Citat:
Ursprungligen postat av
Dishy
Men varför la hon in ett inlägg om att hon "är sjuk" med ett Nextory-samarbete idag när hon igår skrev att hon är i Rom i helgen? Dåligt upplägg, hon borde lagt sjuk+Nextory-inlägget på måndag eller tisdag. Hon vill så klart vara ledig i Rom men hon borde förberett ett inlägg som inte krockar på det här sättet.
För övrigt snålt av Nextory att bara ge 8 timmars lyssning i de här samarbetena, vad ska man med 60 dagar till om man bara får lyssna på 1-2 böcker.
Ja! Särskilt som hon skriver ”jag är sjuk i dag” som det är något slags realtid när det säkert skrevs förra veckan. Kanske publicerades av misstag?
Men det jag egentligen skulle säga, angående diskussionen om hennes platta som blossat upp igen: jag har lyssnat igen och tycker att två av låtarna, den första och sista, Vi andra och Carpe diem, är bra poplåtar. Resten av albumet kanske inte lika bra. Men de två är imo verkligen inte dåliga, speciellt inte med tanke på att de kommer från någon som faktiskt inte är musiker.
En av kritikerna skrev ju nåt i stil med att det fanns så många som brunnit för musik och låttexter hela livet och sen seglar nepo baby Sandra in och får ge ut dagispop - men just det faktum att hon inte brunnit för eget musikskapande hela livet utan det här är första försöket gör det ju ännu mer imponerande. (Som sagt var, två av låtarna. Och ja, vet att hon ju fått studiehjälp av musiker - men hon har ju sagt att hon kommit på melodierna själv.)