2024-11-26, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jaha du menar grova förtal?

Gick dom i nån fälla?

Vem är anmäld för grova förtal? Har du anmält någon?
Citera
2024-11-26, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Rasks enda anledning till videon var ju "inside" info från Jockiboi att PrefabAndreas va ett stalkande creep. Trodde du att Rask helt random råkade testa just PrefabAndreas? Odds på det?

Det räcker med PrefabAndreas video när han berättar för Jockiboi o CO att han kör gatans lag och inte youtuberättegångar.

Om de är så bra vänner, kan inte Jockiboi hjälpa sin andra bff Rask att komma ur Prefabs klor?

Prefab har väl inte ens släppt en video om Rask en?
Du verkar ha missat allt om prefab och vad han gör, ska vi slå honom en singnal du och jag tillsammans? Så du kan få höra från honom istället hur hans relation är med Joakim. Vad säger du om de?
Då kan du också få veta vad hans yrke går ut på.
Citera
2024-11-26, 22:29
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Du verkar ha missat allt om prefab och vad han gör, ska vi slå honom en singnal du och jag tillsammans? Så du kan få höra från honom istället hur hans relation är med Joakim. Vad säger du om de?

Nu pratar du som en expert som vet allt.
Varför "missförstår" du vilken video jag menar med flit?
Du kan ju fråga Andras hur han ser på pedofili? Visa han Jockibois uttalande och sina coola festbilder och lägg upp samtalet offentligt. Vad är anledningen till att jag ska vara med på ett samtal? Är min åsikt om te x pedofili så viktig att ändra på?
Citera
2024-11-26, 22:34
Avslutad
Citat:
Nu pratar du som en expert som vet allt.
Varför "missförstår" du vilken video jag menar med flit?
Du kan ju fråga Andras hur han ser på pedofili? Visa han Jockibois uttalande och sina coola festbilder och lägg upp samtalet offentligt. Vad är anledningen till att jag ska vara med på ett samtal? Är min åsikt om te x pedofili så viktig att ändra på?

Det kan jag absolut göra inga problem.
Men du verkade ha lite svårt att förstå att dom är vänner, att dom kanske gör saker ihop. Du vet ingenting.
Men istället för att skriva skit prata med Andreas han uppskattar de.

Och just de ett ljudklipp har inte jag så de får du spela upp.
Snackar du om pedofil grejen som va med Olof & lokal? Det visade sig ju vara en 60 årig tant som behövde pengar.
Citera
2024-11-26, 22:47
Avslutad
Citat:
Du är expert om Jockiboi åt ena hållet. Men när det kommer till andra negativa hållet vill du inte erkänna innan man upprepat sig. Det finns redan bevis om Jockiboi i tråden, flera gånger, samma bevis. Men du råkar "missa"

Om jag letar upp de bevisen igen och postar dom, kommer du sluta försvara Jockiboi eftersom att du inte visste om Jockiboi sjuka fantasier?

Kom igen länka nu, har väntat i månader.
Citera
2024-11-26, 22:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Återigen fabulerar du.

Om vad?
Citera
2024-11-26, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Återigen fabulerar du.

Om du påstår att det fabuleras måste du väl ändå prestera varför?
Jag brukar inte skrika om bevis men något som visar att mutemute123 fabulerar är på sin plats.
Citera
2024-11-26, 23:22
Avstängd
Citat:
Rasks enda anledning till videon var ju "inside" info från Jockiboi att PrefabAndreas va ett stalkande creep. Trodde du att Rask helt random råkade testa just PrefabAndreas? Odds på det?

Det räcker med PrefabAndreas video när han berättar för Jockiboi o CO att han kör gatans lag och inte youtuberättegångar.

Om de är så bra vänner, kan inte Jockiboi hjälpa sin andra bff Rask att komma ur Prefabs klor?

Vilken video? Jag vill gärna se den.
Citera
2024-11-27, 00:30
Avstängd
Citat:
Tydligen ska Jocke på vittnesförhör idag hos eko så något har ju hittats bland chrippas överföringar och Jocke misstänker att det handlar om när dom åkte utomlands sista gången tillsammans så betalade Jocke biljetterna för Chrippa hade inte råd och sen förde hans pappa över dom pengarna till Jocke.

Citat:
Han sa bara deras sista semester utomlands.

Jocke betalade för alla 3. Chrippa ville betala tillbaka när han fick pengar från youtube men det sa Jocke var för lång tid, sen fick han tillbaka det från pappa T istället.
Jag är ganska säker på att det var jockes egna pengar, tror inte att han riskerar att göra något dumt med företagets pengar inte medvetet iaf.

Varför skulle Joakim ta Cypern-resan privat när han alltid tar alla resor och förnödenheter på företaget?

Säger Joakim att resan är en privat semester någonstans?

Har Jocke tagit in Chrippas oskattade pengar på privata konton? Och Chrippas oskattade pengar har inte hamnat på Jocke och Jonna AB’s företagskonton?

Jag menar att T tar in Chrippas oskattade pengar till sitt konto kommer från Jocke och Jocke visse det helatin.
Citera
2024-11-27, 03:32
Avstängd
Citat:

Jag har sett SJS med prefab nu och maken till förebild han är!

Han sa klart och tydligt att han gillar Jocke och tycker att han är bra.

Sen att några vill prenumerera på förbaskade elakheter kring människor som de inte vet något om bara för att sänka Jocke är på riktigt sjukt.

Jag skriver som prefab sa. Ta ett glas vatten och tänk hur fantastiskt det är att kunna det dvs positiva tankar.
Citera
2024-11-27, 09:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Varför skulle Joakim ta Cypern-resan privat när han alltid tar alla resor och förnödenheter på företaget?

Säger Joakim att resan är en privat semester någonstans?

Har Jocke tagit in Chrippas oskattade pengar på privata konton? Och Chrippas oskattade pengar har inte hamnat på Jocke och Jonna AB’s företagskonton?

Jag menar att T tar in Chrippas oskattade pengar till sitt konto kommer från Jocke och Jocke visse det helatin.

Du förstår att Jocke har egna pengar som inte är företagets va? han har en lön han också. Om han lånar ut pengar är det väl från hans egna.
Du dumförklarar dig själv hela tiden.

Jocke kan ju inte styra vilka pengar han får av T han jobbar ju också och får lön.

Ska du hålla på att tänka såhär blir det ju tillslut väldigt knepigt för då kan ju lika gärna affärer säga att dom inte vill ta emot pengar från kräftan & T för dom KAN vara olagliga.
Citera
2024-11-27, 09:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag har sett SJS med prefab nu och maken till förebild han är!

Han sa klart och tydligt att han gillar Jocke och tycker att han är bra.

Sen att några vill prenumerera på förbaskade elakheter kring människor som de inte vet något om bara för att sänka Jocke är på riktigt sjukt.

Jag skriver som prefab sa. Ta ett glas vatten och tänk hur fantastiskt det är att kunna det dvs positiva tankar.

Exakt det handlar enbart om olika sett att sätta dit Jocke på, börjar bli löjligt med alla försök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in