2024-11-18, 19:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
En liten varning i all välmening. Tänk aldrig tanken på att hyra där. Det spelas in både ljud och bild 24/7
Jocke har ett extremt behov av att dokumentera allas förehavanden

Olagligt så orealistiskt.
Citera
2024-11-18, 19:01
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Är du på riktigt dum i huvudet? tror du han och Jonna skulle riskera att åka dit för en sån sak? dom skulle alltså riskera hela sitt varumärke för att filma personer som hyr Lundellhuset? Du är ju riktigt korkad.

Det är så fruktansvärt orimligt.
Citera
2024-11-18, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrick
Har man ett samvete så sitter man inte och snackar om att någon är pedofil på så lösa grunder.
Och Haveristerna har mage att sitta med pedofilvurmaren Soneby och kritisera Dumpen?
Det finns inget samvete i de dära vattenskallarna och har aldrig funnits.
De skulle gå under och braka genom golvet av tyngden på alla liv som de har på sitt samvete om samvete hade existerat.
Det är något fel i deras huvuden det kan man konstatera utan att konstla.
Får väl se vad Jocke och Jonnas svar på detta påhopp blir om de lägger märke till det.
Förmodligen känner Jocke&Jonna inte ens till vem Sanna är.
Ändå sitter hon och snackar skit om Jockes barn..
Sick!

Hur gick det med Haveristernas försök att smutskasta Jocke? Flög det eller saknade ryktena lika mycket bäring som all annan skit Haveristerna sitter och fantiserar ihop?
Citera
2024-11-18, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykopathenko
Hur gick det med Haveristernas försök att smutskasta Jocke? Flög det eller saknade ryktena lika mycket bäring som all annan skit Haveristerna sitter och fantiserar ihop?
Smutskasta Jocke är nog inte svårt.
Jag sitter på Dm där han hotar min Flashbackspolare och hotar henne med det ena och det andra om hon inte är tyst Jocke är ett praktsvin som använder sitt kändiskskap till att hota och tysta människor
Han påstår också att han fläskat på Lilo och att hon är kär i han och vill ha honom
Han är ett snuskigt as sulare som kräver kropp är ärligare än den mannen.
Citera
2024-11-19, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Jag sitter på Dm där han hotar min Flashbackspolare och hotar henne med det ena och det andra om hon inte är tyst Jocke är ett praktsvin som använder sitt kändiskskap till att hota och tysta människor
Han påstår också att han fläskat på Lilo och att hon är kär i han och vill ha honom

Jag frågade specifikt om Haveristernas pedofil-rykten om Jocke fick spridning, eller om det ryktet saknade bäring och dog ut. Det var ganska pinsamt genomskinligt att Haveristerna drog igång detta direkt efter att det framkommit att Haveristernas nu f.d. klippare Stenhammar är en dömd barnknullare.
Citera
2024-11-19, 07:49
Medlem
Citat:
Jag frågade specifikt om Haveristernas pedofil-rykten om Jocke fick spridning, eller om det ryktet saknade bäring och dog ut. Det var ganska pinsamt genomskinligt att Haveristerna drog igång detta direkt efter att det framkommit att Haveristernas nu f.d. klippare Stenhammar är en dömd barnknullare.

"Real recognize real"
Citera
2024-11-19, 08:55
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:

Nää det dog lika snabbt som Olof och Lokals liknande grundlösa anklagelser. Visa går på Jocke för uppmärksamhet/följare.
Citera
2024-11-19, 08:58
Medlem
Citat:

Han verkar vara en riktig ulv i fårakläder och han kan nog bli riktigt otrevlig om någon går emot honom. I denna intervju visar han sitt rätta jag och försöker läxa upp reportern (ca 08:33)

https://sverigesradio.se/artikel/7331408

Han kan nog vara snäll och sympatisk också men endast mot de personer som klappar honom medhårs.
Citera
2024-11-19, 11:26
Avslutad
Citat:

Då tycker jag du ska lägga upp bevis på de, annars så är det ju ännu en lögn för att försöka sänka Jocke, lycka till!
Citera
2024-11-19, 13:29
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tack.

Och man imponeras verkligen av familjen äkta -- not.

Nu väntar vi bara på lille rasks video om hie fejk och falsk jockeboooi är. Som sysslat med skönhetensingrepp.
Citera
2024-11-20, 02:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VemSkaManTroPa
Han verkar vara en riktig ulv i fårakläder och han kan nog bli riktigt otrevlig om någon går emot honom. I denna intervju visar han sitt rätta jag och försöker läxa upp reportern (ca 08:33)

https://sverigesradio.se/artikel/7331408

Han kan nog vara snäll och sympatisk också men endast mot de personer som klappar honom medhårs.
det är skrämmande så läskig och hotfull Jocke låter.

Joz saknar brottsregister.

Det är märkligt ifall han är ett luststyrt våldtäktspeddo med drogproblem. 30 tjejer skrev till Jocke säger han att dom blev offer under tiden Joz jobbade i Lundellhuset. Ingen flicka eller kvinna polisanmälde han.
Citera
2024-11-20, 08:25
Medlem
Pinto87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
det är skrämmande så läskig och hotfull Jocke låter.

Joz saknar brottsregister.

Det är märkligt ifall han är ett luststyrt våldtäktspeddo med drogproblem. 30 tjejer skrev till Jocke säger han att dom blev offer under tiden Joz jobbade i Lundellhuset. Ingen flicka eller kvinna polisanmälde han.

Och ingen tjej polisanmälde Jockiboi 2010-2014.

Jocke saknar också brottsregister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in