2024-11-18, 19:22
  #1081
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Fake-News-
Horungarna Bidén och Harris anklagar Trump för att vara det största hotet när det är de själva som kan ha bidragit till människans undergång. Alla som röstat vänster är skyldiga.

Ja de jävla ryska kommunisterna borde avrättas omgående!
Citera
2024-11-18, 19:23
  #1082
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
En till röd linje dom Putin inte kommer att våga göra nått åt!

Gå i krig mot Nato? Är han helt pantad?!

Om Ukraina skjuter långdistansrobotar in i Ryssland så är det väl snarare NATO som startar ett tredje världskrig?
Citera
2024-11-18, 19:28
  #1083
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JimMVP
Bidens pengatvättshåla kallat Ukraina får nu använda någon sorts långdistansrobotar mot Ryssland, är det vad du tänker på?

Jag hoppas Ukraina skickar missiler mot Moskva så att Putin äntligen kärnvapenbombar Ukraina.
Det låter ju så där måttligt smart.... Vad har du emot Ukraina?
Citera
2024-11-18, 19:30
  #1084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alexman
ryssland försvinner bara inte för att putin inte är där. putin är den bästa lösningen.
vad hände när soviet föll usa gick in o bad ukraina o andra stater ge upp sina kärnvapen.
sämsta lösningen är en balkanisering där diverse krigsherrar sitter på kärnvapen och har ett hat mot väst. tror samtliga generaler vill ha krig mot nato och putin är den lugnande rösten.
ryssland klarar inte ett konventionellt krig och kommer bara ha som lösning att atombomba allt som paniklösning. naivt att tro att ryssland vill komma över på lite bulle o fika o ha dialogpolis som gör alla glada.

Din inställning är minst sagt naiv och drar upp saker som inte är sant, PROPAGANDA.

Ryssland vet att de inte kommer att existera längre om de använder fel vapen. Det har Usa informerat dem om.

Så Ryssland kommer inte göra något panikdrag, de kommer hålla på med sin propaganda som vanligt.

Du driver propagandan hårt, Sd troll är ovanligt korkade som stöder Putin i alla lägen. Ut med SD.
Citera
2024-11-18, 19:33
  #1085
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Din inställning är minst sagt naiv och drar upp saker som inte är sant, PROPAGANDA.

Ryssland vet att de inte kommer att existera längre om de använder fel vapen. Det har Usa informerat dem om.

Så Ryssland kommer inte göra något panikdrag, de kommer hålla på med sin propaganda som vanligt.

Du driver propagandan hårt, Sd troll är ovanligt korkade som stöder Putin i alla lägen. Ut med SD.
så i ena inlägget är ryssland galna monster som vill förinta världen o ta över europa
i nästa inlägg är dom sansade o underkastar sig usa.
ena inlägget är putin största hotet i nästa är han lösningen till fred genom evighetskrig.
hur ska du ha det. verkar som du hoppar mellan positioner för att bara hata SD som jag aldrig har nämnt här.
Citera
2024-11-18, 19:37
  #1086
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Om Ukraina skjuter långdistansrobotar in i Ryssland så är det väl snarare NATO som startar ett tredje världskrig?

Nja är väl så att Ukraina skjuter långdistans robotar!

Sånt de fått från lite olika länder! Orcherna har väl fått fått en massa utrustning samt manskap från Iran, Kina och särskilt nu Nordkorea!

Snarare de länderna som ska beskylla för både det ena och andra!

Pinsamt att världens näst största krigsmakt inte spöar Europas fattigaste land! Ryssar är pinsamma beta människor!
Citera
2024-11-18, 19:40
  #1087
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Om Ukraina skjuter långdistansrobotar in i Ryssland så är det väl snarare NATO som startar ett tredje världskrig?
natokrig är inte helt säkert men det försäkrar att trump inte kommer få fred där. ryssland kommer inte nöja sig med donbast o krimea. han kommer vilja göra exempel o helt ockupera ukraina.
det kommer bli full mobilisering, vi kan räkna med 20 miljoner mer flyktingar
Citera
2024-11-18, 19:41
  #1088
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Och varför skulle detta varit Mossad?
Skjuta på sig själv OK ett gammalt krigsknep men här stinker det annat.

Mossad dvs Israel utvecklade en plan om att de med hjälp av Väst/USA skulle ta ut några av sina värsta fiender i Mellanöstern för att säkra Israels existens. För att lyckas med detta behövde de utföra något riktigt extremt som skulle få USA/Väst att hata araber/muslimer så de bestämde sig för 9/11 som resulterade i "war on terror" vilket helt enkelt var att använda Västs resurser för att ta ut Israels fiender Saddam, Assad mfl. Iran är kronjuvelen och nu jobbar den Israeliska lobbyn för att starta det sista kriget för att att ta ut Israels värsta fiende - Iran.
Citera
2024-11-18, 19:42
  #1089
Medlem
Inget land vill ha världskrig och därför är risken närmast obefintlig att det skulle ske. Säkert någon gång men inte under våran livstid då kärnvapen gör världskrig närmast omöjligt. Men förstår att vissa tycker att det är spännande att spekulera kring sådant.
Citera
2024-11-18, 19:44
  #1090
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Mossad dvs Israel utvecklade en plan om att de med hjälp av Väst/USA skulle ta ut några av sina värsta fiender i Mellanöstern för att säkra Israels existens. För att lyckas med detta behövde de utföra något riktigt extremt som skulle få USA/Väst att hata araber/muslimer så de bestämde sig för 9/11 som resulterade i "war on terror" vilket helt enkelt var att använda Västs resurser för att ta ut Israels fiender Saddam, Assad mfl. Iran är kronjuvelen och nu jobbar den Israeliska lobbyn för att starta det sista kriget för att att ta ut Israels värsta fiende - Iran.
Otroligt korkat dravel helt utan logik.
Citera
2024-11-18, 19:45
  #1091
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Mossad dvs Israel utvecklade en plan om att de med hjälp av Väst/USA skulle ta ut några av sina värsta fiender i Mellanöstern för att säkra Israels existens. För att lyckas med detta behövde de utföra något riktigt extremt som skulle få USA/Väst att hata araber/muslimer så de bestämde sig för 9/11 som resulterade i "war on terror" vilket helt enkelt var att använda Västs resurser för att ta ut Israels fiender Saddam, Assad mfl. Iran är kronjuvelen och nu jobbar den Israeliska lobbyn för att starta det sista kriget för att att ta ut Israels värsta fiende - Iran.

Irans verkliga fiende i Mellanöstern är Saudiarabien och dess allierade sunnimonarkier.
Citera
2024-11-18, 19:46
  #1092
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Din inställning är minst sagt naiv och drar upp saker som inte är sant, PROPAGANDA.

Ryssland vet att de inte kommer att existera längre om de använder fel vapen. Det har Usa informerat dem om.

Så Ryssland kommer inte göra något panikdrag, de kommer hålla på med sin propaganda som vanligt.

Du driver propagandan hårt, Sd troll är ovanligt korkade som stöder Putin i alla lägen. Ut med SD.

Tror många missat detta. om Ryssland avfyrar mot USA så kommer i "bästa fall" en handfull nå sitt mål, resten är ur funktion eller skjuts ner (vilket såklart ändå är en katastrof), medans USA bokstavligen kommer att utrota Ryssland och det vet de om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in