Citat:
Ursprungligen postat av
hottentotteuropa
1. Om hon bjuder hem en man mitt i natten - hon får skylla sig själv
2. Om hon inte gör något motstånd när han vill ha sex - hon får skylla sig själv
3. Om hon aktivt deltar och suger av honom med glädje - hon får skylla sig själv
4. Om hon ångrar sig dagen efter - hon får skylla sig själv
Det var ingen våldtäkt, har listat varför tidigare, och din offermentalitet funkar inte i verkligheten.
1. Kvinnor ska alltså inte ha med män att göra, är det vad du menar? Alla män är alltså eventuella våldtäktsförövare enligt dig. I så fall så är det ju våldtäkt. Män kan ju inte motstå att våldta enligt dig. Och eftersom våldtäkt är olagligt, så ska Vi*king givetvis sitta i fängelse.
2. Målsägande gjorde motstånd.
3. Om jag håller en revolver mot ditt huvud och säger till dig att du ska ge mig 10 000 spänn. Och du gör det, så får du skylla dig själv. Du verkar ha svårt att förstå att
rädda människor gör saker för att slippa värre våld. Det är
inte samma sak som att de samtycker eller gör det "med glädje". Du lär bli varse detta, den dag du blir rånad/våldtagen. Och du "frivilligt" ger ifrån dig dina värdesaker för att slippa våld/"frivilligt" suger av en person för att slippa bli mördad eller utsatt för tortyrliknande våld.
4. Varför skulle hon ångra sig dagen efter? Kvinnor blir i regel betuttade i den de haft frivilligt sex med (en slags biologisk funktion eftersom kvinnor kan bli gravida av sex och därför kan behöva ha den blivande pappans beskydd osv). Det är främst män som kan ångra sexet dagen efter, när mannen inte är lika kåt längre (och har fått tömma ut sig). Nu fick inte Vi*king tömma ut sig. Och försökte sex igen på morgonen, även då sa målsägande nej, den gången hörsammade han henne. Han var inte lika full och dum.