2024-11-16, 10:47
Medlem
abvs avatar
Carl Fredrik Alexander Rask är fan kung på Youtube!!
Citera
2024-11-16, 11:18
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Har mycket att göra med ration positivitet:negativitet. När det negativa tar allt för stor plats kommer det börja raderas. Går det riktigt långt raderar han hela videon.

https://ibb.co/xf3gDgs

Jag gillar när det är Black Jim som lämnar kommentarer av det här slaget. För då kan Carl-Fredrik inte köra ”alla som säger att jag är sån känner inte mig och vet inte vem jag är”-kortet.

Jim har känt Carl-Fredrik i över 15 år.. han har varit vän med honom och själv varit en sådan som tar Rask i försvar när han ser att han blir kritiserad av flashbackare. Jims ord väger tungt.

Precis så. Jim är det perfekta vittnet för att bevisa att Flashback inte har så fel om Rask. Han är en rutten människa. SÅ ÄÄÄÄR DET! Sen att sveriges lite mindre begåvade personer inte inser det är ju… Ja, tur för honom, I guess.
Citera
2024-11-16, 11:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av abv

"Här kommer kung av bajs...här kommer kungen av ingenting alls"
Citera
2024-11-16, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djungelskribenten
Precis så. Jim är det perfekta vittnet för att bevisa att Flashback inte har så fel om Rask. Han är en rutten människa. SÅ ÄÄÄÄR DET! Sen att sveriges lite mindre begåvade personer inte inser det är ju… Ja, tur för honom, I guess.

Beror på hur man ser det. Precis som Jim skriver i sitt inlägg, alla som inte är helt hjärntvättade kommer så småningom se Carl-Fredriks rätta färger, och då ligger bara hans förändrings- och spiritualitetssnack honom i fatet. Med följden att folket han nu tilltalar kommer börja hata honom istället. Att vara fake är ett karaktärsdrag som inte direkt går hem hos någon, men det kan på förekommen anledning ta ett tag innan man får upp ögonen för att en person har dessa karaktärsdrag.

Liksom Jim har uppskattat Carl-Fredrik en gång i tiden, liksom jag och många här i tråden uppskattat honom, så har man någonstans vänt och börjat finna honom avskyvärd istället. I mitt fall stör jag mig främst på hans lättkränkta personlighet och hans skenhelighet. Där han är stor och stursk och sitter och kritiserar och mästrar folk i sina videor, men går ut och ikläder sig offerkoftan offentligt om någon bara gör en bråkdel av samma sak tillbaka mot honom. Det blir extra provocerande när han också gör dessa hatiska förtalsvideor samtidigt som han framställer sig som att han är förändrad och bara har positiva vibes. Han är verkligen mer fake nu när han gör samma som han alltid gjort men har den här lågmälda approachen. Han var mer sig själv förr, när han var fet och satt och gapade och skrek i sina videor.

Men återigen är det också bara en sak som kommer bidra till att hans fall blir hårdare nästa gång. Det var ingen som blev förvånad när Förtalsbaronen blev åtalad förra gången, för det var ingen som betraktade honom som en good-guy. Han gick inte ut i video efter video och bedyrade att han skulle betala sin frus skulder och göra rätt för sig i syfte att plocka poänger, så ingen förväntade sig något av honom. Nu har han gjort det, och det kommer bidra till att fler kommer bli besvikna på honom vad det lider.
Citera
2024-11-16, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Lördagmorgon och man har beredskap på jobbet. Fyfan vad man var omotiverad, sen tänkte man på baronen och då klev man upp utan problem. Fan vad värdelös han är

Värdelös?

Framgångsrik buisiness man menar du? Som jobbar arslet av sig.
Citera
2024-11-16, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Värdelös?

Framgångsrik buisiness man menar du? Som jobbar arslet av sig.
Ja det är nog min avundsjuka som talar. Jag ser verkligen upp till den stora affärsmagnaten. Han är en business man utöver det vanliga
Citera
2024-11-16, 12:33
Medlem
forlatforatts avatar
Det är nog det bästa klippet med honom när han sitter i bilen och säger att han är buisiness man efter få swish donationer till att tjacka en jycke till kidsen
Citera
2024-11-16, 12:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Är du på sponken igen?
Citera
2024-11-16, 13:59
Medlem
makuhiras avatar
Hehe, han är ju underbar våran egna baron.
Röker o snusar men klagar på energidryck.

Är ett under att folk orkar titta på timmes lång videos.

Man saknar nästan tiden då han fick någon snetändning o börja skalla telefonen under story
Citera
2024-11-16, 14:34
Medlem
knark-kungens avatar
Om han inte blir cancellerad, avstängd eller anmäld så är det bara en fråga om tid innan youtube som plattform är ghost town, kidsen använder instagram & tiktok, att ledningen helt verkat lämna skeppet och outsourceat jobben till Indien säger mig att inte ens dom tror på företagets framtid.

Dinosaurier som Bajshögen kommer tillslut falla i glömska som den lilla lort han är och då dör den lilla inkomst han har som är lååångt under existensminimum. Vad är backup planen då?

Ingen kommer vilja se 40-åriga Bajsbaronen sitta och prata skit om vad Chrippa gjorde 2023.
Citera
2024-11-16, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Om han inte blir cancellerad, avstängd eller anmäld så är det bara en fråga om tid innan youtube som plattform är ghost town, kidsen använder instagram & tiktok, att ledningen helt verkat lämna skeppet och outsourceat jobben till Indien säger mig att inte ens dom tror på företagets framtid.

Dinosaurier som Bajshögen kommer tillslut falla i glömska som den lilla lort han är och då dör den lilla inkomst han har som är lååångt under existensminimum. Vad är backup planen då?

Ingen kommer vilja se 40-åriga Bajsbaronen sitta och prata skit om vad Chrippa gjorde 2023.

Hur många år har Rask hållt på? Tro mig, han är långt ifrån färdig.

2022 skulle bli hans sista år.
2023 skulle bli hans sista år
2024 också
Citera
2024-11-16, 15:33
Medlem
Varför blir inte Rask Bannad eller Cancelled från Tuben? Frågan är berättigad. Bajsmannen har ju använt följare att massanmäla och det får man ju inte! Att Rask är skakad är uppenbart, men följarna är ett gift för honom, Rask tror att han är gud själv. Lite så är det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in