Citat:
Ursprungligen postat av
Fyrverkerioutlet
Kul att du gillar våra produkter!

Priserna kommer som vanligt justeras i december men det vet du säkert redan! Och egen label har du ju också listat ut anledningen till. Vi får inte sänka priserna på ordinarie tårtor. Men de här vet du ju också! Kan vi inte kolla på de här igen när vi släppt bladet? Så kan vi väl kolla hur svinaktiga vi egentligen är? Vad jag vet är vi den enda svinen som har en pajas-kod som ger rabatt på allt?
Gillar era produkter? Var någonstans skriver jag att jag gillar era produkter?
Vaddå priserna kommer justeras i December? Nu pratar jag för alla år! Ni bytar etiketter på era produkter och kör ordinariepris eller dyrare. Ingen kan jämföra era produkter för ni är dom ända som har den etiketten. Och att man inte får sänka priserna är också skitsnack, då det är fri prissättning. Men att det inte är populärt det är en annan sak.
Varför kod? Jag är inte den som behöver någon kod, men om han nu ger ut en kod på lått oss säga 10%. Varför inte bara skita i det? Och bara dra av 10% direkt på allt och ge alla chansen? Nu har bara "nördarna chansen".
Och tolka mig rätt. Att ni säljer fyrverkerier är BRA, för det är många som får ta skit för det idag. MEN ni borde byta namn.
Som butiken i Stockholm, Fyrverkerigrossisten, eller vad den heter.
Fokusera på ett brett utbud och kompetens, inte "billiga" priser.
Sen är det lätt för er att säga nu att priserna ska justeras i December, nu när jag spytt galla över er.