Redigerat/tillägg
Glömde citera men mitt svar var till micro113.
Hoppar in som ny i tråden 🙂 Jag håller med dig. Tror hon är en utmärkt barnvakt även om jag också tycker det känns lite jobbigt att ett så litet barn lämnas bort i flera dagar. Men vi vet ju inte varför. I senaste poddavsnittet talades det om att Jocke haft tankar på att inte vilja leva på sistone som han kämpar med - så det kan ju även ha med det att göra.
Men det som verkligen stört mig med barnvaktandet är att det aldrig har visats så många bilder på det lilla barnet som de sista dagarna på Anna Books Instagram. Jag förstår verkligen känslan när man får så mycket tid och ansvar att man vill visa hela världen hur gulligt det är (har själv barnbarn och hindrar mig själv KONSTANT från att lägga upp bilder på Instagram, ringa alla om hur gullig han är osv 😅

. men det blir en väldig exponering även om bilderna är gulliga och han ser ut att må super.
Han är ju ett kändisbarn med välbeställda föräldrar och som får ta emot mkt konstiga hot till vardags så jag som förälder skulle inte vilja att det visas så öppet var han befinner sig. Hon har dessutom taggat J&J överallt på alla bilder av sonen men som jag förstår har J&J tagit bort alla taggarna vilka annars leder direkt till Anna och massa bilder på barnet?
Antalet bilder på honom i Annas feed är typ fler än hos hans föräldrars Instagram. Folk kan vara så sjuka i huvudet och de har ju gått igenom flera fall av otäcka hot mot barnen tidigare.
Angående vänskaper så tror jag J&J har känt Anna väldigt länge. Julias familj har ju också något band till Anna & Co. Som verkar vara en jättefin barnvakt, det tar jag inte ifrån henne 🙂