Citat:
Ursprungligen postat av
Simborgarmannen
Jag sympatiserar inte alls med Ryssland. De startade kriget. Läget är extremt spänt och det mesta talar tyvärr för att en internationell storkonflikt står för dörren, annars hade jag inte startat tråden.
Trams. Läget är inte ”extremt spänt”. Prutte vet att om han startar något stort så jämnas ryssland med marken. Kina har också sin kuk lång upp i rumpan på ryssland och de har helt andra planer för framtiden
Antingen är du ett rysstroll som vill få folk å tro att ryssland kommer göra något eller är du så dum så du tror på rysstrollen