Citat:
Ursprungligen postat av
Colorgreenandpink
Jag får obehagliga och falska vibbar av Christian, liksom jag tycker mig se mest irritation från Pernilla.
Han verkar plocka fram hennes sämsta sidor.
Men av någon anledning vill de hålla en viss fasad uppe (vilket inte ser så lyckat ut).
Så nu ska det gifta sig i Marabella också?
Jag vet inte vad som kommer att filmas och i vilket format, men WV lär ju få med något av både begravning och det där bröllopet.
Varför bjuder han ut Pernilla på sådant som hon inte gillar? Hur kul är det?
I den här säsongen av WV så ’bjöd han ut’ Pernilla på fotboll, vilket han faktiskt VET att hon inte uppskattar.
Hon gillar inte sport.
Hon förväntar sig lite uppvaktning och lite kvalitetstid, eller åtminstone något som är kul.
Men så kom det där?
Helt stört!
Pernilla slog sönder hans tavla.
Det låg mycket frustration/irritation och aggression i det där, vilket hon flamsade bort.
🤔
Det är ju en del av produktionen i WV, att göra sk content. De skapar tillsammans situationer som gör det blir roligt innehåll. Därför blir det en sk ”konflikt” med hur Pernilla upplever att bli ”besviken” och komma och se fotboll. Jag tror produktionen vill lyfta fram Christians intressen och visa vem han är. Han verkar väldigt snäll och jag fattar inte hur han står ut med henne. Se bara på senaste bilderna Bianca filmade i hennes dressingroom i nya huset. En sån röra så man blir alldeles förtvivlad av att se hur en vuxen människa hanterar sina kläder och skor. Så omogen. Hon tror att det är assistenten Ia eller kompisen Susanne som kan komma och röja upp.
Vi får se hur länge han står ut! Fråga hennes tidigare ex vad de tycker om henne, ang tider kläder och städning…. Hon är ett vuxet barn.