2024-11-14, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Så jäkla snygga kläder, särskilt den där blåa jackan, den vill man ju gärna ha när man ska klä upp sig och gå ut med grabbarna och äta.
Ska ha den jackan på mig när jag gifter mig nästa vecka.
Citera
2024-11-15, 10:50
Medlem
Crabby88s avatar
Var det inte revolut som anjo med gänget anklagade chrippa använda för att tvätta pengar?
Citera
2024-11-15, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Var det inte revolut som anjo med gänget anklagade chrippa använda för att tvätta pengar?

Jo, det var det.
Citera
2024-11-15, 11:43
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Vad har det med saken att göra? Bara för att man innehar ett Revolutkort innebär det inte per automatik att man tvättar pengar.
Att Chrippa och flera andra (ev) använder det för pengatvätt innebär inte att Revolut på något vis är olagligt eller så.
Citera
2024-11-15, 12:07
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Jo, det var det.
Tack.

Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Vad har det med saken att göra? Bara för att man innehar ett Revolutkort innebär det inte per automatik att man tvättar pengar.
Att Chrippa och flera andra (ev) använder det för pengatvätt innebär inte att Revolut på något vis är olagligt eller så.

Så, ska vi ta ett par djupa andetag eller ska personal behövs komma och bälta dig?

Var i min text har jag på något sätt antytt att fläsko skulle tvätta pengar?
Senast redigerad av Crabby88 2024-11-15 kl. 12:15.
Citera
2024-11-15, 12:52
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Tack.

Så, ska vi ta ett par djupa andetag eller ska personal behövs komma och bälta dig?

Var i min text har jag på något sätt antytt att fläsko skulle tvätta pengar?
Hahaha, du är rolig du!

Påstod jag det? Nej, det jag skrev var att bara för att man använder Revolut innebär det inte att man har detta för att tvätta pengar, vilket man kan tolka din antydning av det hela.
Därför har det väl inte med saken att Anjo gör reklam för Revolut, oavsett att samma Anjo har förklarat hur Chrippa Klappträ använder det i pengatvättsyfte!
Citera
2024-11-15, 13:18
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hahaha, du är rolig du!

Påstod jag det? Nej, det jag skrev var att bara för att man använder Revolut innebär det inte att man har detta för att tvätta pengar, vilket man kan tolka din antydning av det hela.
Därför har det väl inte med saken att Anjo gör reklam för Revolut, oavsett att samma Anjo har förklarat hur Chrippa Klappträ använder det i pengatvättsyfte!

Alltså. Jag ställde en fråga det svaret var är "Ja" eller "Nej"

Varken mer eller mindre.

Varför måste du från ingenstans börja försvara fläsko?
Citera
2024-11-15, 14:12
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Alltså. Jag ställde en fråga det svaret var är "Ja" eller "Nej"

Varken mer eller mindre.

Varför måste du från ingenstans börja försvara fläsko?
Hmm, jag "från ingenstans börja försvara".....
Vet inte om det är att försvara att säga som det är?
Jag föraktar människor som sitter "från ingenstans" och kastar skit utan att ha några belägg för det.

Att jag förklarar att Revolut inte per automatik innebär penningtvätt är alltså att försvara Anjo?
Jamen så bra! Då försvarar jag Anjo då! Men jag vet att Anjo inte behöver mitt försvar då han är duktig på att försvara sig själv.

Att, som du, sitta och kalla tex Anjo för fläsko säger så mycket mer om dig än du anar!
Du vet, där argumenten tar slut, där tar invektiven vid!
Citera
2024-11-15, 15:14
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Hmm, jag "från ingenstans börja försvara".....
Vet inte om det är att försvara att säga som det är?
Jag föraktar människor som sitter "från ingenstans" och kastar skit utan att ha några belägg för det.

Att jag förklarar att Revolut inte per automatik innebär penningtvätt är alltså att försvara Anjo?
Jamen så bra! Då försvarar jag Anjo då! Men jag vet att Anjo inte behöver mitt försvar då han är duktig på att försvara sig själv.

Att, som du, sitta och kalla tex Anjo för fläsko säger så mycket mer om dig än du anar!
Du vet, där argumenten tar slut, där tar invektiven vid!

Jamen vad du föraktar kliar mig inte någonstans.
Jag ställde en fråga, du utvecklat något sorts sorgligt försvarade an fläsko.

Säger mer om dig🤣 pajas!
Citera
2024-11-15, 15:25
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Jamen vad du föraktar kliar mig inte någonstans.
Jag ställde en fråga, du utvecklat något sorts sorgligt försvarade an fläsko.

Säger mer om dig🤣 pajas!
Crabban, du är då bara för sorglig....

Trevlig fredag i varje fall!
Citera
2024-11-15, 17:01
Medlem
Citat:
Du hade alltså tackat nej ifall dina bästa vänner erbjudit dig hjälp. Men samtidigt sitta och gnälla i videon och utnyttja sin publik och be om hjälp med lägenhet

Men du är ju för puckad han frågar om någon vet ett ställe där man kan hyra en bostad, då utnyttjar han inte följare, det är en fråga han ställer.
På vilket sätt utnyttjar han sina följare för att han ställer en fråga?
Citera
2024-11-15, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag tycker Anjo borde göra en video om personer som faktiskt driver på sitt egna drama via Flashback tex, för då blir det ganska uppenbart att saker och ting har varit planerat under ganska lång tid, en viss tjej som hade en stor plan redan från början.

Anjo borde aldrig göra videor om sig själv iaf, om han vill leva på detta.

Är helt sjukt att han själv har förnedrat sig själv så brutalt som han gjort i år, utan att dra in några större summor. Klippen och filmerna som finns på Anjo, dom mesta har han gjort själv, hr förstört hans egna karriär förutom publiken som lockas när han späder går ut med anklagelser och rykten riktade mot Linnea och Chrippa.

Även om alla hans rykten och anklagelser är 100% sanna så pissar han på sig själv, och framstår som hänsynslös och ond.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in