Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-06-01, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Han ser ut att kunna sett väldigt bra ut när han var yngre (till visso gör han väl ev halvt det fortfarande beroende på vem man frågar), och den typen av män engagerar sig sällan. De är ofta dåliga i sängen också. Utöver tråkiga och personlighetslösa. 🙂
Möjligtvis på bild, om man aldrig har tagit del av hans rätt sliskiga personlighet.

Han är definitionen av att skönhet kommer inifrån.
För hans lismande och konstiga personlighet tar ned hans eventuella utseende totalt.
Citera
2024-06-01, 14:22
Medlem
Themoonbarkings avatar
Ärligt. Slå sönder sin mans tavla. Jävla barnrumpa. Hur kan ni ha respekt för en sån bebis som Pernilla Wahlgren? Är svenska folket så oerhört tappat?
Citera
2024-06-01, 14:26
Medlem
Themoonbarkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Exakt så!
Det hade varit snyggare om han sa att ’jag skulle uppskatta om du följer med mig på fotbollen och så gör vi något du väljer efteråt’.

En överraskning ska ju vara något som man gör för någon som skulle uppskatta det, för att göra den glad. Han har ju missuppfattat det där helt och hållet.
Pernilla blir ju mest irriterad och obekväm.

Jag tror Pernilla kommer att kasta ut honom inom några år.

Hon skulle passa bättre ihop med den där snickaren ’Emil fixar’, han som grejar i hennes hus.
Iaf den typen av karl, en jordnära, enkel, manlig och händig.
Alternativt någon i hennes bransch, någon som hon ser upp till och blir lite fascinerad av då och då.
Hon verkar mest se ned på Christian och hans ’passa upp’.

Haha, det blir iaf inte särskilt svårt att skicka ut honom, det är bara att be han ta med sig fåtöljen och dra.

Nej! Jag vill se Pernilla gifta sig med Färjan-Håkan. Kan ni tänka er ett större bimbopar än de två? DÄR har ni en TV succé.
Citera
2024-06-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Themoonbarking
Ärligt. Slå sönder sin mans tavla. Jävla barnrumpa. Hur kan ni ha respekt för en sån bebis som Pernilla Wahlgren? Är svenska folket så oerhört tappat?
Nä, det är ett riktigt respektlöst beteende och det är den fulare sidan av henne som kryper fram där.
Citera
2024-06-02, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Jag får obehagliga och falska vibbar av Christian, liksom jag tycker mig se mest irritation från Pernilla.
Han verkar plocka fram hennes sämsta sidor.
Men av någon anledning vill de hålla en viss fasad uppe (vilket inte ser så lyckat ut).
Så nu ska det gifta sig i Marabella också?

Jag vet inte vad som kommer att filmas och i vilket format, men WV lär ju få med något av både begravning och det där bröllopet.

Varför bjuder han ut Pernilla på sådant som hon inte gillar? Hur kul är det?
I den här säsongen av WV så ’bjöd han ut’ Pernilla på fotboll, vilket han faktiskt VET att hon inte uppskattar.
Hon gillar inte sport.

Hon förväntar sig lite uppvaktning och lite kvalitetstid, eller åtminstone något som är kul.
Men så kom det där?

Helt stört!

Pernilla slog sönder hans tavla.
Det låg mycket frustration/irritation och aggression i det där, vilket hon flamsade bort.

🤔

Det är ju en del av produktionen i WV, att göra sk content. De skapar tillsammans situationer som gör det blir roligt innehåll. Därför blir det en sk ”konflikt” med hur Pernilla upplever att bli ”besviken” och komma och se fotboll. Jag tror produktionen vill lyfta fram Christians intressen och visa vem han är. Han verkar väldigt snäll och jag fattar inte hur han står ut med henne. Se bara på senaste bilderna Bianca filmade i hennes dressingroom i nya huset. En sån röra så man blir alldeles förtvivlad av att se hur en vuxen människa hanterar sina kläder och skor. Så omogen. Hon tror att det är assistenten Ia eller kompisen Susanne som kan komma och röja upp.
Vi får se hur länge han står ut! Fråga hennes tidigare ex vad de tycker om henne, ang tider kläder och städning…. Hon är ett vuxet barn.
Citera
2024-06-02, 14:30
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Det är ju en del av produktionen i WV, att göra sk content. De skapar tillsammans situationer som gör det blir roligt innehåll. Därför blir det en sk ”konflikt” med hur Pernilla upplever att bli ”besviken” och komma och se fotboll. Jag tror produktionen vill lyfta fram Christians intressen och visa vem han är. Han verkar väldigt snäll och jag fattar inte hur han står ut med henne. Se bara på senaste bilderna Bianca filmade i hennes dressingroom i nya huset. En sån röra så man blir alldeles förtvivlad av att se hur en vuxen människa hanterar sina kläder och skor. Så omogen. Hon tror att det är assistenten Ia eller kompisen Susanne som kan komma och röja upp.
Vi får se hur länge han står ut! Fråga hennes tidigare ex vad de tycker om henne, ang tider kläder och städning…. Hon är ett vuxet barn.

Och passa på att fråga Christians 3-4st ex om hur snäll han är…
Citera
2024-06-02, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Och passa på att fråga Christians 3-4st ex om hur snäll han är…
De kanske förtjänar varandra med sina baksidor. Han får sin tid i rampljuset då mår han bra. Och hon får en nyttig idiot som plockar upp efter henne mm. Se bara hur mycket han hade säga till om när de skulle åka upp till fjällen…. Noll! Den där familjen Wahlgren är så egensinniga i fråga om tidsramar så det är oursäktligt. Pinsamt bevittna. Vi får se hur det går. Hans ex har de framträtt ifråga om honom? Lägg gärna infon här då.
Citera
2024-06-02, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
De kanske förtjänar varandra med sina baksidor. Han får sin tid i rampljuset då mår han bra. Och hon får en nyttig idiot som plockar upp efter henne mm. Se bara hur mycket han hade säga till om när de skulle åka upp till fjällen…. Noll! Den där familjen Wahlgren är så egensinniga i fråga om tidsramar så det är oursäktligt. Pinsamt bevittna. Vi får se hur det går. Hans ex har de framträtt ifråga om honom? Lägg gärna infon här då.
Exen har skrivit om honom på sina sociala medier, det har redan avhandlats tidigare i tråden.
Citera
2024-06-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Risken är att hon fortsätter med fillers i läpparna när hon väl har börjat och även gör andra mindre ingrepp längre fram, som botox.

Och? Låt dom. Om man kan göra något för att må bättre själv ska man göra det. Förstår inte hetsen kring att det skulle vara fel
Citera
2024-06-02, 20:57
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuttfjun
Och? Låt dom. Om man kan göra något för att må bättre själv ska man göra det. Förstår inte hetsen kring att det skulle vara fel
Mår hon bättre så visst, helt ok. Risken skulle väl vara att om hon fortsätter och det slutar med att hon ser ut som Sonja, det skulle inte vara så lyckat och sen förklara det med att det är hennes naturliga läppar....
Citera
2024-06-02, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Mår hon bättre så visst, helt ok. Risken skulle väl vara att om hon fortsätter och det slutar med att hon ser ut som Sonja, det skulle inte vara så lyckat och sen förklara det med att det är hennes naturliga läppar....

Ja men trivs man själv så kvittar det vad andra tycker. Och botox och fillers är inte permanent om man nu skulle bli missnöjd eller så. Jag tycker inte det är mycket värre än att köpa nya kläder eller en ny bil, tatuera sig osv.
Citera
2024-06-03, 09:58
Avstängd
george.sthlms avatar
Medlemmarna i klanen Wahlgren/ Ingrosso är lite som donald trump som sa att han skulle
kunna skjuta någon på 5 avenue och ändå vinna valet.

Bianca skulle kunna dränka 50 kattungar utan att tappa följare och Benjamin skulle kunna
skjuta någon på Stureplan bara det var rätt person som typ en sverigedemokrat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in