Ja, nu börjar det närma sig så smått!
Jättekul att Funke tar in Wzór i år!
https://www.youtube.com/watch?v=IXczux8QTCg&t=15s
Verkar vara bra bonk i dom saluterna
Hydran ser trevlig ut också. Jättekul med 500g med lite vinkelpartier och bra final. Ska man köra på 1 tårta till tolvslaget och har en liten budget så är den en jättebra kandidat
Dom två 50mm tårtorna med 10 skott vardera är fina. Jag brukar ju sålla bort den typen av tårtor själv då jag hellre går mot något som har final kring det prisläget när dom har det upplägget och kör oftast på 10 enskottare istället. Men dom är fina, så jag ska inte säga inte
Red Thunder är årets version av Funkes tidigare Thunderking och Cha Bu Duo. Tyvärr verkar det som att regelverket nosat in lite för mycket för dom ser iallafall på produktfilmen lite klenare ut än dom tidigare versionerna. Kan ju vara filmen förstås men det skulle tyvärr inte förvåna mig. Cha Bu Duo och Thunderking var iallafall trevliga och det verkar ju som att Cha Bu Duo går att köpa i år också så det finns fortfarande chans att handla på sig om man vill

Men Gud vad jag saknar Scream Shotsen.. Hoppas att det går att få in dom igen. Misstänker att knallen var lite för bra i dom. Så sjukt snygg silversnurra med tjut som går över till en riktigt trevlig knall. Får hoppas jag har fel och att dom letar sig fram tills nästa år
Silvertjutarna och Solfågel ser också bra ut. Sådär snyggt retro och Solfågelförpackningen får mig att tänka på tyska Wecos gamla klassiska större flugor. Att se Link Triad-loggan på asken är ett stort plus för oss entusiaster
Varit sugen på att testa Wilk och Napad sedan förra året också. Får se om det blir någon av dom
Funken Finale 1 hade jag förra året. Crackling kan vara sådär men här hade vi en jättefin blå mine där skottet steg med en cracklingsvans och en bra titansmäll efteråt. Blir nog lätt någon sån i år också. Även lite nyfiken på Eisbrecher som verkar vara snäppet värre i panget(?)
Sen har vi ju också en annan jättetrevlig nyhet. Stand Aside från Vulcan nu i F3 för konsument! Kommer nog att ligga lite saftigt i pris men där snackar vi nog bra knall

Är ju svag för snurror också. Får se om jag tycker priset gör det värt det. Vore kul att se den live innan köp. Får se om den körs på någon provskjutning. Oväntat att se sånt här dyka upp men också superkul!
Fyrverkerimästarna/Hanssons kommer ju med två nya compounds som såg fina ut också