Hector kan gråta ut i sina livesändningar hur mycket han vill. Han är en pump and dump bög som aldrig haft ett förhållande, det hade nog avskräckt dom flesta oavsett kön. Magnus vet vad han vill ha och har säkert hört ett och annat om hans brunöga inom gay communityt. Fruktansvärd matchning som var dömd att misslyckas.
Magnus vet vad han vill ha och har säkert hört ett och annat om hans brunöga inom gay communityt. Fruktansvärd matchning som var dömd att misslyckas.
Om Magnus nu visste så säkert vad han ville ha, hur i helvete tänkte han då när han ställde upp på att gifta sig med någon som han inte själv valt. Låter för mig som rätt puckat..
Fakta kvarstår dock, Magnus är narcissist och en fullkomligt vidrig person.
Om Magnus nu visste så säkert vad han ville ha, hur i helvete tänkte han då när han ställde upp på att gifta sig med någon som han inte själv valt. Låter för mig som rätt puckat..
Håller med. Förstår inte ens hur Magnus klarar av att vara bög när han har sån fobi kring utedass och renlighet.
Hector kan gråta ut i sina livesändningar hur mycket han vill. Han är en pump and dump bög som aldrig haft ett förhållande, det hade nog avskräckt dom flesta oavsett kön. Magnus vet vad han vill ha och har säkert hört ett och annat om hans brunöga inom gay communityt. Fruktansvärd matchning som var dömd att misslyckas.
En person utan tidigare förhållande är ett osäkert kort (men kan vara en diamant). Den som däremot haft flera relationer och kraschat dem alla har uppenbara och bevisade problem.
Citat:
Ursprungligen postat av Hickoryyy
Usch att nini och Nicklas lekte i en lekpark... som småbarnsförälder får jag "ick" känsla av det. Stort varningsflagg på vuxna som befinner sig i en lekpark utan barn.
Fick vibbar av att de går igång på att ninni infantiliserar sig... går dom hem och kör lite diaper play sen eller?
Andas snäckan! Han sökte säkert till programmet som dom flesta i hopp om att dom sk "proffsen" kommer göra ett strålande jobb och hitta mannen för honom utifrån hans krav. Att dom väljer Hector endast utifrån att han är kukryttare räcker inte. Personlighet, intressen och bakgrund är några av sakerna som också ska klaffa vettu!
Vidare så vill jag informera dig om att det tar månader för en psykolog att diagnostisera en sk narcissist. Inget man gör efter några redigerade avsnitt från SVT.
Endast Ninni och den magnifika kuken kommer att hålla. Dom andra paren är en dead end.
100%
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Usch att nini och Nicklas lekte i en lekpark... som småbarnsförälder får jag "ick" känsla av det. Stort varningsflagg på vuxna som befinner sig i en lekpark utan barn.
Fick vibbar av att de går igång på att ninni infantiliserar sig... går dom hem och kör lite diaper play sen eller?
Jag är inte i form märker jag. En sån grej skulle jag naturligtvis avhandlat vid det här laget i vanliga fall.
Helt korrekt observation. Att Nicklas dominerar Ninni på ett mjukt sett och är hennes daddy är solklart. Framförallt när Ninni ger honom oralsex. Ser framför mig hur han smeker henne ömt samtidigt som kuken går längre och längre in i mun och närmar sig halsen. Han talar sådär mjukt till henne och ger henne beröm. Hon ger små flickaktiga, gälla hum-ljud ifrån sig och tittar med oskuldsfulla ögon på Nicklas.
Sexologen skulle nog kalla det för nån slags terapi. Att bli dominerad men ändå kunna lita på den som dominerar och veta att hon kan säga stopp när som helst. Till skillnad mot när hon var utsatt för övergrepp(mobbning) i verkliga livet och var helt maktlös. Ja, sexologen skulle påstå att detta perverterade rollspel är "empowering" för Ninni...
Blöjor tror jag inte ingår än, men det kanske kommer. Nicklas som bög är ju dragen till barn* så att Ninni gör sig till barn hjälper honom att bibehålla lusten till Ninni.
Däremot lös-räls är nog beställt för länge sen.
*
Eftersom bögar är kvinnor i manskroppar så längtar de efter barn. Problemet blir dock att det ofta slår över till sexuell attraktion, då bögar saknar den biologiska klockan som kvinnor. Den biologiska klockan håller barnlängtan i schack så att den inte slår över i sexuell längtan.
Och det är väl inte främst renligheten som spökat, snarare nån slags diffus noja för att defekera på lätt ovana/obekväma ställen. Sånt är ju inte ovanligt (rätt många lumparhistorier kretsar kring nån som knipit i en vecka under någon fältövning).
Douchebag? Vet ej
Full? Säkert kastrullfull, därav omdömet
Så Adam glider in på Golden Hits, kör lite lekfullt banter med nån sur tjej, ditchar henne och dansar vidare till en gladare babe som han hånglar loss med (och kanske får följa med hem, eller så fortsatte festen).
Om det är så Adam festar hade jag gärna hängt med honom på en utekväll! Låter som en lättsam kille som vet att ta vara på livet.
Känner du många bögar eller? Det är inget jätteovanligt. Han har ju dejtat men inte haft ett långvarigt, monogamt förhållande enligt heteronormen.
Magnus vet vad han vill ha? Den gamla fjanten som kryper runt efter sin katt och pratar franska på golvet med den fast han inte är fransman?
Han säger själv i senaste avsnittet att han inte vet vad han vill ha.
En lekpark? Det var en övergiven gungbräda jämte en kyrka. Kom igen.
MYCKET större varningsflagga på att du som småbarnsförälder fantiserar ihop ett pedofil-leks-scenario efter att ha sett dem gunga i 15 sekunder.
Och det är väl inte främst renligheten som spökat, snarare nån slags diffus noja för att defekera på lätt ovana/obekväma ställen. Sånt är ju inte ovanligt (rätt många lumparhistorier kretsar kring nån som knipit i en vecka under någon fältövning).
Han är lik honom på leendet iallafall.
Det är ännu ett tecken på att han är homosexuell. Bögar är kvinnor i manskroppar och är själsligt programmerade till att använda sin kropp på ett kvinnligt sätt, däribland ansiktsmusklerna - vilket genererar bög-smilet och, i sin mer extrema form, bögporr-smilet.
Andreas sätt att prata är också en tydlig indikation på homosexualitet. Överdrivet välartikulerad riks-svenska och bögig röst/sätt att prata.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!