2024-11-09, 14:25
Medlem
Testade skriva en kritisk kommentar om hennes alkoholvanor i en kommentar på bloggen. Den gick inte igenom.

Alkoholproblem och förnekelse visar sig väldigt tydligt.

Skulle lilla Sandra ha alkoholproblem? Nej gud förbjude
Citera
2024-11-09, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manufactural-user
Vad hade du velat höra för specifikationer?

Hon har skrivit två meningar om hur musiken låter, nog kunde man varit lite mer utförlig kring varför det är dåligt. Alltså jag önskar inte det för egen del, jag har lyssnat och vet varför jag tycker det är dåligt. Och visst, folk kan lyssna själv men det är ju ändå en recension av skivan.
Citera
2024-11-19, 06:25
Medlem
Dishys avatar
Vilken trevlig mini-julafton Sandra fick tack vare bud då, är lite avis ärligt talat. Tänk om det trillade in fina smycken, sköna trosor, godis till mig och fina ballonger till barnet bara sådär.
Citera
2024-11-24, 07:14
Medlem
Dishys avatar
Men varför la hon in ett inlägg om att hon "är sjuk" med ett Nextory-samarbete idag när hon igår skrev att hon är i Rom i helgen? Dåligt upplägg, hon borde lagt sjuk+Nextory-inlägget på måndag eller tisdag. Hon vill så klart vara ledig i Rom men hon borde förberett ett inlägg som inte krockar på det här sättet.

För övrigt snålt av Nextory att bara ge 8 timmars lyssning i de här samarbetena, vad ska man med 60 dagar till om man bara får lyssna på 1-2 böcker.
Citera
2024-11-24, 07:45
Medlem
cleolinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Men varför la hon in ett inlägg om att hon "är sjuk" med ett Nextory-samarbete idag när hon igår skrev att hon är i Rom i helgen? Dåligt upplägg, hon borde lagt sjuk+Nextory-inlägget på måndag eller tisdag. Hon vill så klart vara ledig i Rom men hon borde förberett ett inlägg som inte krockar på det här sättet.

För övrigt snålt av Nextory att bara ge 8 timmars lyssning i de här samarbetena, vad ska man med 60 dagar till om man bara får lyssna på 1-2 böcker.
Ja! Särskilt som hon skriver ”jag är sjuk i dag” som det är något slags realtid när det säkert skrevs förra veckan. Kanske publicerades av misstag?

Men det jag egentligen skulle säga, angående diskussionen om hennes platta som blossat upp igen: jag har lyssnat igen och tycker att två av låtarna, den första och sista, Vi andra och Carpe diem, är bra poplåtar. Resten av albumet kanske inte lika bra. Men de två är imo verkligen inte dåliga, speciellt inte med tanke på att de kommer från någon som faktiskt inte är musiker.
En av kritikerna skrev ju nåt i stil med att det fanns så många som brunnit för musik och låttexter hela livet och sen seglar nepo baby Sandra in och får ge ut dagispop - men just det faktum att hon inte brunnit för eget musikskapande hela livet utan det här är första försöket gör det ju ännu mer imponerande. (Som sagt var, två av låtarna. Och ja, vet att hon ju fått studiehjälp av musiker - men hon har ju sagt att hon kommit på melodierna själv.)
Citera
2024-11-24, 17:26
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oob
Testade skriva en kritisk kommentar om hennes alkoholvanor i en kommentar på bloggen. Den gick inte igenom.

Alkoholproblem och förnekelse visar sig väldigt tydligt.

Skulle lilla Sandra ha alkoholproblem? Nej gud förbjude

Fast precis som du skriver så är ju både förnekelse och skam kopplat till alkoholmissbruk så om hon verkligen har problem är det inte konstigt att hon försöker dölja det. Det är väl inte omöjligt att förlossningsdepressionen triggade igång drickandet och att det är svårt att sluta. Inte för att jag tycker att hon dricker så mycket, men om hon har problem är det såklart inget hon skryter om eller har skyldighet att skriva om på bloggen.
Citera
2024-11-27, 10:15
Medlem
Så kul att BW skrev artikel för Nöjesguiden på Sandras födelsedagsresa till Rom så han kan ta resan på företaget hahaha. Samma när han skrev från Mauritius förra året
Citera
2024-11-27, 15:47
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
Så kul att BW skrev artikel för Nöjesguiden på Sandras födelsedagsresa till Rom så han kan ta resan på företaget hahaha. Samma när han skrev från Mauritius förra året

Håller med! Så märkligt. De måste alltså lägga upp hela resan utefter att han måste äta carbonara på olika ställen. Kan väl vara kul ändå men känns inte som en 40-årspresent…

Mauritius betalade dock Sandra för, det var hon väldigt tydlig med.

Här är citatet från bloggen för er som inte läst:
Citat:
Björn gjorde ett carbonara-reportage för Nöjesguiden i Rom. Han beställde carbonaras på alla ställen.
Citera
2024-11-27, 18:39
Medlem
Sandra skriver i ett instagraminlägg från 20/11 om tjejdikter, "finns runt 80 ex kvar av vinylen". Hon har alltså då bara lyckats sälja 420 st, förutom då de som gavs bort senare. Så 400? 380? 350? 300?
Kul att hon trodde de skulle sälja slut direkt eftersom man skulle skynda sig att förboka.
Citera
2024-11-28, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai

Reagerade också på detta 😅
Citera
2024-11-29, 09:22
Medlem
Måste svida för Sandra att Sabrina Carpenter gör hennes stil nu till 100% och så mycket snyggare och sexigare.
Citera
2024-11-29, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Måste svida för Sandra att Sabrina Carpenter gör hennes stil nu till 100% och så mycket snyggare och sexigare.

Haha varför skulle det svida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in