Citat:
Ja och nu är det någon som tycker att Joakim tycker om Lunabelle mer än Lionel
(-varför tycker Jocke inte om lionel lika mycket som lunabelle, börjar bli genomskinligt)
och Joakims svar.
- Jag är chockad, och skrämd. Att folk tar sig rätt att bestämma vad jag tycker om mina barn, att chansa och tro utifrån något man ser extremt liten del av via sociala medier. Att Lunabelle synts mer beror på att hon varit med mig väldigt mycket under en lång period där Lionel varit väldigt bunden till sin mamma. Att påstå att någon inte älskar sina barn lika mycket är sinnessjukt. Men är inte förvånad längre över någonting faktiskt. Det känns som dessa människor inte ska vistas på internet om man fattar beslut på 15 sekunder lång stories från offentliga personer.
- Dessa människor gör mig illamående och hoppas att dessa personer inte skaffar barn själva innan dom mognat och ändrat sitt tänkande rejält…
Å på en gång går han till attack och försvar, istället för att enkelt svara ”jag älskar båda mina barn”….( Jag förstår mig inte på honom…. )
-Människor som tycker så här ska inte vistas på internet.-mogna och ändra sitt tänk rejält… 😂🤣😂 skriver han. Jag tror snarare att det är Jocke som behöver ”växa upp” . Han är så snabb på att döma människor som inte tycker som han.
(-varför tycker Jocke inte om lionel lika mycket som lunabelle, börjar bli genomskinligt)
och Joakims svar.
- Jag är chockad, och skrämd. Att folk tar sig rätt att bestämma vad jag tycker om mina barn, att chansa och tro utifrån något man ser extremt liten del av via sociala medier. Att Lunabelle synts mer beror på att hon varit med mig väldigt mycket under en lång period där Lionel varit väldigt bunden till sin mamma. Att påstå att någon inte älskar sina barn lika mycket är sinnessjukt. Men är inte förvånad längre över någonting faktiskt. Det känns som dessa människor inte ska vistas på internet om man fattar beslut på 15 sekunder lång stories från offentliga personer.
- Dessa människor gör mig illamående och hoppas att dessa personer inte skaffar barn själva innan dom mognat och ändrat sitt tänkande rejält…
Å på en gång går han till attack och försvar, istället för att enkelt svara ”jag älskar båda mina barn”….( Jag förstår mig inte på honom…. )
-Människor som tycker så här ska inte vistas på internet.-mogna och ändra sitt tänk rejält… 😂🤣😂 skriver han. Jag tror snarare att det är Jocke som behöver ”växa upp” . Han är så snabb på att döma människor som inte tycker som han.
Jocke är en sån som tycker att all publicitet är bra publicitet... även om det är publicitet som skapas av att Jocke bråkar med folk som har åsikter om hur han beter sig.
Frågan är väl varför en av ungarna hängs ut för att generera pengar till Jocke, medans den andra ungen har hållts gömd från kamerorna.
Jocke kunde väl ha förklarat hur han resonerar gällande den ändringen som gör att han inte hänger ut sitt andra barn som han hängde ut sitt första barn. Vad har hänt som har fått Jocke att inte sätta Lionell i arbete direkt genom sociala medier där barn genererar inkomst till sina föräldrar till lagsystemet springer ikapp verkligheten och slår fast att det fortfarande är olagligt att utnyttja barn för vinstsyften.
Jag antar dock att det planeras för hur båda barnen ska kunna maximera vinst för Jocke genom Youtube som levererar analytics till sina kreatörer vilket formar dom till totala galningar som bara tänker på nummer och att prestera bättre hela tiden.. tills man säljer sina ungar på nätet för att det ger visningar och man ser analytics säga att man presterar bättre så länge man visar upp sina barn i videos.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-14 kl. 12:05.
Senast redigerad av KungPungPat 2021-08-14 kl. 12:05.