2025-04-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Obehagliga Jimmie-vibbar på Dennis citat 😬

Fick mig att tänka på sketchen Nazist söker fru.
Citera
2025-04-01, 19:08
Medlem
Trampar kanske någon på tårna nu när jag sticker ut hakan, ber om ursäkt i förväg. Men varför är det alltid en ginger med varje säsong, tvångskvoterade?
Citera
2025-04-01, 21:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
De nya deltagarna i år:

Denise, 35, Senior redovisningsekonom, Stockholm
”Det är fint när en kille är en riktig gentleman så jag känner mig omhändertagen.”

Alexander, 32, Group Business Controller, Stockholm
”Det vore kul om min fru också har lite sportintresse.”

Jannika, 33, Teckenspråkig kommunvägledare, Örebro
”Nej, det är ju ingen som vill ha mig.”

Sam, 36, Läkare, Göteborg
”Jag borde sluta träffa tjejer som jag själv gillar och bara släppa kontrollen.”

Ebba, 28, Brandingenjör, Södertälje
”Konstig dealbreaker kanske men jag tror inte jag hade kunnat leva med någon som är nykterist.”

Pontus, 28, Bartender, Norrköping
”Ett liv, ett lag och tjejer som gillar Guinness.”

Dennis, 34, IT-tekniker, Malmö
”Det jag behöver från en partner är gränslös kärlek.”

Amanda, 31, Chefsjurist, Stockholm
”Det sexigaste som finns är att någon tror på en.”

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-ar-deltagarna
Runkfest genom bara snygga tjejer iår men man noterat att SVT har en feministisk ingång med uvalen vilket kommer reta gallfeber på flashbackmän, en budo-mästarinna med kolafärgat bälte samt en brandsoldatkvinna med förtroende att enbart hålla i slangen men inte rökdyka.

Citat:
Ebba, 28, Brandingenjör, Södertälje
”Konstig dealbreaker kanske men jag tror inte jag hade kunnat jobba med någon som är nykterist.”
Jag orkar verkligen inte förhandsgissa matchning den här säsongen, men jag vet att blondiner kommer matchas mot semiblonda (rödhåriga) män.
Flashbackmän som jag kommer att hata mest på den här mannen iår
Citat:
Pontus, 28, Bartender, Norrköping
”Ett liv, ett lag och tjejer som gillar Guinness (rekordbok).”

Citat:
Dennis, 34, IT-tekniker, Malmö
”Det jag behöver från en partner är gränslös kärlek.”
"Annars jävlar kommer jag fortsätta chada loss med silikonkrogludren som Pontus 'Joker i baren" aldrig kan få"

P.S alla kvinnor som vill bli "omhändertagna" skaffar hundsubstitut, och byrackan i famnen på Pernilla Wiberg är jävligt lik nån kändis, är det Lassie? nej!, är Beethoven 2? nej! om Tintin nånsin blir svensk spelfilm så har dom castat en något åldrad Milou iaf
Senast redigerad av Crapmagic 2025-04-01 kl. 22:13.
Citera
2025-04-05, 22:52
Medlem
Nu har jag tittat igenom senaste säsongerna av Gvfö Norge och man bara undrar vad det är för några s k ”experter” som parat ihop dessa människor? Herregud.

Örjan och Cecilia tex, vad tänkte dom där? Hon har ju mentala problem med sina utbrott. Fattar inte hur Örjan har stått ut at bo med henne så länge ändå. Maken till självcentrerad och ytlig människa har jag aldrig sett. Att inte Örjan blev mer traumatiserad än han blev är obegripligt. Hon var verkligen obehaglig.
Tycker att Örjan borde ha tagit chansen med Mila istället, det hade varit den bästa matchen av alla deltagare tror jag.
Varför Mila envisas med att bo med tråkmånsen/toffeln hon är gift med och som hon själv säger att hon inte är kär i, trots att hon är attraherad av Örjan ör obegripligt.

Kaja och Joakim ska vi inte tala om. Herregud har aldrig sett en människa med sämre självkänsla än henne. Allt Joakim säger tolkar ju hon som negativt att han är missnöjd med henne. Hon har hamnat i nån slags pleaser- anpassningsträsk.
Hon ör snygg men fy fan vad tråkig. Hon och Joakim har ingen personkemi alls båda vet det. Men hon vill ändå ha Joakim varför?Att han är snygg:framgångsrik troligen. Medan Joakim som är lite äldre fattar att utseende snygghet och fysisk attraktion gör inget förhållande stabilt i grunden utan det måste till personlighet och kemi.

Och bögparet var ju bara fel från början liksom Sandra och hennes snubbe. Vad får en 22 årig yngling att vilja gifta sig i Tv? Bara det tyder ju på något gått snett i huvudet på honom.

Enda behållningen var att se det enda eventuellt framtida paret vad de nu hette, hon med hippe sminkningen och hennes snubbe. Kul att se lite kärlek växa fram ändå.
Citera
2025-04-11, 13:18
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Ny säsong idag! Mer woke än vanligt!

Ölparet är årets "tacopar"...

Amanda!
Senast redigerad av Ko-vid-19 2025-04-11 kl. 13:32.
Citera
2025-04-11, 15:53
Medlem
Alplandskaps avatar
Hon chefsjuristen, har hon varit med i VM? Framgick det?
Citera
2025-04-11, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Hon chefsjuristen, har hon varit med i VM? Framgick det?

Ja:

Amanda Vikingsson tog VM-silver i brasiliansk jiujitsu

https://www.sotenas.se/sidor/arkivst...d3f8a0eb4.html

Amanda Vikingsson är 31 år och jobbar som chefsjurist på företaget Fishbrain i Stockholm. Hon är inte bara vass inom sitt yrke utan på fritiden tävlar hon även i jiu -jitsu (där hon idag har brunt bälte),

https://www.realitytopp.se/nyhet/svt...et-2025-pa-svt
Citera
2025-04-11, 16:38
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kamerat
Ja:

Amanda Vikingsson tog VM-silver i brasiliansk jiujitsu

https://www.sotenas.se/sidor/arkivst...d3f8a0eb4.html

Amanda Vikingsson är 31 år och jobbar som chefsjurist på företaget Fishbrain i Stockholm. Hon är inte bara vass inom sitt yrke utan på fritiden tävlar hon även i jiu -jitsu (där hon idag har brunt bälte),

https://www.realitytopp.se/nyhet/svt...et-2025-pa-svt
Hur plockade du upp det? Jag tyckte att det var väldigt otydligt både i första avsnittet och i eftersnack.
Citera
2025-04-11, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alplandskap
Hur plockade du upp det? Jag tyckte att det var väldigt otydligt både i första avsnittet och i eftersnack.
33:15 ini programmet säger hon att hon kom 2:a på VM
Citera
2025-04-11, 17:19
Medlem
bridgeblandnings avatar
Vad är det för deltagare Svt tar med i programmet egentligen? Trasiga själar med sjukdomar, mobbning och trassliga relationer i bagaget. Få av årets deltagare verkar lämpliga att utsättas för den press som detta program innebär.
Citera
2025-04-11, 19:08
Medlem
Så fina människor de verkar ha hittat till årets säsong.

Men varför låta deltagare med så mycket trauma i sin bakgrund vara med? Mobbning, cancer, svåra livsomställande operationer. Det känns utstuderat av produktionen. Det här är ju ett program för de som har en stadig grund att stå på, som kan ta en sån här plojgrej med en klackspark, som ett äventyr. Det här riskerar ju bara att bli ytterligare sorg och gråt och elände för de som det inte går bra för.

Hörde jag rätt att de tagit med en person som har erektionsproblem?? Säg att jag uppfattade det fel.
Citera
2025-04-11, 19:46
Medlem
Två ginger.

Många med bagage.

Vet ej varför de pratade om erektion och han hade kollat sin testeronhalt.

Stor hockeykille med liten kamsportkvinna.

Spännande säsong.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in