2025-10-25, 20:17
Medlem
B´stards avatar
14.3 miljoner. Vad kan förlusten bli på det? 20 miljoner? 30 miljoner? Sanslöst dålig affär. Argumentet att de dragit in pengar på youtube via huset håller inte, de kunde köpt ett betydligt billigare hus och renoverat till en lägre kostnad och de hade fått visningar ändå...
Citera
2025-10-26, 01:33
Medlem
Redigerat/tillägg Glömde citera men mitt svar var till micro113.

Hoppar in som ny i tråden 🙂 Jag håller med dig. Tror hon är en utmärkt barnvakt även om jag också tycker det känns lite jobbigt att ett så litet barn lämnas bort i flera dagar. Men vi vet ju inte varför. I senaste poddavsnittet talades det om att Jocke haft tankar på att inte vilja leva på sistone som han kämpar med - så det kan ju även ha med det att göra.

Men det som verkligen stört mig med barnvaktandet är att det aldrig har visats så många bilder på det lilla barnet som de sista dagarna på Anna Books Instagram. Jag förstår verkligen känslan när man får så mycket tid och ansvar att man vill visa hela världen hur gulligt det är (har själv barnbarn och hindrar mig själv KONSTANT från att lägga upp bilder på Instagram, ringa alla om hur gullig han är osv &#128517. men det blir en väldig exponering även om bilderna är gulliga och han ser ut att må super.

Han är ju ett kändisbarn med välbeställda föräldrar och som får ta emot mkt konstiga hot till vardags så jag som förälder skulle inte vilja att det visas så öppet var han befinner sig. Hon har dessutom taggat J&J överallt på alla bilder av sonen men som jag förstår har J&J tagit bort alla taggarna vilka annars leder direkt till Anna och massa bilder på barnet?

Antalet bilder på honom i Annas feed är typ fler än hos hans föräldrars Instagram. Folk kan vara så sjuka i huvudet och de har ju gått igenom flera fall av otäcka hot mot barnen tidigare.

Angående vänskaper så tror jag J&J har känt Anna väldigt länge. Julias familj har ju också något band till Anna & Co. Som verkar vara en jättefin barnvakt, det tar jag inte ifrån henne 🙂
Senast redigerad av SnedGurka 2025-10-26 kl. 01:45.
Citera
2025-10-26, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnedGurka
Redigerat/tillägg Glömde citera men mitt svar var till micro113.

Hoppar in som ny i tråden 🙂 Jag håller med dig. Tror hon är en utmärkt barnvakt även om jag också tycker det känns lite jobbigt att ett så litet barn lämnas bort i flera dagar. Men vi vet ju inte varför. I senaste poddavsnittet talades det om att Jocke haft tankar på att inte vilja leva på sistone som han kämpar med - så det kan ju även ha med det att göra.

Men det som verkligen stört mig med barnvaktandet är att det aldrig har visats så många bilder på det lilla barnet som de sista dagarna på Anna Books Instagram. Jag förstår verkligen känslan när man får så mycket tid och ansvar att man vill visa hela världen hur gulligt det är (har själv barnbarn och hindrar mig själv KONSTANT från att lägga upp bilder på Instagram, ringa alla om hur gullig han är osv &#128517. men det blir en väldig exponering även om bilderna är gulliga och han ser ut att må super.

Han är ju ett kändisbarn med välbeställda föräldrar och som får ta emot mkt konstiga hot till vardags så jag som förälder skulle inte vilja att det visas så öppet var han befinner sig. Hon har dessutom taggat J&J överallt på alla bilder av sonen men som jag förstår har J&J tagit bort alla taggarna vilka annars leder direkt till Anna och massa bilder på barnet?

Antalet bilder på honom i Annas feed är typ fler än hos hans föräldrars Instagram. Folk kan vara så sjuka i huvudet och de har ju gått igenom flera fall av otäcka hot mot barnen tidigare.

Angående vänskaper så tror jag J&J har känt Anna väldigt länge. Julias familj har ju också något band till Anna & Co. Som verkar vara en jättefin barnvakt, det tar jag inte ifrån henne 🙂

J och J har nog inga större problem när det kommer till exponering av deras barn.
Citera
2025-10-26, 09:13
Medlem
Hur tror ni att Jocke reagerar på att skilleras ska gå igenom alla Joz-videos?

Kommer han själv gå ut för styra narrativet eller kommer han att använda Anjo?

Jag tippar på det senare och att det meddelas att Jocke mår sämre än någonsin.
Citera
2025-10-26, 09:29
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08

Ja. Jocke kommer, som vanligt, öppet och med kraft signalera att han inte vill blanda sig i. Därefter mobiliserar han hundarna McDonaldsguldkunden i Norrköping, den lättköpta amatörtrollkarlen i Skogås och Gollum i Trosa.
Citera
2025-10-26, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
J och J har nog inga större problem när det kommer till exponering av deras barn.

Hur länge har tänkt lasta över ansvaret för sitt barn på Anna?

Den där lille gossen är på tok för liten för att lämnas bort.
Citera
2025-10-26, 22:14
Medlem
Citat:
Hur länge har tänkt lasta över ansvaret för sitt barn på Anna?

Den där lille gossen är på tok för liten för att lämnas bort.

Det är mycket märkligt, och sorgligt.
Citera
2025-10-26, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Det är mycket märkligt, och sorgligt.

Ja när Jonna var sjuk kan man väl förstå att de behövde hjälp utifrån även om en pappa i normala fall fixar att ta hand om sina barn.
Citera
2025-10-26, 22:34
Medlem
Kanske har jag missat någon uppdatering men är det inte extremt tyst från både Jocke och Jonna, sen dom dumpade sin bebis hos Anna Took för nån vecka sen?
Citera
2025-10-26, 22:42
Medlem
Citat:

Jocke kommer inte att bry sig ett skit den familjen har andra saker att tänka på som är bra mycket viktigare än Joz.
Citera
2025-10-26, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jocke kommer inte att bry sig ett skit den familjen har andra saker att tänka på som är bra mycket viktigare än Joz.

Hahaha vilken jävla lögn. Alla som känner till Jocke och följt honom ett tag vet att han kommer bry sig och typ lägga hela sin vakna tid att tänka på det, ligga i ett mörkt rum med mobilen som hans mamma låg i ett mörkt rum och kollade TV när han var liten. Han bryr sig inte tillräckligt mycket om sin egna familj för att ta hand om barnen utan det ska Jonna och när hon inte orkar tydligen Book göra? Han och Chrippa är grandiosa narcissister som bara ser sig själva. Seriöst, vilken liten fitta han är som beter så.
Citera
2025-10-26, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Kanske har jag missat någon uppdatering men är det inte extremt tyst från både Jocke och Jonna, sen dom dumpade sin bebis hos Anna Took för nån vecka sen?
Jonna La ut bilder på henne och de äldre barnen i fredags. Jag tror inget hänt, mer än att de ville ha en paus från den minsta. Han är ju van att lämnas bort, det verkar mest vara Olivia som har honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in