2024-11-24, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hottentotteuropa
Kom du ihåg när du skrev detta?

"Det jag skickar är Vi*kings historia. Inte hennes"

Svårt med neutraliteten?

Det du skickar är hennes historia. Inte Vikings.
Hon ljuger helt enkelt.

Du verkar förvirrad. Kolla mina inlägg, så ser du när jag skickat Vi*kings historia. Och när jag skickat målsägandes.
Citera
2024-11-24, 16:44
Avslutad
Citat:
Det är inte en slump att man blir våldtagen. Det är inte en slump att man blir mördad. Däremot är det en slump att man får cancer.

Tar man sitt ansvar och inte sätter sig i situationer man kan hamna i skiten, ja då blir man inte mördad eller våldtagen heller.

Det är ju givetvis inte sant. Det beror ju på i båda situationerna. Det kan var en slump, man kan ha blivit förföljd länge av en våldtäktsman, likaväl som en mördare, det finns ganska många olika alternativ hur mord eller våldtäkt eller båda kan ske.

Det här fallet är intressant. det ligger ganska mycket eget ansvar på tjejen, det kan jag hålla med om.

Hursomhelst, har man ångrat sig och säger nej så måste han ju kunna sluta? Det skulle vara avtändande för vilken normal människa som helst, att den man håller på att ha sex med plötsligt inte vill. Eller hur.

Grejen är ju att en person fortfarande VILL efter den andra INTE VILL. Det är ett problem.... Att fortsätta att vara tänd efter en tappat lusten. Konstigt.

Lika konstigt som att tända på att någon är rädd.... eller för ung.... eller omedveten...
Citera
2024-11-24, 16:47
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vi*king påstår att han höll lite hårdare vid hennes mage i sängen. Inte vid bordet.

Och läser du fler av förhören med honom, så skyller han på judon, att målsägande har blåmärkena på sina höfter. Han påstår att han aldrig har hållit sina händer där, utan bara på henens lår och ett litet tryck på henens mage. Han drar den historia som ska få honom friad. Det förstår du väl ändå? Inte kul att bli dömd för våldtäkt.

Och du förstår fortfarande inte: jag har inte påstått att de uppkommit frivilligt eller vid våldtäkt. Vad jag har påstått är att de har uppkommit via hårt tryck mot ett bord, så som målsägande säger och som Rättsmedicinalverket även påvisar. Och att Vi*king ljuger om blåmärkenas uppkomst. Och ljuger han om deras uppkomst, tja, vad ljuger han då mer om? Våldtäkt? Försök nu förstå vad det är jag skriver.

----

"När hon ligger på bordet, var hade du dina händer då?

På hennes lår.

Har du händerna någon annanstans än på hennes lår?

Nej.

Säger hon någon gång, när hon ligger på bordet, att det gör ont och ber dig att sluta?

Nej.

Säger hon att det gör ont någon gång?

Ja, vid ett tillfälle i sängen. Vi ligger i sängen, hon ligger på rygg. Jag har både händerna på
hennes lägre mage
. Hon säger "inte båda händerna så hårt".

Hur är du i förhållande till henne då när du säger att du har händerna på hennes nedre
mage?

Jag är ovanpå henne.

Hur ligger hon?

Hon ligger på rygg. Hon har benen runt mig och (ohörbart)

Hur säger hon till dig?

"Inte så hårt med båda händerna".

Tar bort händerna. Hon sa ingenting men ett annat tillfälle när hon red mig så hade jag min
tumme på hennes underliv. Hon flyttade handen till hennens bröst istället."

Om blånaderna på höften ska ha uppkommit av tryck mot ett bord så har alltså höften tryckts mot bordskanten, d.v.s. sex bakifrån. I sådana fall inget konstigt alls att det kan uppstå blånader.

Har du svårt att läsa? Eller är du bara en patologisk lögnare?
Citat:
Kan blåmärkena uppstått när du tog tag och klämde om hennes höfter?
Den gången jag beskrev, ja det tror jag. Jag klämde på hennes höfter flera gånger men minns
att vid ett tillfälle var det hårdare. Men jag vet inte om det var den gången jag tryckte hårdare
men det kan vara rimligt

Vad menar du med det du citerat? När hon sade att det gjorde ont vid magen så hörsammade han det. Något fel i det?
Citera
2024-11-24, 16:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Usch vilken äcklig incel du är. Så de som gick på drottninggatan fick skylla sig själva för att de blev ihjälkörda? De som blir ihjälkörda av fyllon i lastbil får skylla sig själva? Offren i Sandy Hooks får skylla sig själva? Columbine? MH17 fick skylla sig själva?

Det måste vara jobbigt att se ut som en riktig kratta som kvinna. Kan tänka mig att det är mycket svårare än att vara ful som man. Att vara femcel som du kan inte vara enkelt. Kvinnor marknadsvärde beror endast på det utseendemässiga sexuella. Jag förstår att det är jobbigt för dig.

Det är inte direkt genomsnittsfallet du beskriver, därför blir ditt argument patetiskt. Vi som jobbar med statistik vet om att man måste generalisera, man kan inte bara ta utstick och göra det till ens egen sanning. Bättre kan du!
Citera
2024-11-24, 16:49
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Hon gjorde aldrig något motstånd. Hon sög av honom med glädje däremot.

Citat:
Det säger hon ju inte alls. Hela ditt första stycke är lögn. Kampsportaren som är rädd och inte gör motstånd. Jaja.

Sög hon av honom med glädje?

Är det din manliga intuition som säger dig det eller är det ditt hat gentemot kvinnor som spökar?
Citera
2024-11-24, 16:50
Medlem
Citat:
Att säga nej, nej jag vill inte. putta bort en person och knipa ihop sina ben är inte samtycke. Ge dig! Detta är raka motsatsen till samtycke. Han skulle ha slutat.

Det är Vi*kings fel att han våldtar målsägande. och för det felet ska han givetvis sitta bakom lås och bom. Tänka över saken och låta bli att våldta fler kvinnor.

Enigt Vi*king var det dock inte något "vilt sex". Och han var så försiktig och fin enligt sig själv. Och blåmärkena påstår han förmodligen har uppkommit på henens judo. Medans rättsmedicinalverket påstår att de tillkommit genom trubbigt våld genom grepp mot ett bord, precis som målsägande säger. Dvs.: Vi*king ljuger om hur hon har fått blåmärken. Vad mer ljuger han om? Våldtäkt?

Fuckboy har som jag skriver: flera olika betydelser. Det är i regel inget positivt epitet. Och i deras snap-chat konversation framgår det med tydlighet att de inte menar något positivt med det "nej, inte fuckboy! Stackare! osv. Och även vid förhör påvisar målsägande att de har en negativ definition av begreppet.

Behöver inte uppkomma några märken av stryptag. Även om viss andnöd uppkommer. Det krävs i regel rejält hårt eller långvarigt tryck för att skador ska uppkomma. Kortvariga men rätt hårda tryck kan ge andnöd, men behöver absolut inte ge märken/skador.

Varför skulle målsägande ljuga om våldtäkt för? Som du ser så är det Vi*king som ljuger: om blåmärkenas uppkomst. Han är den som har anledning att ljuga dessutom. Inte kul att bli dömd för våldtäkt.

Det är fortfarande enbart hennes saga som är helt osannolik och enbart iQ befriade feminister tror på. Blåmärken uppkommer ofta vid sex inget konstigt och strypmärken lämnar garanterat märken du gör bort dig som vanligt.

Varför hon skulle ljuga? Jadu en kvarts miljon är en årslön för några timmars jobb frågan är snarare varför Viking som är en attraktiv fuckboy som får knulla med vem han vill för det är de epitet betyder förutom i din fantasivärld skulle våldta?

Fakta säger med andra ord att hon har 10 gånger starkare skäl att ljuga om en våldtäkt än vad han har att våldta.

Sluta smutskasta en oskyldig man som redan har utsatts för ett massivt rättsövergrepp. Han är uppenbart oskyldig och hyndan som falskt anklagat honom för att tjäna pengar borde hängas ut betydligt mer än vad hon har gjort.
Citera
2024-11-24, 16:50
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Hur vet du det? Är det något båda har bekräftat?

Hon säger genomgående att hon sagt och agerat såhär. Uppenbarligen bedömdes hon mer trovärdig än killen i detta fallet.
Citera
2024-11-24, 16:53
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Haha, du är så sanslöst korkad. Femcelen har pratat.

Hade hon inte bjudit hem en man mitt i natten hade situationen inte ens uppstått.
Du verkar tro att mord är vanligt bland skötsamma människor. Jag kan berätta att det är svartskallarna som skjuter varandra mest, sen finns det en del män som mördar dysfunktionella kvinnor också.

Du är ju helt jävla dum i huvudet om du tror att alla mordoffer är förtjänta av att blivit mördade.
Citera
Medlem
Citat:
1. Om hon bjuder hem en man mitt i natten - hon får skylla sig själv
2. Om hon inte gör något motstånd när han vill ha sex - hon får skylla sig själv
3. Om hon aktivt deltar och suger av honom med glädje - hon får skylla sig själv
4. Om hon ångrar sig dagen efter - hon får skylla sig själv

Det var ingen våldtäkt, har listat varför tidigare, och din offermentalitet funkar inte i verkligheten.

1. Kvinnor ska alltså inte ha med män att göra, är det vad du menar? Alla män är alltså eventuella våldtäktsförövare enligt dig. I så fall så är det ju våldtäkt. Män kan ju inte motstå att våldta enligt dig. Och eftersom våldtäkt är olagligt, så ska Vi*king givetvis sitta i fängelse.

2. Målsägande gjorde motstånd.

3. Om jag håller en revolver mot ditt huvud och säger till dig att du ska ge mig 10 000 spänn. Och du gör det, så får du skylla dig själv. Du verkar ha svårt att förstå att rädda människor gör saker för att slippa värre våld. Det är inte samma sak som att de samtycker eller gör det "med glädje". Du lär bli varse detta, den dag du blir rånad/våldtagen. Och du "frivilligt" ger ifrån dig dina värdesaker för att slippa våld/"frivilligt" suger av en person för att slippa bli mördad eller utsatt för tortyrliknande våld.

4. Varför skulle hon ångra sig dagen efter? Kvinnor blir i regel betuttade i den de haft frivilligt sex med (en slags biologisk funktion eftersom kvinnor kan bli gravida av sex och därför kan behöva ha den blivande pappans beskydd osv). Det är främst män som kan ångra sexet dagen efter, när mannen inte är lika kåt längre (och har fått tömma ut sig). Nu fick inte Vi*king tömma ut sig. Och försökte sex igen på morgonen, även då sa målsägande nej, den gången hörsammade han henne. Han var inte lika full och dum.
Citera
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Strypgreppen kommer in tidigt under själva våldtäkten. Nästan omgående. Och då är hon redan rädd, eftersom han inte hörsammat hennes nej, nej jag vill inte, att hon knuffar bort honom och kniper ihop sina ben.

Bunkerkvinnan hade en chans att skjuta sin förövare. Han gav henne en revolver. Rädsla gjorde att hon lät bli. Trots att hon kanske hade lyckats bli fri då. Rädsla får folk att handla irrationellt. De handlar för överlevnad och inte efter hur vi tycker att de borde ha agerat. De ger tex. sin förövare ett glas vatten eller sover med sin förövare.

Dåliga vibes kan man få rätt omgående när man träffar en person. Har du aldrig fått det? Och Vi*king verkar ha dåligt rykte. Varför skulle målsägande och henens vän vara så negativt inställda till att han ska sova över annars?

Man behöver inte känna en person överhuvudtaget för att märka att personen är i psykiskt trauma. Gå till en olycksplats, så lär du se vad jag syftar på. De som varit med om/bevittnat olyckan är folk du inte känner, men som du lär märka är uppenbart traumatiserade. Precis som målsägande var och som hennes vän And*rei beskriver.

Det finns inga märken efter några strypgrepp. Återigen en utsaga från MÄ som ej kan ledas i bevis.
Hon beskriver sig inte som rädd när hon enligt henne kniper ihop benen.

Om de nu var så jäkla negativa till det så fattar jag ännu mindre varför hon guidar honom rätt vid flera tillfällen, hon går ner o öppnar porten. Hon väljer den lättaste klädseln vid val av vad hon ska ha på sig i sängen trots att hon enligt dig nästan förstår att Viking kommer vilja ha sex och att hon enligt dig vet att han behandlat andra illa. Trots detta är hon även otroligt lättövertalad att han får sova i sängen.
Nejdu det där går inte ihop. Hon var inte rädd för Viking. Hon var inte speciellt avigt inställd till att han skulle komma och sova hos henne. Hon har haft så många chanser att agera annorlunda. Eller var hon traumatiserad redan från första snapmeddelandet?
Citera
2024-11-24, 16:55
Avslutad
Citat:
Det måste vara jobbigt att se ut som en riktig kratta som kvinna. Kan tänka mig att det är mycket svårare än att vara ful som man. Att vara femcel som du kan inte vara enkelt. Kvinnor marknadsvärde beror endast på det utseendemässiga sexuella. Jag förstår att det är jobbigt för dig.

Det är inte direkt genomsnittsfallet du beskriver, därför blir ditt argument patetiskt. Vi som jobbar med statistik vet om att man måste generalisera, man kan inte bara ta utstick och göra det till ens egen sanning. Bättre kan du!

"Jobbar med statistik" men förstår inte basic gramatik mitt nick är Pissmaster inte Pissmistress idiot

https://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/master
Citera
2024-11-24, 16:55
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Japp, exakt. Det är precis så lagen fungerar, i samtliga demokratier. Men nu är han inte friad, och kommer med största sannolikhet inte bli det heller. Han är dömd i en instans alltså är han att betrakta som skyldig. Det är så det fungerar. Du har frågat samma sak tre gånger nu. Vill du att jag ska upprepa mig? Ska jag behöva skriva det på en planka och banka in det i huvudet på dig?

Det vore ju dumt för om han frias har du ju haft fel. Däremot skulle ju jag då gärna få chansen att ge tillbaka och banka in i ditt huvud att du är en fegis som inte vågar ha en egen åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in