2021-06-08, 11:27
  #3961
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Vad menar Jockiboi med att han börjat plugga psykologi, juridik och retorik som han säger i Anjos video den 2/12 2020? Menar han att han börjat läst på Wikipedia?

EDIT: Fan vad mkt felaktigheter "advokaten" slänger ut sej
Han har naturligtvis inte påbörjat en utbildning på något av våra universitet. Han har "läst på" om förtal (wikipedia och youtube) och vill nu visa hur mycket han kan. Jocke tackar sina diagnoser för den snabba inlärningen (han sa i sin podd att han kan mer om förtal än valfri advokat LOL.)
Det jocke säger kanske imponerar på barn och dylikt, men han säger väldigt banala saker.
Citera
2021-06-08, 11:45
  #3962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Han har naturligtvis inte påbörjat en utbildning på något av våra universitet. Han har "läst på" om förtal (wikipedia och youtube) och vill nu visa hur mycket han kan. Jocke tackar sina diagnoser för den snabba inlärningen (han sa i sin podd att han kan mer om förtal än valfri advokat LOL.)
Det jocke säger kanske imponerar på barn och dylikt, men han säger väldigt banala saker.

Då har han inte utbildat sej utan fördjupat sej eller läst på ja

Men håller med dig. Han sade bland annat att Åklagaren representerar målsbiträdet

Det stämmer inte. Även om Åklagaren går för en fällande dom ska den vara opartisk. I praktiken blir den dock inte riktigt opartisk då den anser att när det gått så långt så räcker det för en fällande dom.

Sedan måste jag säga att han sedan han börjat utbilda sej ( ) så kan han mer än gemene man men det är fortfarande rena felaktigheter var 5:e gång ungefär han öppnar käften. Han är långt ifrån den nivån de som gått 10 veckor på juristutbildningen.
Citera
2021-06-08, 12:16
  #3963
Medlem
Man måste ha I åtanke att personer med diagnoser inte har någon till väldigt lite självinsikt.

Men hans följare är väl mestadels barn så där flyger det.
Citera
2021-06-14, 03:44
  #3964
Medlem
KungPungPats avatar
Nu är han igång igen med sina hyss. Nu hävdar han att han är så rik att trafiklagar inte gäller honom eftersom han kan betala böterna bara med sin tjocka plånbok av luft, så därför åker Jocke med tonad framruta och hävdar att poliser har tillåtit det när Jocke förklarade att folk brukar hänga ut ur rutor på bilar för att filma honom, och att det då är farligare än om han kör med olagligt tonade rutor.
Jaha sa polisen, det har du rätt i Jocke. Polis ba -Du får köra med tonad framruta eftersom du är ju en kändis. Kör vidare nu Jocke och ursäkta att vi slösade din värdefulla kändistid.

Det är sådär när man är sådär super rik och känd.. då står man lixom över lagarna som de fattiga måste följa i trafiken.

Men om andra skadas då för att du inte följer trafiklagarna? -äääh dom har ju ett lägre värde ändåså i jämförelsetävlingen som jag har skapat mellan mig som kändis och alla andra okända som måste följa löjliga lagar som Jocke skrattar åt.

Det är så sådär när man är sektledaren som har omringat sig själv med massa clowner som slickar röv på beställning och är jätterädda för att bli uthängd av sektledaren som har gett många exempel på uthängningar som han kan göra om du går emot han som sektledaren som vill ha rumpan slickad lite då och då av dom som han gjorde till B-kändisar fast dom är clowner som ingen vill se eller höra på.
Citera
2021-06-14, 09:37
  #3965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Nu är han igång igen med sina hyss. Nu hävdar han att han är så rik att trafiklagar inte gäller honom eftersom han kan betala böterna bara med sin tjocka plånbok av luft, så därför åker Jocke med tonad framruta och hävdar att poliser har tillåtit det när Jocke förklarade att folk brukar hänga ut ur rutor på bilar för att filma honom, och att det då är farligare än om han kör med olagligt tonade rutor.
Jaha sa polisen, det har du rätt i Jocke. Polis ba -Du får köra med tonad framruta eftersom du är ju en kändis. Kör vidare nu Jocke och ursäkta att vi slösade din värdefulla kändistid.

Det är sådär när man är sådär super rik och känd.. då står man lixom över lagarna som de fattiga måste följa i trafiken.

Men om andra skadas då för att du inte följer trafiklagarna? -äääh dom har ju ett lägre värde ändåså i jämförelsetävlingen som jag har skapat mellan mig som kändis och alla andra okända som måste följa löjliga lagar som Jocke skrattar åt.

Det är så sådär när man är sektledaren som har omringat sig själv med massa clowner som slickar röv på beställning och är jätterädda för att bli uthängd av sektledaren som har gett många exempel på uthängningar som han kan göra om du går emot han som sektledaren som vill ha rumpan slickad lite då och då av dom som han gjorde till B-kändisar fast dom är clowner som ingen vill se eller höra på.

Det är bara lite tonat..Det är inte så att han kommer köra över en dagisbarnsgrupp pga det…Har själv tonat min framruta och inte fått böter en enda gång. Tycker du vinklar det lite illa.
Citera
2021-06-14, 13:28
  #3966
Bannlyst
Har oxå tonad framruta vad är konstigt med det haha vilket pucko haha
Citera
2021-06-14, 15:14
  #3967
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Det är bara lite tonat..Det är inte så att han kommer köra över en dagisbarnsgrupp pga det…Har själv tonat min framruta och inte fått böter en enda gång. Tycker du vinklar det lite illa.

Lagstiftarna har sagt att ni inte är kapabla till att köra bil med tonad franruta kanske för att det blir svårare att se på natten när man kör bil?

Citat:
Ursprungligen postat av vadstenaby
Har oxå tonad framruta vad är konstigt med det haha vilket pucko haha

Har lagstiftarna gjort fel så borde ni väl protestera och ändra lagen istället för att begå brott genom att bryta mot lagen?

Men visst, det är väl inget som prioriteras hos polisen, att det kör runt skurkar med tonad framruta som sänker deras förmåga att se medans dom kör.
Jag menar folk röker ju hasch och skadar sina egna lungor så varför ska polis prioritera tonade framrutor som bara utsätter andra för lite extra faror i trafiken.
Citera
2021-06-14, 16:36
  #3968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Lagstiftarna har sagt att ni inte är kapabla till att köra bil med tonad franruta kanske för att det blir svårare att se på natten när man kör bil?



Har lagstiftarna gjort fel så borde ni väl protestera och ändra lagen istället för att begå brott genom att bryta mot lagen?

Men visst, det är väl inget som prioriteras hos polisen, att det kör runt skurkar med tonad framruta som sänker deras förmåga att se medans dom kör.
Jag menar folk röker ju hasch och skadar sina egna lungor så varför ska polis prioritera tonade framrutor som bara utsätter andra för lite extra faror i trafiken.


Men du… Du får nu fan tänka om lite extra nu… Menar du att jag som kör med tonade rutor har sämre förmåga än du som sitter med dina RayBans när det knappt är somigt ute…? Skurkar..
Citera
2021-06-14, 16:47
  #3969
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Men du… Du får nu fan tänka om lite extra nu… Menar du att jag som kör med tonade rutor har sämre förmåga än du som sitter med dina RayBans när det knappt är somigt ute…? Skurkar..

Jag har aldrig haft körtkort eller bil, och kommer aldrig ha körkort eller bil eftersom jag personligen tycker att det är fel att förstöra planetens natur genom att åka runt i miljöförstörande metall-lådor som sprutar ut gift i naturen som vi snart inte kan leva med på grund av det.

Jag är för ett förbud på solglasögon i bil eftersom det borde ses som att dom har tonat rutorna och inte riktigt kan ta ansvar och förstå att dom inte kan se lika bra då.

Jocke han kör väl med både solglasögon och tonad framruta lol.

Vore jag bilist så hade jag inte varit glad om jag såg en registreringsskylt som det står KÄND på eftersom man vet ju hur arg han vill göra folk genom att tex. ha solglasögon dygnet runt inomhus, och tonad framruta.
Citera
2021-06-14, 20:35
  #3970
Medlem
KungPungPats avatar
Jonna ser ju helt konstig ut nu. Helt svullen i ansiktet.
Har hon injektioner i kinderna eller varför ser det så konstigt ut?
Läppen ser helt trasig ut efter botox-sprutorna (antar jag).

Nu är dom arga.. för nu har nån nämligen börjat härma dom genom att snacka skit om Jocke i videos.. på ungefär samma sätt som dom snackade skit om Joz.

Mobbning får inte tollereras säger Jonna så nu går ni in och mass anmäler alla videos som dom har gjort om Joz eftersom dom strider ju mot youtubes regler mot mobbning lol.

Nu har dom förtalat också genom att hävda att hot har gjorts mot dom.. eller så har hoten begåtts men då begår man ändå förtal om man delar med sig av det offentligt istället för att gå till polisen.

Undrar hur detta slutar.

Mobbning leder aldrig till något bra tror jag .
Citera
2021-06-15, 00:02
  #3971
Medlem
KungPungPats avatar
I sekter är det väldigt viktigt för ledarna att begränsa intaget av information för medlemmarna för att förhindra dom från att bryta sig fria från sekten.

Jocke och Jonna är nu på ett uppdrag om att rensa bort videos som kritiserar Jocke.


Eftersom dom nu avskyr mobbning så hade det varit intressant att höra från dom vad dom beskriver deras videos om Joz som om det inte är mobbningen som dom har så mycket emot helt plötsligt.


Helt sjukt ju att Jocke gör snyftvideos för att ännu en gång motivera sina följare till att tro att det finns en skurk som måste stoppas för att Jocke mår dåligt på grund av skurken.

Videon om hans psykiska ohälsa var dock lite för oklar så hans följare visste inte ens vilka som dom skulle attackera eftersom Jocke inte sa några namn.
Så han testade igen genom att göra en till snyftis-video i hopp om att få igång ett drev som konstigt nog bara hans närmaste rövslickare vill ge sig in i då det handlar om Escobar familjen.


Både Jocke, Cluee, och Anjo har nu sagt offentligt att dom har blivit hotade av personer som dom namnger.
Rask blev dömd för grovt förtal men inte ens han förstod varför det hände.. men det var ju uppenbarligen så att eftersom han har många följare på youtube så blev förtalet grovt.

Sjukt att ingen av dom i sekten lärde sig att det är olagligt och kallas för grovt förtal om man hänger ut nån som klandervärd eller kriminell.. och det är ju kriminellt att hota dom så visst borde dom ha gått till polisen med hoten istället för att genom internet hänga ut folk för att försöka skapa ett nytt drev eller häxjakt genom grovt förtal istället för snyftisvideos som inte tycks fungera längre.

Informationen begränsas i sekter det kanske är därför ingen av dom verkar fatta nånting.
__________________
Senast redigerad av KungPungPat 2021-06-15 kl. 00:05.
Citera
2021-06-15, 16:00
  #3972
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
I sekter är det väldigt viktigt för ledarna att begränsa intaget av information för medlemmarna för att förhindra dom från att bryta sig fria från sekten.

Jocke och Jonna är nu på ett uppdrag om att rensa bort videos som kritiserar Jocke.


Eftersom dom nu avskyr mobbning så hade det varit intressant att höra från dom vad dom beskriver deras videos om Joz som om det inte är mobbningen som dom har så mycket emot helt plötsligt.


Helt sjukt ju att Jocke gör snyftvideos för att ännu en gång motivera sina följare till att tro att det finns en skurk som måste stoppas för att Jocke mår dåligt på grund av skurken.

Videon om hans psykiska ohälsa var dock lite för oklar så hans följare visste inte ens vilka som dom skulle attackera eftersom Jocke inte sa några namn.
Så han testade igen genom att göra en till snyftis-video i hopp om att få igång ett drev som konstigt nog bara hans närmaste rövslickare vill ge sig in i då det handlar om Escobar familjen.


Både Jocke, Cluee, och Anjo har nu sagt offentligt att dom har blivit hotade av personer som dom namnger.
Rask blev dömd för grovt förtal men inte ens han förstod varför det hände.. men det var ju uppenbarligen så att eftersom han har många följare på youtube så blev förtalet grovt.

Sjukt att ingen av dom i sekten lärde sig att det är olagligt och kallas för grovt förtal om man hänger ut nån som klandervärd eller kriminell.. och det är ju kriminellt att hota dom så visst borde dom ha gått till polisen med hoten istället för att genom internet hänga ut folk för att försöka skapa ett nytt drev eller häxjakt genom grovt förtal istället för snyftisvideos som inte tycks fungera längre.

Informationen begränsas i sekter det kanske är därför ingen av dom verkar fatta nånting.

Håller med dig mannen Olof exposar Jockiboiii och hela hans sekt av anjobanjo cluiii och övriga som gör hans ärenden.

Jockiboiii mannen ta debatten nu, sluta försök hata det förstör bara ditt rykte, ta snacket med Olof så blir det bra som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in