2024-11-19, 11:46
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Andreas är den snyggaste mannen som någonsin varit med i GFVÖ. Extremt snygg, en tiopoängare.

Lol. Betalade Andreas dig för att skriva detta?
Dessutom är han skinny fat, vilket syntes tydligt när de alla skulle bada i istunnorna.

Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag tyckte Christoffer var fin, men annars skulle jag säga Andreas ansikte och Adams kropp. Kanske kan den gode Crapmagic göra ett av sina berömda collage?

Och vadå Adams kropp? Han är bara lite plufsig. Låt gå för att Magnus är en genomdryg jävel till person, men han hade årets i särklass bästa kropp bland männen.
Citera
2024-11-19, 14:58
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson

Och vadå Adams kropp? Han är bara lite plufsig. Låt gå för att Magnus är en genomdryg jävel till person, men han hade årets i särklass bästa kropp bland männen.

Magnus är så rutten på insidan att jag knappt ser hans utsida längre förutom pappskägget.
Adam ser plufsig ut i kläder, men utan kläder ser han ut som någon som både kan ta en benpress eller en barebell och unna sig gott när han vill. Alltså jag bedömde hans kropp utifrån att jag hellre vill ha en livsnjutare än en självgod gymfreak.
Trött på självgoda muskelberg.
Senast redigerad av Spider-Girl 2024-11-19 kl. 15:10.
Citera
2024-11-19, 16:38
Citat:
Magnus är så rutten på insidan att jag knappt ser hans utsida längre förutom pappskägget.
Adam ser plufsig ut i kläder, men utan kläder ser han ut som någon som både kan ta en benpress eller en barebell och unna sig gott när han vill. Alltså jag bedömde hans kropp utifrån att jag hellre vill ha en livsnjutare än en självgod gymfreak.
Trött på självgoda muskelberg.

Låt så vara, men jag försökte vara objektiv. Ja, Magnus personlighet gör att han inte framstår som attraktiv, men han har den bästa manliga kroppen, sedan är det väl en tossup mellan Adam och Hector, och sist Andreas. Rent kroppsligt. Sedan skulle samtliga av dessa män kunna se kanon ut efter ett halvår-år på gymmet, så jag vill inte låta dömande. Det är ju trots allt ett program som lägger störst fokus på kompatibla personligheter.

Hoppas vi kan vara överens om detta.
Citera
2024-11-19, 16:41
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Ni är trotsiga bara för att, som kvinnor alltid är. Du tycker inte att hans kropp är äcklig.
Det kvinnor säger att de gillar och vad de faktiskt gillar när det kommer till kritan är helt olika saker.
En man som han på bilden kommer ha det betydligt lättare att ragga upp kvinnor än någon med en dad bod.

Ja, det finns ju t.o.m. en hel uppsjö av sociala experiment på bl.a. Youtube där unga vuxna tjejer tillfrågas om hur viktig den manliga fysiken är. De flesta svarar att det inte är viktigt, och att en "dad bod" är hett. När de sedan får se bilder på en dad bod så är det många "ewww" och "okay maybe not".

Tjejer verkar ha en helt skev bild av vad en dad bod är. Det är bara en vanlig man med lätt ölmage. Knappast särskilt sexigt. De flesta av dem verkar tro att det är Alexander Skarsgård i Tarzan, fast med lite hull över magen. Rätt komiskt, och kanske också rätt tragiskt.
Citera
2024-11-19, 16:50
Medlem
Citat:
Dessutom är han skinny fat, vilket syntes tydligt när de alla skulle bada i istunnorna.

Nej, han har inte betalt mig. Jag bryr mig inte så mycket om kroppen. Den är för övrigt helt okej, inte dålig alls. Det är mest ansiktet jag kollar på och det ansiktet gör honom till en tiopoängare. Jag tror män och kvinnor kollar på helt olika saker. Män kollar nog mycket på kroppen medan ansiktet är viktigast för de flesta kvinnor.

Magnus är inte snygg alls, max en fyra. Även om jag inte kollar så mycket på kropp så gillar jag inte stora muskler. Det är mest män som gillar muskler. För mig kommer sådana kroppar längst ned på listan över snygga kroppar. De är dessutom hårda och inte det minsta trevliga att ta på. Inte mjuka och lena utan bara hårda.
Senast redigerad av Thecrafter 2024-11-19 kl. 16:54.
Citera
2024-11-19, 16:53
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
Nej, har inte betalt mig. Jag bryr mig inte så mycket om kroppen. Den är för övrigt helt okej, inte dålig alls. Det är mest ansiktet jag kollar på och det ansiktet gör honom till en tiopoängare. Jag tror män och kvinnor kollar på olika saker. Män kollar nog mycket på kroppen medan ansiktet är viktigast för de flesta kvinnor.

Okej, kul för honom att du är så betuttad. Objektivt sett tror jag att du är ensam i Sverige att anse honom vara en tiopoängare. Ser han bättre ut än Henry Cavill, till exempel? Det finns grader, och sedan finns det helt andra ligor.

Han verkar vara en trevlig typ, om än sillmjölkemesig, och han är inte ful, men heller ingen som på något sätt sticker ut från vad man ser på stan. En helt vanlig, svennig grabb, med andra ord. Inget fel med det.
Citera
2024-11-19, 16:57
Medlem
Citat:
Okej, kul för honom att du är så betuttad. Objektivt sett tror jag att du är ensam i Sverige att anse honom vara en tiopoängare. Ser han bättre ut än Henry Cavill, till exempel? Det finns grader, och sedan finns det helt andra ligor.

Han verkar vara en trevlig typ, om än sillmjölkemesig, och han är inte ful, men heller ingen som på något sätt sticker ut från vad man ser på stan. En helt vanlig, svennig grabb, med andra ord. Inget fel med det.

Jag skev lite mer i mitt förra inlägg där jag svarade dig. Jag vet andra kvinnor som också tycker att han är snygg. Det har pratats en del om honom på jobbet.
Citera
2024-11-19, 19:45
Citat:

Håller med om Andreas och Adam men NEEEJ, inte Magnus 🤢!

Jon från många säsonger sen, han var lite hunkig.
Citera
2024-11-19, 19:47
Citat:
Låt så vara, men jag försökte vara objektiv. Ja, Magnus personlighet gör att han inte framstår som attraktiv, men han har den bästa manliga kroppen, sedan är det väl en tossup mellan Adam och Hector, och sist Andreas. Rent kroppsligt. Sedan skulle samtliga av dessa män kunna se kanon ut efter ett halvår-år på gymmet, så jag vill inte låta dömande. Det är ju trots allt ett program som lägger störst fokus på kompatibla personligheter.

Hoppas vi kan vara överens om detta.

Magnus den 60-åriga gamla kritvita gubben?
Varför ignorerar du Niklas och Hector om du nu går igång på vältränade män?
Niklas är ju supermuskulös och vältränad och Hector likaså, professionell dansare och tränar typ varje dag.
Citera
2024-11-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pungroten
Han sökte säkert till programmet som dom flesta i hopp om att dom sk "proffsen" kommer göra ett strålande jobb och hitta mannen för honom utifrån hans krav. Att dom väljer Hector endast utifrån att han är kukryttare räcker inte. Personlighet, intressen och bakgrund är några av sakerna som också ska klaffa vettu!

Med Magnus kontrollbehov så borde han ha självinsikt till att inse att ingen expert i världen kommer hitta någon som träffar rätt på hans exakta krav.

Lars Lerin och "Junior" är en märklig match på pappret, men de funkar. Opposites can attract. Att matcha Magnus med en kopia av honom själv hade verkligen varit en katastrof, de hade tävlat i att kränka varandra. Jag tror att matchningen var välvillig och hade kunnat vara bra för Magnus, om han inte hade varit så snabb med att döma ut Hector.

Du får det att låta som att matchen var dålig för Magnus, men den var betydligt sämre för Hector. Han förtjänar någon som uppskattar och lyfter honom!
Citera
2024-11-19, 22:00
Medlem
Citat:
Man får snarare moderskänslor än känslor av förälskelse 🤣

Lite hälsosamma muskler är snyggt, men inte om det tar över hela tillvaron så som du beskrev.

Man kan väl vända på det... killar kan säkert attraheras av influencer-tjejer men om de upptäcker hur artificiellt livet med en sådan är så är det inte så attraktivt längre.
Citera
2024-11-19, 23:05
Medlem
Citat:
Chilla mannen. Kvinnor projicerar, Andreas är en soft och snäll kille (han har ju stått ut med den värsta psykobruden i programmets historia, faktiskt), och då läser en del tjejer in att han också är fysiskt attraktiv. Jag lutar mer åt att Andreas är en sån kille som tjejer gärna vill "presentera för sin tjejkompis"...

Jag gissar också att män har lättare att helt separera utseende från personlighet och beteende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in