2024-11-25, 12:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kamacamakan
P säger ju (inte ordagrant) att hon blev utköpt på jobbet pga sextrakassering. Är det någon som vet hur det gick till? P verkar ju vara gränslös när det gäller många saker och när det kommer till sin egen kropp finns ingen hejd. Blev hon själv utsatt eller utsatte hon hågon krake på jobbet? Jag vet inte, jag bara spekulerar.

Det har ju varit allt från sexuella trakasserier till haranger om att hon blivit mobbad och utfryst, till att hon tilldelats fejkjobb för att (typ) staten ska kunna kontrollera henne så det är ju oklart vad det är som verkligen hänt. Hon har ju uppenbara samarbetssvårigheter så sannolikt är det inte värre än att hon var riktigt svår att ha omkring sig.
Citera
2024-11-25, 12:22
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
när man fick läsa hennes ex mans berättelse om hur hon var att leva med

Berätta.
Citera
2024-11-25, 12:36
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Tack för att du delar med dig. Precis som du så tror jag att det har funnits hos henne hela tiden och för att försöka dämpa det så dricker hon varje dag.

Då var det inte första gången hon dras till kvinnor utan det har hänt tidigare. Hon säger det själv med egna ord. Jag kollade nyss på videon

Nej detta är långt ifrån första gången. Detta har skett vid flertalet tillfällen!
Citera
2024-11-25, 12:36
Medlem
Marcusdemortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Berätta.
Allt finns att läsa här. Bättre än att jag eventuellt far med osanningar pga att jag drar saker ur minnet.

https://se.linkedin.com/posts/pia-nyberg-gr%C3%A4ddrumpan_jag-en-d%C3%A5lig-m%C3%A4nniska-och-en-d%C3%A5lig-mamma-activity-7076489 728513982464-U9M1
Citera
2024-11-25, 12:37
Avslutad
Jag minns ett annat dokument än det som ligger på LinkedIn med beskrivningar om P och exmakens relation - bland annat innehöll detta att P var beroende av efedrin vid något tillfälle. Vill minnas att det var själva utredningen inför vårdnadstvisten och inte själva domen. Någon annan som minns detta?
Citera
2024-11-25, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katperlom
Jag minns ett annat dokument än det som ligger på LinkedIn med beskrivningar om P och exmakens relation - bland annat innehöll detta att P var beroende av efedrin vid något tillfälle. Vill minnas att det var själva utredningen inför vårdnadstvisten och inte själva domen. Någon annan som minns detta?

Det var väl inför nån utlandsresa som Gräddis började mes Efedrin för att vara snygg och smal i bikini? Hon är otroligt viktfixerad, påpekar gärna hur tjocka andra kvinnor är medans hon som närmar sig 50 fortfarande ser ut som 25. Hon brukar gärna dra upp det, att det inte finns nån kvinna i hennes ålder som naturligt (utan filler o plastik) är så snygg som henne.
Jag vet rätt många som är betydligt snyggare i 60-årsåldern tom.
Citera
2024-11-25, 14:00
Medlem
Gesaffelsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Pengarna för lägenheten ska tydligen vara utbetalda nu. Det är så sinnessjukt hur hon ändå låtsas vara i nöd...hyra är hon för fin för tydligen. Ren skandal hur detta kan få fortsätta.

Det finns rum att hyra men hon försöker inte ens. Nu får allt socialtjänsten och vården steppa in och hjälpa henne. Rivstarta med ett LVM vore något.
Hon säger ju själv att dom inte är utbetalda och att det dröjer några veckor. Så det är ju lite intressant att du säger raka motsatsen.
Citera
2024-11-25, 15:20
Medlem
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Det var väl inför nån utlandsresa som Gräddis började mes Efedrin för att vara snygg och smal i bikini? Hon är otroligt viktfixerad, påpekar gärna hur tjocka andra kvinnor är medans hon som närmar sig 50 fortfarande ser ut som 25. Hon brukar gärna dra upp det, att det inte finns nån kvinna i hennes ålder som naturligt (utan filler o plastik) är så snygg som henne.

Hennes kropp ser ut passa på någon långt över 60 med grava missbruksproblem.
Hennes tuttar ser förjävliga ut, och hennes fitta - ja, den ska vi inte ens prata om... 🤢
Citera
2024-11-25, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gesaffelstein
Hon säger ju själv att dom inte är utbetalda och att det dröjer några veckor. Så det är ju lite intressant att du säger raka motsatsen.

När hon berättade om detta efter hon hämtat sin post fick jag en känsla direkt av att hon ljög, att hon redan fått pengarna för hon såg väldigt nöjd ut.
Citera
2024-11-25, 15:40
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljardballe
Hennes kropp ser ut passa på någon långt över 60 med grava missbruksproblem.
Hennes tuttar ser förjävliga ut, och hennes fitta - ja, den ska vi inte ens prata om... 🤢

Men snart har hon råd att fixa till lite?
Även om hon är hemlös?

Tror, liksom Marcus de Morte ( Åter Tack! För att Du delar din YT , och reflektioner här! ) att P.N:s psykiska ohälsa började långt innan där hon nu befinner sig.

Idag utreds barns avvikande beteenden, på ett annat sätt, än när P.N var ett barn.
Citera
2024-11-25, 15:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Hon ser mycket äldre ut än 50 år och det är vanligt med alkoholister att det blir så. Hon har en självbild som är långt ifrån verkligen.
Sen kan hon fixa till mycket med tex håret, ansiktet och bysten när hon får sina pengar om hon är noga med sitt utseende.
Men vad hjälper det när hon är grav alkoholist och har psykisk ohälsa.
Citera
2024-11-25, 16:31
Medlem
vonDys avatar
Och många som inte har kontakt med familj., p.g.a orsaker.

P.N kanske inte heller. Men hade inga problem med ” Familjeband”, när de tydligen betalade hennes skatteskulder? Och ” räddade” henne från hemlöshet för några år sedan?

Inte alla som har en sån ” Back Up”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in