2024-11-09, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Har en kompis som sg det hr klippet fre mig och han sa ocks att blatten r pk, och min kompis hpnade ver det dr pstendet om stirrande som del av svenskt beteende.
Ja det r inget jag tnkt p sjlv och d har jag rest runt mycket i vrlden. Men kan tnka mig att mnga stirrat p honom p grund av hans kldstil som ibland sticker ut rtt rejlt.
Citera
2024-11-09, 21:35
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Ja det r inget jag tnkt p sjlv och d har jag rest runt mycket i vrlden. Men kan tnka mig att mnga stirrat p honom p grund av hans kldstil som ibland sticker ut rtt rejlt.

Den sticker nnu mer ut i mer konservativa lnder som Bosnien. Vilket ocks Srman sa.

"Nog fan skulle ven bosnierna stirra p en man i kvinnoklder" sa Srman.
Citera
2024-11-09, 21:40
Medlem
Citat:
Den sticker nnu mer ut i mer konservativa lnder som Bosnien. Vilket ocks Srman sa.

"Nog fan skulle ven bosnierna stirra p en man i kvinnoklder" sa Srman.
Ja man tycker ju att det borde vara s. I Sverige finns eller i alla fall har funnits mnga subgrupper med mrkliga klder och stilar. Allt frn emos, punkare, raggare, hrdrockare till hipsters.
Citera
2024-11-09, 21:42
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Ja man tycker ju att det borde vara s. I Sverige finns eller i alla fall har funnits mnga subgrupper med mrkliga klder och stilar. Allt frn emos, punkare, raggare, hrdrockare till hipsters.

Ja. Hur mnga hrdrocksband r Bosnien (eller Stor-Jugoslavien) knda fr vs Sverige?
Citera
2024-11-17, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Str mig som fan p att Monika alltid ska lgga in en form utav ptvingad sknska i sina rants, hon verkar inte ha ngon som helst koppling till Sydsverige heller s det r ju mysko. Det hon sger knns inte heller genuint och hon knns osker och som en tjej som bara r med p riks fr att det r coolt att vara Sverigedemokrat. Jag fick samma vibbar fast nnu vrre vibbar av Emily. Dem hr tv tjejerna i synnerhet vet egentligen ingenting om majoriteten av det dem uttalar sig om utan driver bara det hr med minskad invandring vilket vi alla fattar behvs. Ja, okej. Men problemet idag r inte den lga invandringen, problemet idag r ju fr fan dem miljontals missanpassade invandrarna som redan finns i Sverige! Det r dem vi mste hlla gonen p och hlla borta frn Sverige.

Men fr att terg till det jag ursprungligen ville anmrka p s har vi unga tjejer p riks, politiskt oerfarna, en bryter ibland p nn semisknska och uttalar sig lite jolmigt om nt mne som hon egentligen saknar bevandring inom och likadant gjorde ven Emily som ven duckat debatter med personer fr att hon enligt henne sjlv r fr dligt insatt i frgan, det hller inte. Det enda dessa tv r bra p r att ge alla efterblivna SD boomers ett bttre runk, det r ganska uppenbart nr man lser kommentarer ssom: bravo duktiga och fina jttebra vackra Monika👏👏👏 jag tror att alla som hnger frekvent p riks vet exakt vilka snuskhumrar i kommentarsflten jag talar om. Richard Srman och Christopher Jarnvall dremot r kanon. Dem vet vad dem talar om och har en fast vertygelse.

r jag ensam om att stra mig p alla efterblivna SD boomers som bara kommenterar (ofta snuskiga sensuella kommentarer) nr tjejerna gstar riks, tjejerna som fr vrigt inte har en susning om majoriteten av mnena dem uttalar sig om utan tycker det r coolt att vara SD:are och det r allt?

Det r lite ironiskt att en kanal som hvdar sig st fr en "konservativ nyhetsfrmedling" gnar sig t lika mycket kvotering som MSM sjlva. Helt enig med att de flesta kvinnor p Riks inte tillfr srskilt mycket. Fallenkvist var dock bra, brjar bli dags att ta in henne igen istllet.
Citera
2024-11-17, 20:13
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Det r lite ironiskt att en kanal som hvdar sig st fr en "konservativ nyhetsfrmedling" gnar sig t lika mycket kvotering som MSM sjlva. Helt enig med att de flesta kvinnor p Riks inte tillfr srskilt mycket. Fallenkvist var dock bra, brjar bli dags att ta in henne igen istllet.

Tjejerna p Riks r olika personligheter och helt OK. Sedan r dom ju inte trimmade politikpladdrare som somliga PublicService-tjejer. Enbart en frdel tycker jag.
Citera
2024-11-17, 21:00
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Har en kompis som sg det hr klippet fre mig och han sa ocks att blatten r pk, och min kompis hpnade ver det dr pstendet om stirrande som del av svenskt beteende.

Arga Blatten r libertarian, drogliberal etc. Inte nationalistiska sossar som SD. Han r invandringskritisk men ur ett annat perspektiv. Mer som Chang Frick eller han den homosexuella frn Army of Lovers.
Citera
2024-11-18, 17:01
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Citat:

Det r inte kvotering. Jag tycker alla kvinnorna som r och har varit dr r bra. Och flera av de r snygga.

Kolla p den hr puddingen t.e.x, r hon inte het?
https://www.youtube.com/watch?v=KPwosksB2Gw
Citera
2024-11-18, 17:05
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Det r inte kvotering. Jag tycker alla kvinnorna som r och har varit dr r bra. Och flera av de r snygga.

Kolla p den hr puddingen t.e.x, r hon inte het?
https://www.youtube.com/watch?v=KPwosksB2Gw

Vem fan bryr sig om hur de ser ut? Det r sorgligt att man ens slagit in p den hr typen av marknadsfring fr att locka snuskgubbar.
Citera
2024-11-18, 17:37
Medlem
Citat:
Du fr skapa en youtubekanal som heter politiskt bgeri. Om ni har tur s kanske Dick gstar eran framgngsrika kanal.
Citera
2024-11-18, 17:52
Medlem
HejaFinlands avatar
De firar 4-rsjubileum.
Deras videos har 185 miljoner visningar totalt. De pverkar nu svensk politik. Inte som de stora gammelmedierna men ganska stora.
https://x.com/Isavonschedvin1/status...07622925652301
Citera
2024-11-18, 18:04
Medlem
De har blivit smre tycker jag.
De kommer frhoppningsvis steppa upp infr valet -26
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem