Citat:
Det är imponerande att du lyckas dra in både "sovande pensionärer" och "judomästaren" i samma röriga rant.
Om vi börjar med ditt påstående om tingsrätten,
de är kanske inte HD, men de består inte heller av amatörer som du hävdar.
Det är juristdomare och nämndemän som tillsammans granskar bevisning, vilket är lite mer än vad man kan säga om ditt rent spekulativa resonemang.
Om du nu är en sådan expert, varför inte söka till HD och visa hur det ska gå till?
Sedan har vi judomästaren.
Din logik verkar vara att hennes kunskap inom kampsport på något magiskt sätt gör henne immun mot våld eller obehag.
Ska vi anta att alla kampsportsutövare aldrig kan bli utsatta för brott?
Det är lika nonsensartat som resten av dina inlägg.
Dina kommentarer om offret är inte bara osakliga utan direkt vedervärdiga och OT.
Kanske dags att fundera över om det inte är din egen trovärdighet som behöver en seriös granskning här på tråden.
Om vi börjar med ditt påstående om tingsrätten,
de är kanske inte HD, men de består inte heller av amatörer som du hävdar.
Det är juristdomare och nämndemän som tillsammans granskar bevisning, vilket är lite mer än vad man kan säga om ditt rent spekulativa resonemang.
Om du nu är en sådan expert, varför inte söka till HD och visa hur det ska gå till?
Sedan har vi judomästaren.
Din logik verkar vara att hennes kunskap inom kampsport på något magiskt sätt gör henne immun mot våld eller obehag.
Ska vi anta att alla kampsportsutövare aldrig kan bli utsatta för brott?
Det är lika nonsensartat som resten av dina inlägg.
Dina kommentarer om offret är inte bara osakliga utan direkt vedervärdiga och OT.
Kanske dags att fundera över om det inte är din egen trovärdighet som behöver en seriös granskning här på tråden.
Haha hälften av alla överklagade domar ändras vilket är ett tydligt bevis på att tingsrätten jävligt ofta dömer helt åt helvete fel men det är du för efterbliven för att koppla ihop.
Ja judomästaren och armbrytningsmästaren hade utan problem slängt ut Viking om hon inte velat ligga nu ville hon ligga suga och rida. Efteråt spelade hon teater. Den billiga horan knullade med två stycken killar dagen efter att hon dumpat pojkvännen jag förstår att hon kände sig billig och därför blev Viking syndabock.
" Jag måste varit rädd jag deltog aktivt men jag ville inte egentligen" haha hennes version är en uppenbar efterhandskonstruktion och denna domen lär hovrätten riva upp illa kvickt.