Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-11-11, 23:50
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
24frågorpodcast intervju med CB….😂😂 Han ljuger som en häst travar.
”Nä nä jag har aldrig brytt mig om kändisar…” 😂😂😂
I en annan intervju säger han att han knappt visste vem PW var, här säger han att han haft tidningen hemma på henne.
Usch usch usch vilken otäck ”man” om man nu kan kalla honom det.
Citera
2024-11-11, 23:51
Medlem
Vad är det Theo har bränt sig på,så att dom behöver hänga på sjukhuset/vårdcentralen för omläggning varannandag?
Citera
2024-11-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
24frågorpodcast intervju med CB….😂😂 Han ljuger som en häst travar.
”Nä nä jag har aldrig brytt mig om kändisar…” 😂😂😂
I en annan intervju säger han att han knappt visste vem PW var, här säger han att han haft tidningen hemma på henne.
Usch usch usch vilken otäck ”man” om man nu kan kalla honom det.

Han svarar gravallvarligt på en millisekund, att han aldrig haft en längtan efter kändisskap. Blir nästan komiskt. Ovanpå det annonserar han sin ”pod-debut” över hela Instagram. Hahaha snubben tar absolut detta med kändisskap på största alllvar, och det har Theo redan genomskådat.
Säger att han ”absolut inte bryr sig om kända människor”. För att sen dag ett han kom ut i offentligheten, slickar kändisröv med sina obehagliga kommentarer på varenda inlägg som kändisar gör på Instagram. Nä du Bauer, du lurar ingen. Jag tror inte ens Pernilla köper hans bs, men hon skiter i det, så länge han levererar till hennes cringa värld
Citera
2024-11-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cricke71
Vad är det Theo har bränt sig på,så att dom behöver hänga på sjukhuset/vårdcentralen för omläggning varannandag?

Han tappade eller välte en kastrull med kokande vatten med nudlar i rätt på foten.
Citera
2024-11-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanningsdemokrat
Han svarar gravallvarligt på en millisekund, att han aldrig haft en längtan efter kändisskap. Blir nästan komiskt. Ovanpå det annonserar han sin ”pod-debut” över hela Instagram. Hahaha snubben tar absolut detta med kändisskap på största alllvar, och det har Theo redan genomskådat.
Säger att han ”absolut inte bryr sig om kända människor”. För att sen dag ett han kom ut i offentligheten, slickar kändisröv med sina obehagliga kommentarer på varenda inlägg som kändisar gör på Instagram. Nä du Bauer, du lurar ingen. Jag tror inte ens Pernilla köper hans bs, men hon skiter i det, så länge han levererar till hennes cringa värld

Ska han podda också? Bara ytterligare bevis för att han inte har något jobb som inköpsansvarig på ICA, för mig i alla fall. Vem skulle vilja lyssna på en podd med honom?
Citera
2024-11-14, 21:42
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ska han podda också? Bara ytterligare bevis för att han inte har något jobb som inköpsansvarig på ICA, för mig i alla fall. Vem skulle vilja lyssna på en podd med honom?
Och vilken arbetsgivare skulle vilja anställa den slemmigt smilande typen?
Citera
2024-11-14, 22:33
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Nu har jag sett dagens avsnitt, och jag tycker verkligen att det var fint.
Glädje och sorg, skratt och gråt. Ett viktigt avsnitt där man lyckats pricka helt rätt i balansen mellan det privata och att dela med sig. Här växte Pernilla i mina ögon, hon hade många kloka tankar och reflektioner.
Citera
2024-11-16, 09:11
Medlem
Pernilla verka va en. Otroligt snäll kvinna..men. Bauer säger i en intervju att hon är otroligt vacker.....ta bort smink löshår...mm..så är hon allt annat än vacker..tuvär
Citera
2024-11-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Pernilla verka va en. Otroligt snäll kvinna..men. Bauer säger i en intervju att hon är otroligt vacker.....ta bort smink löshår...mm..så är hon allt annat än vacker..tuvär
Inte så många i hennes ålder som är särskilt vackra utan smink, men äkta skönhet kommer oftast inifrån och Pernilla har en fantastisk utstrålning, men självklart är hon som alla kvinnor mycket vackrare med lite smink.
Citera
2024-11-17, 06:48
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Inte så många i hennes ålder som är särskilt vackra utan smink, men äkta skönhet kommer oftast inifrån och Pernilla har en fantastisk utstrålning, men självklart är hon som alla kvinnor mycket vackrare med lite smink.
Inte en enda vuxen kvinna är vacker utan smink
Sminka av tex kardashians slynor ska ni få se😄
Citera
2024-11-17, 07:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Packan
God kväll!

Nu har jag fått nog, kan inte hålla mig ifrån att starta en tråd om denna avskyvärda avkomma.

Såg av en händelse en repris av Emma anderssons skitprogram "Dolce Vita" idag.

Hela programmet handlade om Pernilla Wahlgren. Om hur duktig hon var som klarade av att ha ett jobb (stå o sjunga med falsk röst ett par timmar varje kväll) och samtidigt ha två barn. Vad jag vet så finns det många ensamstående mammor som både jobbar, skjussar till aktiviteter och sköter hushållet i största allmänhet.
Hon gillar tydligen även att handla dyra kläder och skor från märken som Gucci och Dolce G. Detta framhävdes genom att hon och emma var rejält löjliga i en butik där dom provade ett par solglasögon och några fräsiga stövlar.
Hon underströk att hon är trött på att bli klassad som en bimbo.
5 minuter senare händer detta:

Pernilla och Emma går ut från någon lokal där Pernilla har haft någon löjlig föreställning. Det står en mamma och tre kids utanför och vill ha autografer(?).

Pernilla: Vart kommer ni ifrån då?
Mamman: (säger nått, jag hörde inte)
Pernilla: Jaha, då har ni ju inte åkt så långt!
Mamman: Hmm, det är iaf 25 mil...
Pernilla: Jaha ojj

När dom sedan lämnar mamman och barnen så härmar dom mamman som en tjurig gammal tant

Jag är så jävla trött på denna idiot, vad fan har hon gjort för att få denna uppmärksamhet och utrymme i media? Har jag missat något? Tydligen har hon även blivit utsedd till sveriges sexigaste för några år sedan också

För er som inte vet vem jag pratar om så bifogar jag motvilligt en bild på liket

http://www.karlshamn.se/kommun/festival/foton2005/050720-016rk-200.jpg

Diskutionsfrågor:
Vad har gjort henne känd?
Är hon snygg?
Gillar ni henne?
ja pinsamt
kolla Pernilla förfaller mer o mer
blivit kärring tjock
Citera
2024-11-17, 07:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92

ja vacker vart🤣🤣🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in