2024-12-15, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PR400
Det är imponerande att du lyckas dra in både "sovande pensionärer" och "judomästaren" i samma röriga rant.

Om vi börjar med ditt påstående om tingsrätten,
de är kanske inte HD, men de består inte heller av amatörer som du hävdar.

Det är juristdomare och nämndemän som tillsammans granskar bevisning, vilket är lite mer än vad man kan säga om ditt rent spekulativa resonemang.

Om du nu är en sådan expert, varför inte söka till HD och visa hur det ska gå till?

Sedan har vi judomästaren.

Din logik verkar vara att hennes kunskap inom kampsport på något magiskt sätt gör henne immun mot våld eller obehag.

Ska vi anta att alla kampsportsutövare aldrig kan bli utsatta för brott?

Det är lika nonsensartat som resten av dina inlägg.

Dina kommentarer om offret är inte bara osakliga utan direkt vedervärdiga och OT.

Kanske dags att fundera över om det inte är din egen trovärdighet som behöver en seriös granskning här på tråden.

Haha hälften av alla överklagade domar ändras vilket är ett tydligt bevis på att tingsrätten jävligt ofta dömer helt åt helvete fel men det är du för efterbliven för att koppla ihop.

Ja judomästaren och armbrytningsmästaren hade utan problem slängt ut Viking om hon inte velat ligga nu ville hon ligga suga och rida. Efteråt spelade hon teater. Den billiga horan knullade med två stycken killar dagen efter att hon dumpat pojkvännen jag förstår att hon kände sig billig och därför blev Viking syndabock.

" Jag måste varit rädd jag deltog aktivt men jag ville inte egentligen" haha hennes version är en uppenbar efterhandskonstruktion och denna domen lär hovrätten riva upp illa kvickt.
Citera
2024-12-15, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Om hon inte ville och han våldtog henne, vilket allt pekar på (tom domen). Så kan hon visst det ha "legat" med honom mot sin vilja = våldtäkt.

Nej det har hon inte gjort hon sög red och knulla för att hon ville, allt annat är en uppenbar efterhandskonstruktion och ni i sekten MÄHÄ har så klena argument att ni bara förstärker vår övertygelse om att någon våldtäkt absolut inte skett
Citera
2024-12-15, 19:43
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Så då medger du att kvinnan är elitidrottare med flera VM-guld i kraftsporter?

MÄ har inga VM-guld, var har du fått det ifrån?

Samtidigt är hon ingen liten späd kvinna utan mer en tank som förmodligen skulle ge de flesta män utan gedigen kampsportsbakgrund en ordentlig omgång.
Citera
2024-12-15, 19:43
Medlem
Citat:
Om hon inte ville och han våldtog henne, vilket allt pekar på (tom domen). Så kan hon visst det ha "legat" med honom mot sin vilja = våldtäkt.

Nej, hon kan inte ha legat med honom mot sin vilja. Det är per definition en omöjlighet.

Om det hon påstår hade varit sant så hade hon blivit våldtagen. Men så är inte fallet här, istället var det just så som du beskriver det, att hon låg med honom, eller mer korrekt, de låg med varandra, han knullade henne, hon sög honom, hon red honom, osv.

Inte heller var det så att hon släppte in honom i hennes bostad mot sin vilja. Hade hon inte velat att han skulle sova över, så kunde hon bara sagt det och inte öppnat för honom. Inte heller var det så att hon lät honom sova i hennes säng mot sin vilja. Hade hon inte velat ha honom i sängen kunde hon sagt åt honom att sova på golvet. Hon kunde tagit fram en madrass åt honom. Det har hon själv berättat att hon hade. Men hon ville hellre att han skulle sova i hennes säng. Så hon tog inte fram någon madrass åt honom. Hon lät honom sova i sängen, för det var så hon ville ha det. Och sedan låg de med varandra, för det var vad de ville.
Citera
2024-12-15, 19:44
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Den medicinska analysen fastställde inte var dessa blåmärken kan uppstått från, så det finns ingen bevisning angående det.

För domen anses dessa ha bevisvärde. Ja, helt felaktigt men ändå så det var.
Citera
2024-12-15, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
För domen anses dessa ha bevisvärde. Ja, helt felaktigt men ändå så det var.

Ja som sagt domen är ett skämt.
Citera
2024-12-15, 19:49
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Ja som sagt domen är ett skämt.

Advokaterna från DaBuzz eller vad de nu hette kommer förhoppningsvis smula sönder den här skiten i hovrätten. Man önskar ju att man kunde vara där på plats.
Citera
2024-12-15, 19:51
Medlem
Citat:
MÄ har inga VM-guld, var har du fått det ifrån?

Samtidigt är hon ingen liten späd kvinna utan mer en tank som förmodligen skulle ge de flesta män utan gedigen kampsportsbakgrund en ordentlig omgång.

Jaså, du har inte koll på det. Då är du inte särskilt väl insatt kan jag konstatera. Hon har flera VM-medaljer, bl.a. guld.
Citera
2024-12-15, 19:52
Medlem
DVikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorstBastVackrast
Jaså, du har inte koll på det. Då är du inte särskilt väl insatt kan jag konstatera. Hon har flera VM-medaljer, bl.a. guld.

I vadå? Inte judo eller SL i alla fall.

VM-guld i att få en man dömd till längst fängelsestraff med minst bevisning kan jag ge henne
Citera
2024-12-15, 20:00
Medlem
Citat:
Få män är starkare än MÄ i detta fall. Vi har ju hennes stats från SL och hon är starkare än 99% av alla män i de tre stora. Fan en kvinna som drar 155kg i marklyft raw är ingen liten späd brud som du kan kasta runt med som du vill. Dessutom legitim judoka med SM-meriter i 70kgs-klassen, hon skulle choka ut de flesta mansgrisarna innan de ens hann tänka på att få av sig byxorna.

Så starka personer kan inte bli utsatta för brott, menar du? Är du en sådan som inte tror att män kan bli våldtagna av kvinnor?

Målsägande var rädd. Rädsla förlamar.

Hade hon istället blivit förbannad, så hade hon kunnat använda sin styrka.

Sina känslor styr man inte så lätt över i skarpt läge.
Citera
2024-12-15, 20:04
Avslutad
Citat:
Så starka personer kan inte bli utsatta för brott, menar du? Är du en sådan som inte tror att män kan bli våldtagna av kvinnor?

Målsägande var rädd. Rädsla förlamar.

Hade hon istället blivit förbannad, så hade hon kunnat använda sin styrka.

Sina känslor styr man inte så lätt över i skarpt läge.

Du skriver väldigt mycket om vad du tror hela tiden, jag väntar fortfarande på svar på:

Finns det styrkta bevis på att hennes upplevda tillstånd dagen efter, är uteslutande och konstaterat kopplat till en rädsla för den tilltalande?
Citera
2024-12-15, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Haha vilket självmål du påstår dig ju veta att Viking är så mycket starkare och att hon därför blev så "rädd" det blev hon inte hon red, sög och knullade för att hon ville, sen spela hon teater för att underbygga den falska anmälan. Hon kände sig säkert billig som knulla 2 killar dagen efter att hon dumpat pojkvännen lätt att komma med en efterhandskonstruktion då " jag ville nog inte egentligen jag måste varit rädd" uppenbar efterhandskonstruktion

Målsägande har sagt det till sitt ex, enligt förhöret med exet. Läs FUP. Det är från FUP jag fått det att den dömde är starkare än målsägande.

Men du. Hon hade innan våldtäkten inte legat med någon på två veckor. Läs FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in