2024-11-20, 12:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
det är skrämmande så läskig och hotfull Jocke låter.

Joz saknar brottsregister.

Det är märkligt ifall han är ett luststyrt våldtäktspeddo med drogproblem. 30 tjejer skrev till Jocke säger han att dom blev offer under tiden Joz jobbade i Lundellhuset. Ingen flicka eller kvinna polisanmälde han.

Så sjukt att du sitter här och förminskar tjejer som varit utsatta av Joz. Du ska bara vara tyst ang detta för du vet ingenting om hur tjejerna mått i efterhand.
Så bara för att man inte anmäler så är det inte sant?
Att du ens försvarar den mannen är så lågt man bara kan komma.
Citera
2024-11-20, 13:08
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Så sjukt att du sitter här och förminskar tjejer som varit utsatta av Joz. Du ska bara vara tyst ang detta för du vet ingenting om hur tjejerna mått i efterhand.
Så bara för att man inte anmäler så är det inte sant?
Att du ens försvarar den mannen är så lågt man bara kan komma.

Du försvarar ju en som hade samlag med 14 och 15-åringar.

Drevet mot Joz är inte heller friskt.

Var det inte en tjej som senare medgav att hon ljugit om Joz?

Sug på den du.
Citera
2024-11-20, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Du försvarar ju en som hade samlag med 14 och 15-åringar.

Drevet mot Joz är inte heller friskt.

Var det inte en tjej som senare medgav att hon ljugit om Joz?

Sug på den du.

Om man är 15 år får man ha en sexuell relation med en annan.
Hittills har ingen kunnat bevisa för mig att detta stämmer, och sluta hänvisa till dumpen för där finns det många oärliga personer.
Citera
2024-11-20, 13:30
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Om man är 15 år får man ha en sexuell relation med en annan.
Hittills har ingen kunnat bevisa för mig att detta stämmer, och sluta hänvisa till dumpen för där finns det många oärliga personer.

Om jag hade en dotter på 15 år och Jocke dels tillåtit att hon var berusad och dels haft samlag med en berusad 15-åring så hade jag tagit lagen i egna händer om han inte hade ömts för våldtäkt.

En berusad 15-åring kan inte samtycka till samlag.

Din sjuka peddovurmare- hoppas att du inte har några barn då du uppvisar ett väldigt dåligt omdöme.
Citera
2024-11-20, 13:34
Avslutad
Citat:
Om jag hade en dotter på 15 år och Jocke dels tillåtit att hon var berusad och dels haft samlag med en berusad 15-åring så hade jag tagit lagen i egna händer om han inte hade ömts för våldtäkt.

Din sjuka peddovurmare- hoppas att du inte har några barn då du uppvisar ett väldigt dåligt omdöme.

Bevisa att det stämmer, sen kan vi diskutera det.
Citera
2024-11-20, 14:15
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Bevisa att det stämmer, sen kan vi diskutera det.

Min källa är Jocke.
Citera
2024-11-20, 15:03
Medlem
abvs avatar
Citat:

Om man råkar ligga med ett barn så har man bara råkat ut för maximal otur och så är det!

Citat:
Och ni som skriver massor elaka saker, TÄNK EFTER FÖR FAN! Är en människa som redan ligger ner och gråter som ni sparkar på!
Citera
2024-11-20, 15:10
Medlem
kanblikuls avatar
Jockiboi's bro Elias Afen i blåsväder igen:
https://www.youtube.com/watch?v=bffUD-u1eUs

Skickar fortfarande Jockiboi uppmuntande meddelande till Elias om att allt kommer glömmas med tiden?
De har trots allt samma intresse. Ja, Jockiboi va 34-35år när han stod upp för Elias Afen, va han bara karaktären Jockiboi tillfälligt då? azzå människor

Sen är det kul att vissa Jockiboifanz här också försvarar Pontus Rasmusson... undra varför

Jockboi = Elias Afen = Pontus Rasmusson = hatade av folket.
Citera
2024-11-20, 15:19
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Han verkar vara en riktig ulv i fårakläder och han kan nog bli riktigt otrevlig om någon går emot honom. I denna intervju visar han sitt rätta jag och försöker läxa upp reportern (ca 08:33)

https://sverigesradio.se/artikel/7331408

Han kan nog vara snäll och sympatisk också men endast mot de personer som klappar honom medhårs.
Wow, där tror jag riktiga Jocke kom fram.
Jobbigt för deras krishanterare efter att den där inspelningen släpptes.
Jocke verkar även se ner på människor som arbetar i mataffärer
Citera
2024-11-20, 15:22
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Är du på riktigt dum i huvudet? tror du han och Jonna skulle riskera att åka dit för en sån sak? dom skulle alltså riskera hela sitt varumärke för att filma personer som hyr Lundellhuset? Du är ju riktigt korkad.
Jocke har ju redan berättat att dem har kameror i huset.
Och att Jocke skulle spela in för att kunna bevisa om gästen haft sönder något eller liknande känns inte orimligt.
Jocke är även väldigt impulsiv och kan agera utan att tänka på konsekvenserna, så att han blir osams med någon som hyrt huset och i ren ilska sprider en video ifrån personen i huset känns inte alls orimligt faktiskt.
Citera
2024-11-20, 15:27
Medlem
Förstår inte det här med alla bilar som köps/leasas på företaget. Bilar som troligtvis används mer privat än i företaget. Tjänar de på att köpa/leasa bilarna via företaget och förmånsbeskattas istället för att leasa/kreditköpa bilarna privat och få betalt av företaget för företagsrelaterade resor?

Jonna "köpte" en minibuss (bilen är leasad och inte köpt). Företaget "äger" nu vid detta tillfälle 3 bilar, en minibuss (leasad), en Lynk (leasad) och en Mercedes (kreditköpt).
Joakim säger nu att Mercedesen är såld och att han nu ska åka Jonnas "gamla" Lynk men Mercedesen var inte såld när han sa det, den säljs först den 11 november.

I senaste videon, daterad 13 november, har han "sålt" Lynken och köpt en ny bil, en Merceders denna gång också och kreditköpt. Paret pratar om att Joakim hade sålt Lynken men bilen är leasad så han kan ju inte ha sålt den. Försöker de få det att framstå som att företaget har mer pengar än det har eller varför ljuger de för alla sina tittare.

Varför håller man på att byta bilar stup i kvarten och vad säger Skatteverket om att företaget, ännu en gång, köper en sportbil. Är det verkligen befogat att köpa en sportbil på företaget, paret har ju tidigare blivit upptaxerade p.g.a. inköp av lyxbilar.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wO5ElA/jocke-och-jonna-upptaxeras-med-400000-kronor
Citera
2024-11-20, 15:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Han verkar vara en riktig ulv i fårakläder och han kan nog bli riktigt otrevlig om någon går emot honom. I denna intervju visar han sitt rätta jag och försöker läxa upp reportern (ca 08:33)

https://sverigesradio.se/artikel/7331408

Han kan nog vara snäll och sympatisk också men endast mot de personer som klappar honom medhårs.

Ja, helvete vad otrevlig han är mot folk som ifrågasätter det han gör.

Man förstår nästan varför Anjo och Rask är såna rövslickare till Jocke. Går de emot hans agenda kommer de bli överkörda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in