2024-11-15, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Anjo borde aldrig göra videor om sig själv iaf, om han vill leva på detta.

Är helt sjukt att han själv har förnedrat sig själv så brutalt som han gjort i år, utan att dra in några större summor. Klippen och filmerna som finns på Anjo, dom mesta har han gjort själv, hr förstört hans egna karriär förutom publiken som lockas när han späder går ut med anklagelser och rykten riktade mot Linnea och Chrippa.

Även om alla hans rykten och anklagelser är 100% sanna så pissar han på sig själv, och framstår som hänsynslös och ond.

Jag tycker han är den youtubern som är mest ärlig och kan lägga upp bevis som faktiskt stämmer med verkligheten.

Han har absolut inte förstört sin karriär och han tjänar ganska bra på de han gör.

Han är mån om sina följare och det märks på hur många tittare han faktiskt har.
Citera
2024-11-15, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag tycker han är den youtubern som är mest ärlig och kan lägga upp bevis som faktiskt stämmer med verkligheten.

Han har absolut inte förstört sin karriär och han tjänar ganska bra på de han gör.

Jag tycker han är en av få youtube som använder sin plattform till att lägga upp skumma ”bevis” för att sprida hat och starta häxjakter.

Tror det är därför han mycket tittare på den typen av videor, på videor om han själv och hans familj. verkar det inte vara så stort intresse.
Citera
2024-11-15, 22:11
Medlem
abvs avatar
Citat:

Känns som att anjo har bevis typ hälften av gångerna. Han lever ändå på att snacka skit om andra människor vilket inte känns så värst hållbart, han som ändå har viss kunskap borde satsa mer på att hålla sig bakom kameran för han är totalt ointressant själv. Han är som Rask fast inte lika korkad bara. Kul för honom och familjen i alla fall att han verkar kunna prata ordentligt nu utan att sluddra så mycket, vad det nu beror på. Har han varit till en logoped? Skitsamma, bra jobbat.
Citera
2024-11-16, 05:22
Medlem
Citat:
Jag tycker Anjo borde göra en video om personer som faktiskt driver på sitt egna drama via Flashback tex, för då blir det ganska uppenbart att saker och ting har varit planerat under ganska lång tid, en viss tjej som hade en stor plan redan från början.
Jag tycker han borde göra videos om sin vikt. Han har säkert mycket tips att ge vad man inte ska göra för att hamna där.
Citera
2024-11-16, 11:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Jag tycker han borde göra videos om sin vikt. Han har säkert mycket tips att ge vad man inte ska göra för att hamna där.

🤣🤣🤣
Citera
2024-11-16, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Jag tycker han är en av få youtube som använder sin plattform till att lägga upp skumma ”bevis” för att sprida hat och starta häxjakter.

Tror det är därför han mycket tittare på den typen av videor, på videor om han själv och hans familj. verkar det inte vara så stort intresse.

Vad menar du med skumma med bevis?

Jag tycker att han försöker ge sina följare en sanning att det inte är som vissa försöker visa upp, att mycket är en fasad och då menar jag inte bara C & L.

Kul att du kan diskutera vettigt, det uppskattar jag.
Citera
2024-11-16, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Känns som att anjo har bevis typ hälften av gångerna. Han lever ändå på att snacka skit om andra människor vilket inte känns så värst hållbart, han som ändå har viss kunskap borde satsa mer på att hålla sig bakom kameran för han är totalt ointressant själv. Han är som Rask fast inte lika korkad bara. Kul för honom och familjen i alla fall att han verkar kunna prata ordentligt nu utan att sluddra så mycket, vad det nu beror på. Har han varit till en logoped? Skitsamma, bra jobbat.

Jag har inte uppfattat honom som att han sluddrar mycket, jag har inga problem med att höra vad han säger.

Eller så försöker han få tittare att förstå att vissa saker inte är som det ser ut på socialmedier, att vissa ljuger en hel del och begår grova brott.
Citera
2024-11-16, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta

Att gå på utseende är så jävla lågt, det säger mer om dig en Anjo.
Citera
2024-11-16, 15:50
Medlem
Citat:
Att gå på utseende är så jävla lågt, det säger mer om dig en Anjo.
Ja Anjo klarar nog inte av att höra det. Vad säger det om mig? Är det som vanligt att man är avundsjuk?
Citera
2024-11-16, 16:48
Medlem
Citat:
Vad menar du med skumma med bevis?

Jag tycker att han försöker ge sina följare en sanning att det inte är som vissa försöker visa upp, att mycket är en fasad och då menar jag inte bara C & L.

Kul att du kan diskutera vettigt, det uppskattar jag.

Han spekulerar ofta hej vilt gällande sina bevis. Tex en ljudfil eller en print. För att sedan vänta in ett svar på vad fienden säger, där natuligtvis fienden inte kan motbevisa hela hans utläggning, för den är så innehållsrik och fantasifull.

Då när fiende gjort sin video eller sitt inlägg så tittar han på den och förnedrar motståndaren med skällsord och verbala påhopp, och idiotförklara dom, kallar dom gärna för horor eller mongolida förståndshandikappade med mera. Samt att han även i detta läget brukar berätta för sina följare titta jag har rätt han/hon kan inte motbevisa mig.

Han är en skicklig dramakrigare, som framstår som empatilös och hemsk.
Citera
2024-11-18, 15:45
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Man vet att dramat börjar lägga sig när han ordnar betalt samarbete med Ahmeds Bilfix & Kemtvätt i Norrköping. Det går bra nu!
Citera
2024-11-18, 15:53
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Man vet att dramat börjar lägga sig när han ordnar betalt samarbete med Ahmeds Bilfix & Kemtvätt i Norrköping. Det går bra nu!
Snart shoutout för en kebabtallrik alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in