Citat:
Ursprungligen postat av
mrsracoon
Tycker Nicklas och Ninni är en av de bästa matchningarna någonsin. De är perfekta för varandra. Jag blir glad av att se dem ihop.
Lider verkligen med Hector!!! Alltså Magnus borde inte fått vara med i programmet. Jag fattar att det inte alltid är lätt att upptäcka vem som funkar eller inte, men han har ju otroliga anknytningsproblem och det borde ha kunnat upptäckas? Otroligt egocentrisk är han med.
Ser två möjliga scenarion:
a) "Relationsexperterna" är helt jävla odugliga, och mest överflödiga. Jag kollade in den där Delphine Cartiers (vilket jävla namn) instagram, och förutom de vanliga slampiga "titta-på-mig"-bilderna som varje tjej postar så verkar hennes kvalifikationer inte vara särskilt allomfattande. I programmet har hon knappt sagt 10 ord ju. Garanterat någon PK-fitta på SVT som valt att rekrytera henne för att få med fler kvinnliga "experter".
b) Det är ett medvetet val att mismatcha folk för att skapa bättre TV. Detta är väl dock för mycket att tro om SVT, som i alla andra fall är inkompetenta. Jag tror mer på a), att de valt att ta in en massa bögexperter och kvinnliga experter som inte förstår ens det mest grundläggande inom denna pseudovetenskap som är relationer. Allt i namnet av mer underhållande TV för oss som tittare.
Sen, ja, Ninni och Nicklas passar bra ihop. 100%, men de är så
in i helvete jävla tråkiga, torra och supersvenniga att man lämnas med en dålig smak i munnen efter deras scener. De är som en karikatyr av hur två nyligen gifta människor som interagerar stelt beter sig. Hoppas de blir lyckliga, på allvar, men jag spyr ändå på dem. Tror de flesta som faktiskt har en riktig personlighet som inte bara är Mello och tacos (eller all jävla
paaaj som de aldrig håller käft om

) håller med mig här. Men, men, är de nöjda så har de vunnit.