Citat:
Ursprungligen postat av
Stark-Senap
Precis!
Låt oss äntligen få fart på det där svampmolnskriget man hört om hela sitt liv.

Det var bevisligen inte bästa planeten för
experimentet evolution, så gör om gör rätt.
Nu tar vi det hela från början igen. Encelliga och framåt.
Det enda rätta!
Kan bara hålla med.

Cyklon B löste inte problemet. Låt oss hoppas vi med a-bomber kan bli fria från dessa vidriga kroknäsor.
Men mer realistiskt är väl att de bara bombar militära anläggningar, vissa storstäder, kanske lite industri. Jag tror att ganska få skulle dö av bomberna om Iran och Israel började kärnvapenbomba varandra. De allra flesta av dem där nere skulle överleva. De bor ju ganska glest, och i stenhus som nog faller ihop men inte lämpar sig väl för att anlägga brandstormar.
Det är efterdyningarna efter ett sådant litet kärnvapenkrig jag ser fram emot. Ett absolut stenhårt militariserat läge där gränserna bevakas av beväpnad militär, ett läge där det är normaliserat med tungt beväpnade soldater i Europa, undantagslagar som möjliggör det som krävs.
Äh, det kommer ju inte hända. Chansen är jätteliten tyvärr.