Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Nej jag kommer inte ihåg vad jag "sagt" i alla hundratals inläggen jag skrivit, i alla tiotals trådar jag kommenterat i och det gör inte du heller, ingen gör det. Utöver inläggen jag skriver här har jag många samtal och diskussioner irl med kollegor, vänner och familj.
Så citera hädanefter när du refererar till äldre inlägg.
Om jag skriver ett inlägg, och du svarar på det och inte kommer ihåg det jag skrivit, är det nog andra problem. Men när du bara ut luften, beskyllde mig för att bara tjata om matriarkatet och patriarkatet, då fanns det intgen länk med där jag sagt det. Nu är det väl du som brukar tjafsa om det, hur som helst.
När du tog bort mina följdfrågor, så länkade du inte till det jag faktiskt frågat om. Trots att det var följande inlägg. Så om du menar att du ska ha privilegier, så ska du kanske själv göra själv, som du vill andra ska göra. För till slut blir man less, som när du frågar samma fråga, om och om igen, när jag redan förklarat det flera gånger.
Har man en konsekvent linje, så vet man väl vad man anser och borde ha sagt. Hoppar man fram och tillbaka åsiktsmässigt och sedan förnekar det man redan sagt, då vet man nog inte vad man själv har för åsikt, just den här dagen. Då ändrar man åsikten efter vad som passar debatten just då