Citat:
Ursprungligen postat av
IWannaBeAdored
Nej för det är redan köpt sen tidigare och som jag skrev så ska jag i framtiden förmodligen hålla mig borta därifrån. Har du svårt att läsa? Uppenbarligen då du ignorerade varenda fråga jag skrev. Då du inte vill diskutera på ett diskussionsforum kommer jag aldrig mer svara dig för jag matar inte troll om du inte mot förmodan svarar på de frågor jag skrev eller skriver nåt annat vettigt men det tror jag inte. Vad din sexualitet har med saken att göra förstår jag inte och är off topic men kul för dig.
Sen 2013. 11år och 7 månader. Hur så?
Och argumentera gärna för vad du tycker pekar på att vi ska ner som en pannkaka? För mig betyder det ett totalt ras och björnmarknad, inte en dipp här och där på nån procent. Vad får dig att tro att vi inte är i starten på en tjurmarknad?
Alla förväntar sig att btc ska fortsätta upp, men som vi vet göra btc ofta tvärtom vad folk tror.
Jag tror absolut att vi ska upp, men att det måste hända nu i närtid är jag inte säker på.
Kan abslut se ett scenario där btc går ner mot 70k närmsta veckorna och nån månad framåt, för att sedan ta nya tag, men jag kan även se ett scenario där vi ganska snabbt går mot 150k och sedan får vi en 7 månader lång nedgång/konsolidering för att sedan nästa höst ta fart en sista gång där vi kanske når 250-400k.
Jag har även svårt att se att btc kommer gå högt närmsta månaderna och sedan är den årslång bearmarket igång igen.
Nu när det börjar bli stora banker och länder som äger btc så tror jag att priset inte kommer gå ner lika mycket när detväl händer eftersom många av dom kommer hålla sina btc över flera år.