Flashback bygger pepparkakshus!
2024-11-29, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Har du läst Domen?

Vad är saga i den?

Oj vilken He-Man vad jag blir imponerand 🤣, tråkigt för honom då att en inte ville sära på sina ben.

Kan tänka mig att det finns liten släng av narcissersim där.
Jaja de brukar säga att det lungnar ner sig när de blir typ 60 om de inte får hjälp.

Kanske bättre för V!king att erkänna så han får vård, vad tror du?

Hittills har ni Nazi feminister så lite belägg för era åsikter att ni bara gör mig mer och mer övertygad om att han är oskyldig så någon vård behöver han knappast eller jo men isåfall är det för att han oskyldigt pekats ut som våldtäktsman det tar nog på psyket. Hela hennes version är så osannolik att det närmast kan ses som en saga.

En av Sveriges starkaste tjejer blir så rädd för en harmlös klasskamrat som tar lite på henne att hon suger och rider i timmar, inget våld hot eller tvång behövs det räcker att han tar på en. Jo säkert... Nej det är så dumt att man får ta det för vad det är, en saga
Citera
2024-11-29, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Well nu finns ju inte minsta bevis för att han begått en våldtäkt bara en osannolik saga och hörsägen så nej du han har inte begått någon våldtäkt och lär aldrig behöva göra heller, alla tjejer särar frivilligt på benen för den idioten glöm inte att jag vet mycket väl vem han är så jag vet vad jag pratar om

Citat:
Tveksamt om jag vill kalla honom vän, som sagt jag hade försvarat vem som helst som är oskyldigt anklagad för våldtäkt det handlar om att ha empati vettu medan du tycker det är rätt att folk slängs i fängelse för en saga och hörsägen du är ond det är enda slutsatsen man kan dra av de. Jag vet att hon sa att hon inte ville ha dit honom men det är ganska irrelevant eftersom hennes handlingar tydligt visar att hon vill ha dit honom, hon bjuder in honom hon ger honom flera vägbeskrivningar bjuder in honom till sin säng

I det här läget när hela hennes agerande visar att hon vill ha dit honom, är kåt på honom så är det ganska irrelevant vad hon säger men även detta är du för korkad för att fatta.

Jag har redan sagt att det är allmänt känt hur lätt det är att sätta dit någon för våldtäkt och få skadestånd, ett skadestånd som brottsoffermyndigheten betalar ut om den tilltalade saknar tillgångar, detta hade du noll koll på precis som allt annat, det var garanterat därför hon falskt anklagar honom det är så uppenbart allt man behöver göra är att se på det objektivt och inte med nazifeminist ögon

Jag fattar inte? lite emotsägelsefullt 😮

Vill du vara så snäll och förklarar?

Vem vill sära på benen? Alla?
Varför det?

Tydligen inte alla enligt Domen från TR då han har blivit anmäld och Dömd för våldtäkt.
Citera
2024-11-30, 07:36
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Jag fattar inte? lite emotsägelsefullt 😮

Vill du vara så snäll och förklarar?

Vem vill sära på benen? Alla?
Varför det?

Tydligen inte alla enligt Domen från TR då han har blivit anmäld och Dömd för våldtäkt.

Kan du förklara varför dessa tjejer inte blev dömda till våldtäkt? Är detta ett bevis på antingen lotteriet om man ska bli dömd eller inte eller är det ett bevis på att om du är kille ligger du otroligt mycket sämre till som åtalad i sådana här mål bara för att du just är kille.

https://www.domstol.se/nyheter/2024/10/tva-kvinnor-doms-for-grovt-sexuellt-overgrepp-och-misshandel-mot-en-annan-kvinna/
Citera
2024-11-30, 08:13
Medlem
Comitiums avatar
Satt ovanpå. Sög. Tre timmar. Våldtäkt?
Citera
2024-11-30, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Satt ovanpå. Sög. Tre timmar. Våldtäkt?

Självklart var det här ingen våldtäkt, teknisk bevisning visar att hon gärna ville ha dit honom, att hon sära på benen sög och red gjorde hon av egen fri vilja inget annat
Citera
2024-11-30, 08:26
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Som sagt: kolla in målsägandes och Zus snap-chat konversation. Där är det tydligt att målsägande inte vill ha Vi*king sovandes hos sig. Hon hade hellre haft "Kingen" där (killen hon åkte bil med tidigare på dagen).

Så du menar på allvar att detta skulle vara ett bevis på våldtäkt?

Så om jag är på krogen och säger till min kompis att jag hellre har sex med person A än person B men det är person B jag bjuder hem och vi har sex så har alltså person B våldtagit mig?
Citera
2024-11-30, 08:39
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Vid bordet påstår han att han har sina händer på hennes lår. Och vid andra tillfällen att han har dem på nedre delen av hennes mage. Inte att han håller i henne hårt. Blåmärkena försöker han bortförklara med hennes judo. Rättsmedicinalverket styrker dock målsägandes version om hur blåmärkena kommit till. Så även där ljuger han. Vet han inte om att han höll så pass hårt på henens höfter? Minns han inte det? Eller ljuger han/bortförklarar saker?

Här är det du som ljuger och försöker få det till att Viking påstår att blånaderna inte kan ha uppkommit under deras samlag. Om någon kan ladda upp FUP igen eller tala om var i denna tråd jag kan hitta senast uppladdade fungerande länk så kan jag återigen hänvisa till dig vart i FUP du kan läsa detta.

Rättsmedicinalverket konstaterar att de inte kan säga om blånaderna uppkommit genom samtyckande samlag som Viking säger eller genom samlag där samtycke ej förelegat som Mä säger att det handlar om.

Och återigen varför ska det vara ett bevis på våldtäkt för att Viking inte kan förklara varför MÄ har blånader på ett ställe på kroppen?

Jag gav dig en fråga förut som du inte har svarat på (eller rättare sagt finns det många frågor du inte svarat på). Om jag skulle anmäla dig för misshandel ikväll och du inte kan förklara varför jag har ett stort blåmärke på min överarm stärker det då misstanken mot dig att du faktiskt har misshandlat mig?
Citera
2024-11-30, 08:43
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Vill? Jag har ingen personlig "vilja" i detta fall.
utan läser allt detta objektivt och ser tydligt att detta handlar om våldtäkt.

Trubbigt våld betyder inte att någon bankat på någon med en planka, hammare, knytnävar eller något.
Skulle hon t.ex. stått lutad över bordet och blivit tagen bakifrån och då i juckandet har höften slagit emot bordskanten helt naturligt skulle det ändå stå att blåmärkena uppkommit via trubbigt våld.

Det vet du.

Kallar du det att du läser saker objektivt när du säger att uttrycket trubbigt våld måste betyda våldtäkt?
Citera
2024-11-30, 08:45
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Kan någon vänlig själ återigen posta en fungerande länk till FUP eller tala om var i tråden jag hittar en?
Citera
2024-11-30, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Så du menar på allvar att detta skulle vara ett bevis på våldtäkt?

Så om jag är på krogen och säger till min kompis att jag hellre har sex med person A än person B men det är person B jag bjuder hem och vi har sex så har alltså person B våldtagit mig?

Ja, dem som tror att detta är våldtäkt har så lite att komma med att dem måste greppa efter halmstrån , iallafall för mig stärker det bara min övertygelse att det inte är våldtäkt, att de finns så lite som pekar på det 🤣
Citera
2024-11-30, 09:06
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Läs mitt nedan inlägg.

Vill återigen fråga dig om du kan ange någon typ av beteende från en MÄ när denne träffar/pratar med personer som sedan blir stödbevisning som pekar på att det MÄ påstår inte stämmer?
Citera
2024-11-30, 09:11
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ja, dem som tror att detta är våldtäkt har så lite att komma med att dem måste greppa efter halmstrån , iallafall för mig stärker det bara min övertygelse att det inte är våldtäkt, att de finns så lite som pekar på det 🤣

Ja det är faktiskt lite skrämmande hur långt det har gått. Tror faktiskt att det hela handlar om ett utbrett manshat och nu ska det ges igen.

När man jämför vissa mål så undrar jag bland annat varför nedanstående inte kunde bevisas vara våldtäkt t.ex.? Jag tror att det enkom är för att förövarna i det fallet var tjejer.

Finns fall där det räckt med att könsorgan nuddat vid varandra och det har då bedömts som samlag och våldtäkt. Naturligtvis har då den anmälde varit kille.

https://www.domstol.se/nyheter/2024/10/tva-kvinnor-doms-for-grovt-sexuellt-overgrepp-och-misshandel-mot-en-annan-kvinna/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in