Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Ryssland är en blivande grushög om de får NATO mot sig så jag tror inte Putin kommer göra så mycket mer än att hota.
Vad Kim och NK gör eller blir betald att göra är något helt annat.
Nato består av en rad länder som förutom USA saknar resurser till ett anfallskrig.
Dessutom en rad länder som är ryssvänliga, typ Ungern, Turkiet mfl.
Du verkar tro att Nato är en samlad enhet/force?
Trumph kommer aldrig anfalla Ryssland, inget annat land i Nato heller.
Det är sådana som du som är farlig för oss normalbegåvade.