Citat:
Ursprungligen postat av
alexman
ryssland försvinner bara inte för att putin inte är där. putin är den bästa lösningen.
vad hände när soviet föll usa gick in o bad ukraina o andra stater ge upp sina kärnvapen.
sämsta lösningen är en balkanisering där diverse krigsherrar sitter på kärnvapen och har ett hat mot väst. tror samtliga generaler vill ha krig mot nato och putin är den lugnande rösten.
ryssland klarar inte ett konventionellt krig och kommer bara ha som lösning att atombomba allt som paniklösning. naivt att tro att ryssland vill komma över på lite bulle o fika o ha dialogpolis som gör alla glada.
Din inställning är minst sagt naiv och drar upp saker som inte är sant, PROPAGANDA.
Ryssland vet att de inte kommer att existera längre om de använder fel vapen. Det har Usa informerat dem om.
Så Ryssland kommer inte göra något panikdrag, de kommer hålla på med sin propaganda som vanligt.
Du driver propagandan hårt, Sd troll är ovanligt korkade som stöder Putin i alla lägen. Ut med SD.