Citat:
Ursprungligen postat av
RavyBaby
Angende 0.4 podden tappade som sagt tv gnger och kort efter bda gngerna smakade det brnt efter ett tag 0.4 podden rcker typ kanske 1 vecka, 0.8 podden som fljde med fick jag nstan ut 2 veckor av den. Vad kr du p fr Nicotinshots till short fillsen? Ska bestlla imorgon.
F. ganska verraskad av att jag fortfarande har kvar av vanilla biscuit, kanske 20-30ML kvar

s ja ganska mer ekonomiska r dom n man ska behva lgga ut 80-90 spnn efter typ 3 dagar
Tar nicshotten frst s jag inte glmmer. Jag sprutade i hela skiten i flaskan.
https://www.vapehuset.se/nikotinshot...g-14-5mg-10ml/
Att du tappade den ska nog inte spela ngon roll. Men du har nog helt rtt, dom 0.4 r nya och har en ny coil i dom s dom r annorlunda. Min XRos 4 vape r ox ny och i princip bara krt p dom nya poddsen men tyckte ox att 0.8 rckte lngre. Lystna hr, frra veckan hade inte luddet i coilen blivit helt genomblt nr jag fyllde den fr frsta gngen. Brnde den direkt. Helt ny pod.
Ska testa 0.6 eller 0.8 nr dessa r slut, har 2 kvar. Ju lgre ohm ju tightare sug. 0.8 blir mer som en pipa men vi har ju ventilen i bak att mixtra med. Ju mer luft du har ju strre moln, ju mindre ju mer smak men brnner luddet i coilen snabbare.