2024-11-18, 16:00
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Men du är ju för puckad han frågar om någon vet ett ställe där man kan hyra en bostad, då utnyttjar han inte följare, det är en fråga han ställer.
På vilket sätt utnyttjar han sina följare för att han ställer en fråga?

Nu tar vi ett par djupa andetag igen. Annars blir det bältning och haldol.

Han kommer aldrig få en ny bostad. Ingen vill hyra ut till den familjen.
En snabb koll på Google. Så hittar dom denna tråd. Sen är där ännu en bostad dom går miste om.
Anjo och jockeboooi hade kunnat hyra ett boende år dom. Dom 2 är till skillnad från rask. Lite normala och kan föra sig.

Men inte ens dom vill hjälpa han
Dom fick jur ett hus, men fick inte filma över allt. Så blev lille rask kränkt och sket i att skriva på.
Tycker du det låter som en desperat människa, med alla sina hittepo diagnoser?

Det är faktiskt rask som är den skyldiga till deras situation.
Citera
2024-11-18, 16:04
Avstängd
Crabby88s avatar
Ändå rätt skenheligt av den blobben att göra massa expose videos med chrippa och hur han använder revolut.
Sen gör han själv reklam för den.

Det e fan rätt fattigt.
Senast redigerad av Crabby88 2024-11-18 kl. 16:25.
Citera
2024-11-18, 16:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Man vet att dramat börjar lägga sig när han ordnar betalt samarbete med Ahmeds Bilfix & Kemtvätt i Norrköping. Det går bra nu!
Att han inte fått spons av pepsi, donken och marabou är konstigt med tanke på hur många månadslöner han lagt ut på skiten

Gjorde han inte reklam för revolut också? Banken som han påstod bara skummisar som Chrippa använder.

Det går bra nu

Nuärdetslutmedfrossandet
Citera
2024-11-18, 16:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Ändå rätt skenheligt av den blobben att göra maxa expose videos med chrippa och hur han använder revolut.
Sen gör han själv reklam för den.

Det e fan rätt fattigt.
Skvallerkärringarna är ingenting utan sina draman. Måste ta hårt på självkänslan när en vlogg får 5k när man övat på det falska leendet framför spegeln i timmar
Citera
2024-11-18, 16:28
Avslutad
Det verkar som att Anjo börjat med AI-animerade ljudinspelningar igen. Skapar samtal mellan personer som aldrig ägt rum. Vad säger lagen om det?
Citera
2024-11-18, 17:31
Medlem
Citat:
Nu tar vi ett par djupa andetag igen. Annars blir det bältning och haldol.

Han kommer aldrig få en ny bostad. Ingen vill hyra ut till den familjen.
En snabb koll på Google. Så hittar dom denna tråd. Sen är där ännu en bostad dom går miste om.
Anjo och jockeboooi hade kunnat hyra ett boende år dom. Dom 2 är till skillnad från rask. Lite normala och kan föra sig.

Men inte ens dom vill hjälpa han
Dom fick jur ett hus, men fick inte filma över allt. Så blev lille rask kränkt och sket i att skriva på.
Tycker du det låter som en desperat människa, med alla sina hittepo diagnoser?

Det är faktiskt rask som är den skyldiga till deras situation.

Han blev ju erbjuden hjälp av Jocke.

Blir kul när han bevisar vad han har för diagnoser, vad ska du säga då? det kommer du ju också vända emot honom.
Citera
2024-11-18, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av husky30
Han spekulerar ofta hej vilt gällande sina bevis. Tex en ljudfil eller en print. För att sedan vänta in ett svar på vad fienden säger, där natuligtvis fienden inte kan motbevisa hela hans utläggning, för den är så innehållsrik och fantasifull.

Då när fiende gjort sin video eller sitt inlägg så tittar han på den och förnedrar motståndaren med skällsord och verbala påhopp, och idiotförklara dom, kallar dom gärna för horor eller mongolida förståndshandikappade med mera. Samt att han även i detta läget brukar berätta för sina följare titta jag har rätt han/hon kan inte motbevisa mig.

Han är en skicklig dramakrigare, som framstår som empatilös och hemsk.

Vi tycker olika om detta, jag tycker han slår hål på många lögner, speciellt c & L lögner.
Citera
2024-11-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Ja Anjo klarar nog inte av att höra det. Vad säger det om mig? Är det som vanligt att man är avundsjuk?

Jag tror aldrig jag har använt ordet avundsjuk här inne.
Om man måste gå på folks utseende har man inte så mycket att komma med.
Citera
2024-11-18, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det verkar som att Anjo börjat med AI-animerade ljudinspelningar igen. Skapar samtal mellan personer som aldrig ägt rum. Vad säger lagen om det?

När gjorde han de? Kan du bevisa de?
Citera
2024-11-18, 17:38
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Han blev ju erbjuden hjälp av Jocke.

Blir kul när han bevisar vad han har för diagnoser, vad ska du säga då? det kommer du ju också vända emot honom.

Vad har diagnoserna med detta stt görs?

Jag skrev att dom sitter i den sitsen är han direkt den skyldiga.
Citera
2024-11-18, 17:40
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Citat:
När gjorde han de? Kan du bevisa de?

Ja fram ned bevisen!!

🤣🤣🤣
Citera
2024-11-18, 17:41
Medlem
Citat:
Vad har diagnoserna med detta stt görs?

Jag skrev att dom sitter i den sitsen är han direkt den skyldiga.

Du skrev till mig om hans hittepå diagnoser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in