Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Vid bordet påstår han att han har sina händer på hennes lår. Och vid andra tillfällen att han har dem på nedre delen av hennes mage. Inte att han håller i henne hårt. Blåmärkena försöker han bortförklara med hennes judo. Rättsmedicinalverket styrker dock målsägandes version om hur blåmärkena kommit till. Så även där ljuger han. Vet han inte om att han höll så pass hårt på henens höfter? Minns han inte det? Eller ljuger han/bortförklarar saker?
Här är det du som ljuger och försöker få det till att Viking påstår att blånaderna inte kan ha uppkommit under deras samlag. Om någon kan ladda upp FUP igen eller tala om var i denna tråd jag kan hitta senast uppladdade fungerande länk så kan jag återigen hänvisa till dig vart i FUP du kan läsa detta.
Rättsmedicinalverket konstaterar att de inte kan säga om blånaderna uppkommit genom samtyckande samlag som Viking säger eller genom samlag där samtycke ej förelegat som Mä säger att det handlar om.
Och återigen varför ska det vara ett bevis på våldtäkt för att Viking inte kan förklara varför MÄ har blånader på ett ställe på kroppen?
Jag gav dig en fråga förut som du inte har svarat på (eller rättare sagt finns det många frågor du inte svarat på). Om jag skulle anmäla dig för misshandel ikväll och du inte kan förklara varför jag har ett stort blåmärke på min överarm stärker det då misstanken mot dig att du faktiskt har misshandlat mig?