak arm känns det som att de är ett par som förlovar sig och är ihop väldigt länge men utan att gifta sig. Kan liksom inte se framför mig att de kommer ha ett bröllop.

Väldigt otraditionell ring. Är det svarta stenar?
Citera
2024-11-30, 17:06
Medlem
Hon har olika nagellack på alla bilder, förlovade de sig i själva verket för ett tag sen?
Citera
2024-11-30, 17:41
Medlem
Tolkade det först som att hon varit förlovad hela 2024, men vet inte varför man skulle dölja det hela året typ Har dock för mig att någon här skrivit att Björn hade ring, för ganska länge sen..? Stenarna ser blå ut, och det är ju en ganska Sandrig färg i alla fall.
Citera
2024-11-30, 17:46
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
På rak arm känns det som att de är ett par som förlovar sig och är ihop väldigt länge men utan att gifta sig. Kan liksom inte se framför mig att de kommer ha ett bröllop.

Väldigt otraditionell ring. Är det svarta stenar?

Tycker du? Tror tvärtom. Tror absolut inte att Sandra missar ett tillfälle att festa! Troligen i kortkort brudklänning…
Kanske blå? Lite svårt att se, ser olika ut i olika ljus. Kanske inte traditionell men fin!

Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Hon har olika nagellack på alla bilder, förlovade de sig i själva verket för ett tag sen?
Ja, flera av bilderna är ju från Stockholm, visst, hon är hemma nu, men den där ringen har ju suttit på vänsterfingret under flera månader. Var ju någon för några månader som kommenterade just detta här i tråden.
Hon skriver ”kul att va förlovad i Rom och alla dom andra dagarna av 2024”. Kan ju tolkas på olika sätt men kanske skedde det på nyårsafton mellan 23 och 24?
Kanske gifter de sig nyårsnatten 24 - 25? Iom att hon specifikt nämner året 2024. Fast som sagt var - tror inte Sandra skulle missa något tillfälle att festa, så att kombinera två festligheter och därmed bara få en fest - knappast!

Edit: ringen som hon nu visar upp som förlovningsring kommenterades här i juli, då hade hon den alltså på vänster hand.
Senast redigerad av cleolina 2024-11-30 kl. 17:49.
Citera
2024-11-30, 19:23
Medlem
Dishys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cleolina
Tycker du? Tror tvärtom. Tror absolut inte att Sandra missar ett tillfälle att festa! Troligen i kortkort brudklänning…
Kanske blå? Lite svårt att se, ser olika ut i olika ljus. Kanske inte traditionell men fin!

Ja, flera av bilderna är ju från Stockholm, visst, hon är hemma nu, men den där ringen har ju suttit på vänsterfingret under flera månader. Var ju någon för några månader som kommenterade just detta här i tråden.
Hon skriver ”kul att va förlovad i Rom och alla dom andra dagarna av 2024”. Kan ju tolkas på olika sätt men kanske skedde det på nyårsafton mellan 23 och 24?
Kanske gifter de sig nyårsnatten 24 - 25? Iom att hon specifikt nämner året 2024. Fast som sagt var - tror inte Sandra skulle missa något tillfälle att festa, så att kombinera två festligheter och därmed bara få en fest - knappast!

Edit: ringen som hon nu visar upp som förlovningsring kommenterades här i juli, då hade hon den alltså på vänster hand.

Fest blir det säkert men mer en storslagen förlovningsfest. Har bara såå svårt att se SB gifta sig.

Just det minns nu att det var en ringdiskussion här förut. Hmm... Ja det kan vara så att hon "kommer ut" som förlovad först nu.
Citera
2024-11-30, 19:59
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Fest blir det säkert men mer en storslagen förlovningsfest. Har bara såå svårt att se SB gifta sig.

Just det minns nu att det var en ringdiskussion här förut. Hmm... Ja det kan vara så att hon "kommer ut" som förlovad först nu.

Jag tror verkligen att han friade under raketerna på nyårsafton (romantiskt! 😍 ) att ”underbart att vara förlovad i Rom och alla andra dagar under 2024” ska tolkas bokstavligen, att hon faktiskt var förlovad redan i januari och att de troligen gifter sig 2025, kanske ska de skicka ut inbjudan nu och då kommer ju ryktet att spridas så de kan de lika gärna gå ut offentligt.
Ringen, med stenarna på rad som jag tolkar som blå stenar, har hon regelbundet burit under flera månader. Svårt att se tydligt här men troligen den även på denna bild från i mars.
https://www.instagram.com/p/C4TglGMI...kzMzR1NjRheg==

Jag kan verkligen se henne som brud! För min inre bild har hon kortkort, tight, vit spetsklänning och lårhöga vita platåstövlar i 60-talsstil.
Men haha, jag är ju alltså inte synsk, men skulle jag satsa pengar skulle jag betta på denna outfit!
Edit: fattar att du inte menar bokstavligt med att se som brud! (Med tanke på att jag sa att jag kunde det och sen började beskriva kläder.) Men jag tror absolut, givet att hon var den i tidigare förhållanden som blev dumpad och inte var den som dumpade, att hon inte alls haft något emot att gifta sig och skulle tackat ja även tidigare om hon fått frågan.

Tycker det är så roligt, unnar henne verkligen att känna sig trygg, älskad och lycklig. Har förstått att hon ofta varit olyckligt förälskad och blivit dumpad flera gånger tidigare. Måste känts fantastiskt att bli friad till! 💗

Haha, läste igenom vad jag skrivit nu och vill förtydliga: det här är alltså fria fantasier. Jag har ingen aning om när hon blev friad till och vad hon kommer att ha på sig! Men jag har ofta rätt. 😉 😛
Senast redigerad av cleolina 2024-11-30 kl. 20:02.
Citera
2024-11-30, 20:19
Medlem
cleolinas avatar
Kollade gamla stories nu som hon sparat, hon har ringen från inlägg redan i februari. (Outfitshighlighten om nån är intresserad.)
Kul, som sagt var!
…och när jag tittade igenom hennes stories på insta slogs jag igen av hur snygg och sexig hon är. Någon skrev ju här ovan att hon inte var det, men jag tycker verkligen hon ser smashing ut i sina olika outfits. Skulle också kunna tänka mig att fria till henne. 🙃
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in