2024-11-24, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Varför är jag en idiot?
What goes up, must come down.
Mest fundamentala sanningen som finns.
Inget varar för evigt gosse.
Jag har själv bitcoin, tror ändå på det jag säger.

För att det är ett totalt onödigt statement. Definera förevigt.
Skiter fullständigt i om du har bitcoin eller inte. Tro vad du vill, du är ändå en nolla som spottar ur dig teorier. Hade du förstått vad bitcoin är hade du håller flabben
Citera
2024-11-24, 17:13
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Hög leverage eller varför så tight stop loss?

Finns ingen anledning att ha den högre om prisrörelsen är genuin som jag ser det. Vänder priset upp vill jag inte stå i vägen
Citera
2024-11-24, 17:14
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Finns ingen anledning att ha den högre om prisrörelsen är genuin som jag ser det. Vänder priset upp vill jag inte stå i vägen
Du är stoppad nu va?
Citera
2024-11-24, 17:16
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Du är stoppad nu va?

Nej jag blir ju stoppad vid mitt entry, så 96,98k
Citera
2024-11-24, 17:20
Medlem
Leastons avatar
Citat:
Nej jag blir ju stoppad vid mitt entry, så 96,98k

Det var på 97,106 kl 15:35 (Bybit BTCUSDT)
Citera
2024-11-24, 17:21
Medlem
Ner 25% och sen nya tag om nån vecka eller så hade varit kul, men det kan mycket väl rasa ännu mer och vi tar nya tag nästa höst
Citera
2024-11-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvargman
Varför är jag en idiot?
What goes up, must come down.
Mest fundamentala sanninge
n som finns.
Inget varar för evigt gosse.
Jag har själv bitcoin, tror ändå på det jag säger.

Brukar ta en eller två cykler tills folk förstår det.
Upp som en sol, ner som en pannkaka är ett bra motto när det kommer till krypto, inte för att vars negativt utan det är endast fakta.
Citera
2024-11-24, 17:33
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Det var på 97,106 kl 15:35 (Bybit BTCUSDT)

Nu hade jag förvisso inte trade:t på bybit den här gången (Har bara det ibland) men såg nu att du har rätt. Jag är ute! Skulle ha haft kvar min SL högre upp med andra ord. Tror jag låter det här vara för idag nu.
Citera
2024-11-24, 17:37
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Nu hade jag förvisso inte trade:t på bybit den här gången (Har bara det ibland) men såg nu att du har rätt. Jag är ute! Skulle ha haft kvar min SL högre upp med andra ord. Tror jag låter det här vara för idag nu.

Någonstanns har ju ändå bedömning att gå kort varit rätt men kass execusion ifrån min sisda bevisligen vad gäller trade management.

Edit: Sen har jag ju iofs bara förlorat en procent drygt på ovanstående och så sett är det ju bra, men vinsten uteblev den här gången pga hur jag hanterade min SL i båda fallen. Ska journalföra detta och ta med mig det framöver.
Senast redigerad av hazenectar 2024-11-24 kl. 18:01.
Citera
2024-11-24, 17:48
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wasabikrypto
Lugn och ro, avvakta till 9 ikväll och efter. Ni är så nervösa här inne.
Var skrev jag att jag är nervös? Jag är en mångårig HODLer som inte tänker sälja Bitcoin på länge. Men det är irriterande när man har alts (shitcoins) på cert som ökat och som man vill sälja och lägga in i Bitcoin istället men som man inte kan röra för börsen är stängd.

Hur är ditt svar relevant till det? Nu är det ju för sent att göra som jag ville. Oavsett om alts jag har skulle öka med en miljard procent efter kl 9 ikväll (var du nu fått det ifrån?) så kan jag inte styra över mina egna pengar och därför ska jag nog röra mig bort från cert. Men med MSTR gäller ju amerikanska börsens öppettider.
Citera
2024-11-24, 17:51
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Brukar ta en eller två cykler tills folk förstår det.
Upp som en sol, ner som en pannkaka är ett bra motto när det kommer till krypto, inte för att vars negativt utan det är endast fakta.
Finns inte mycket som pekar på att vi ska "ner som en pannkaka" nu och hamna i bear market när vi är i början av en bull market..
Citera
2024-11-24, 18:13
Medlem
Gissar på 7-10 röda dagar nu på daily. När black week är över så fortsätter vi upp och spräcker 100k.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in