2024-12-05, 12:49
Avstängd
biljardballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OberynMartell
Hon söker boende..någon frivillig som bor i Stockholmstrakten och hatar sina grannar och ändå skall flytta?

Nu kommer massa "Hinhins" och andra psyksjuka kvinnor ta hem kärringen till sig igen.
Jag hoppas dom gör det. Jag hoppas verkligen att dom gör det, så dom kan stå sen som fån och ångra sig sen när allt går åt helvete.. vad fan tror dom, liksom, så!?
Citera
2024-12-05, 13:07
Medlem
Nu är hon live och exposar Hassan och hans hälsobekymmer i detalj… sjukt osmakligt men man blir inte förvånad
Citera
2024-12-05, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Nu är hon live och exposar Hassan och hans hälsobekymmer i detalj… sjukt osmakligt men man blir inte förvånad

Helt sjukt. Hon predikar om att hon inte vill vara med Hassan för hon tycker att han är respektlös och så gör hon sådär. Wtf
Citera
2024-12-05, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Helt sjukt. Hon predikar om att hon inte vill vara med Hassan för hon tycker att han är respektlös och så gör hon sådär. Wtf

Man vill verkligen inte bli osams med Gräddis, hon gör allas liv till ett helvete
Citera
2024-12-05, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Man vill verkligen inte bli osams med Gräddis, hon gör allas liv till ett helvete

Ja hon är verkligen ond. Ska bli kul att se vad hon tar sig för i natt nu när hon har lite stålar i alla fall. Gissar ett finare ställe, utkastad och sen fylledrullecell.
Citera
2024-12-05, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Jag tänker att de möjligen följer socialtjänstlagen.

Eller ser du någon anledning att de just för Hassan inte ska göra det?
Socialtjänstlagen kan jag. Har jobbat inom socialtjänsten i många år. Man kan inte slänga ut en sambo, vilket hon är. Man kan erbjuda stöd, som han kan tacka nej till. Eller har det kommit någon ny lag de senaste veckorna som du vill hänvisa till
Citera
2024-12-05, 13:24
Medlem
Men visst är hon tillbaka hos honom nu?
Citera
2024-12-05, 13:27
Medlem
Hahaha okej, ska erkänna att jag tyckte hon var lite rolig nyss. Någon i liven frågade ”hur ser Hassan ut?” Varpå hon svarade ”genom fönstret, antar jag”
Citera
2024-12-05, 13:32
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattenmusen10tusn
Hahaha okej, ska erkänna att jag tyckte hon var lite rolig nyss. Någon i liven frågade ”hur ser Hassan ut?” Varpå hon svarade ”genom fönstret, antar jag”

Hon är jävligt finurlig.
Citera
2024-12-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Socialtjänstlagen kan jag. Har jobbat inom socialtjänsten i många år. Man kan inte slänga ut en sambo, vilket hon är. Man kan erbjuda stöd, som han kan tacka nej till. Eller har det kommit någon ny lag de senaste veckorna som du vill hänvisa till

Jag frågade om någon gjort en orosanmälan kring Hassan.

Hur kan den frågan initiera en sån stor lust hos flera personer att prata om att de har jobbat, i många år dessutom, och att de vet inte bara en sak, eller två utan till och med tre saker? Men om det känns bra så kan jag säga att jag känner mig vederbörligen imponerad. Känns det bättre nu?
Citera
2024-12-05, 14:01
Medlem
Citat:
Men visst är hon tillbaka hos honom nu?

Nej hon sitter på någon bar, har en live och snackar skit om Hassan o alla andra inblandade. Inget är gräddis fel. Däremot är det upp till bevis för alla som säger att dem vill hjälpa henne dem får gratis reklam med TikTok videor...
Citera
2024-12-05, 14:08
Medlem
Lavas avatar
Citat:

Då vet du att bostadsfrågor inte regleras enligt socialtjänstlagen. Eftersom den aktuella hyreslägenheten är Hassans och införskaffad för Hassans skull, och inte som gemensam parbostad, så har Hassan rätt att kräva omgående utflytt av de människor han lovar ska komma och få bo hos honom. Huruvida de inbjudna betalar hyra eller ej är ej av relevans, ej heller om den inbjudna är en kärlekspartner eller polare. Däremot om paret hade haft gemensamma barn så hade den fått bostaden som ansetts behöva den bäst/mest.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in